1. Komunikaty

Zott Belriso w nowej szacie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

Firma Zott, lider na rynku ryżów na mleku w Polsce wprowadza nowe smaki deseru mlecznego Zott Belriso i uatrakcyjnia szatę graficzną wszystkich produktów tej marki.
Zott Belriso to połączenie ryżu, świeżego mleka i pysznych sosów – numer 1 w Polsce pod względem udziałów rynkowych (Zott za Nielsen, marka Belriso, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, udziały ilościowe w kategorii ryże na mleku i kaszki, kwiecień 2012 - marzec 2013), co dodatkowo zostało podkreślone na nowych opakowaniach.


Od połowy maja w ofercie firmy dostępne są nowości: czekoladowy ryż z sosem wiśniowym – Belriso Choco, ryż o zmniejszonej zawartości tłuszczu – Belriso Light, a także ryż bez sosu – Belriso Mleczny.
Reklama telewizyjna podkreślająca nowe oblicze Zott Belriso wystartowała 10 czerwca i potrwa do połowy lipca. W ogólnopolskich i niszowych stacjach telewizyjnych będziemy mogli zobaczyć spot reklamowy z nowym sloganem: „Zgłodniałeś? Zott Belriso” zachęcający do konsumpcji idealnej pomiędzy posiłkami przekąski.
Kampania telewizyjna wsparta będzie również licznymi akcjami trade-marketingowymi.