1. Komunikaty

Almette i Hochland Ser topiony w plastrach z salami „Perłą Rynku FMCG 2013”

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska
© hochland polska

Almette bez zagęstników, barwników i konserwantów zwyciężył w kategorii Sery i Twarogi, uzyskując prawo do używania znaku „Perła Rynku FMCG 2013 – Złoto”! Z kolei Hochland Ser topiony w plastrach z salami, uplasował się na drugiej pozycji uzyskując prawo do używania znaku „Perła Rynku FMCG 2013 – Srebro”! Uroczysta Gala odbyła się 13 czerwca 2013 w hotelu Sheraton w Warszawie.


Badanie „Perły Rynku FMCG” od siedmiu lat wskazuje najlepsze nowości rynkowe. Plebiscyt prognozuje sukces sprzedażowy – stanowi wskazówkę dla producentów, w które nowości warto inwestować. Unikatową cechą konkursu jest to, że głosują w nim detaliści, ludzie na co dzień pracujący ze sklepową półką. Badanie zbudowało swój prestiż na pełnym obiektywizmie danych – każda ankieta wypełniona przez właścicieli i kierowników sklepów, trafia bezpośrednio do instytutu GfK Polonia, który przeprowadza badanie. Tegoroczna edycja wyłoniła najbardziej udane premiery rynkowe w 64 kategoriach FMCG. Wszyscy laureaci badania będą mieli możliwość wykorzystania potencjału marketingowego znaku „Perła Rynku FMCG”. Zdobywcy pierwszych miejsc otrzymają ofertę na wykupienie znaku „Perła Rynku FMCG 2013 – Złoto”, laureaci drugich miejsc – „Perła Rynku FMCG 2013 – Srebro”, a zdobywcy trzecich lokat - „Perła Rynku FMCG 2013 – Brąz”.
Perły Rynku FMCG, to niezależny konkurs branżowy, w którym detaliści wyłaniają najlepsze nowości rynkowe. Unikalną cechą konkursu jest to, że wskazuje produkty o największym potencjale rozwojowym, prognozuje sukces sprzedażowy produktu. Dla handlu pełni więc rolę przewodnika wskazującego, jakich produktów nie może zabraknąć na sklepowej półce.