Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komumikaty prasowe: archiwum (wszystkich: 1858, strona 1 z 124)

Poniższe informacje prasowe pochodzą od producentów, dostawców usług i handlu. Portal forummleczarskie.pl nie dokonuje w nich ingerencji poza możliwymi skrótami dla tekstu tudzież ograniczeniami wyznaczanymi przez ilość zdjęć

Grupa Polmlek: Kampania produktów Eko

Źródło: Grupa Polmlek   Dodano: 2018-05-21 11:17:22

W maju rozpoczęto emisję filmów reklamowych Grupy Polmlek w stacjach TV. Celem projektu jest „Pogłębienie wiedzy i świadomości konsumentów na temat sera żółtego gouda, edamskiego, morskiego, sera mozzarella, masła i mleka ekologicznego oraz zwiększenie rozpoznawalności i poprawa wizerunku tych produktów oraz systemu rolnictwa ekologicznego.” Projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej ze środków PROW na lata 2014-2020. Reklama emitowana będzie również w czerwcu.
Spot reklamowy emitujemy w sekcji Kampanie marketingowe.

czytaj więcej »

Raisio: Benecol – ta sama skuteczność w nowej odsłonie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-21 08:02:55

Benecol, znana marka produktów do smarowania ze stanolami roślinnymi o klinicznie udowodnionej skuteczności w obniżaniu cholesterolu, zyskała tej wiosny nowy wizerunek. Nowe opakowania podkreślają smak produktów i zachęcają do włączenia Benecolu do swojej diety, nie tylko poprzez smaczne i zdrowe kanapki, ale również używanie go do gotowania, pieczenia i duszenia.

czytaj więcej »

© žemaitijos pienas

Zemaitijos pienas – europejskie przedsiębiorstwo przetwórstwa produktów mlecznych z Litwy

Źródło: Žemaitijos pienas   Dodano: 2018-05-18 15:03:58

W Europie Litwa jest zwana krajem bałtyckiego bursztynu z toczącymi czystą wodę rzekami i ukrytymi w zielonych gajach błękitnymi jeziorami. W tym cudownym kraju swe tradycje od 1924 r. pielęgnuje przedsiębiorstwo przetwórstwa produktów mlecznych Žemaitijos pienas.

Przekazywane z pokolenia na pokolenie doświadczenie oraz unikatowe receptury zapewniają asortyment ponad 67 produktów mlecznych, które charakteryzują się wspaniałym smakiem, zapewnionym bezpieczeństwem i doskonałą jakością.

czytaj więcej »

Sertop z nowym produktem

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2018-05-18 10:41:01

Hauskyzja „Ślōnski Maszket” – ser smażony z kminkiem, to najmłodszy produkt rodzimego producenta serków topionych, mocno wpisujący się w śląską tradycję. Produkowany z polskiego surowca, na podstawie tradycyjnej receptury. Ma charakterystyczny smak, który docenią nawet najwybredniejsi koneserzy.

czytaj więcej »

Milkeffekt: Nowa szata graficzna Sera Janosika

Dodano: 2018-05-18 08:02:12

Ser Janosika, to unikatowy produkty, który idealnie nadaje się do grillowania i pieczenia, po podgrzaniu zmienia się w delikatną masę. Ser ten wędzony jest na bukowym drewnie. Do produkcji sera używane są surowców najwyższej jakości od sprawdzonych dostawców.
Producent: Milkeffekt
Dystrybutor: Milk Trade Polska

czytaj więcej »

Emsur Poland świętuje 20-lecie działalności

Źródło: Emsur Polska   Dodano: 2018-05-17 12:01:20

8 czerwca 1998 roku w podwarszawskim Józefowie postała jedna z pierwszych fabryk dywizji produkującej elastyczne opakowania - Emsur Poland. Początkowo fabryka była dedykowana sektorowi mleczarskiemu oferując głównie wieczka i banderole do produktów mlecznych, drukowane metodą rotograwiury. Z biegiem lat portfolio produktów oferowanych przed Emsur Poland poszerzyło się o rękawy termokurczliwe, monofolie oraz laminaty wielowarstwowe.
Lokalizacja fabryki w centralnej Polsce sprawia, że obejmuje ona szeroki obszar dostaw zarówno na terenie Polski jak i w krajach Europy Wschodniej i Zachodniej.

czytaj więcej »

Jana (ŚSM): Kefir brzoskwiniowy – nowy smak w ofercie mleczarni

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-16 08:17:11

Do oferty mleczarni dołączył nowy smak kefiru, a wszystkie pozostałe zmieniły szatę graficzną.
Kefiry naturalne i smakowe to wspaniałe, orzeźwiające napoje mleczne, ukwaszone przy pomocy żywych kultur drobnoustrojów. Odznaczają się wysokimi walorami odżywczymi, a ponadto są naturalnym źródłem wapnia i białka. Codzienna szklanka smacznego kefiru doskonale gasi pragnienie i orzeźwia, równocześnie dostarczając cennych składników pokarmowych.

czytaj więcej »

© piaski (osm)

Piaski (OSM): Nowa odsłona Zsiadłego Mleka

Źródło: Piaski (OSM)   Dodano: 2018-05-14 08:41:23

Spółdzielnia Piaski (OSM) wprowadza na rynek Zsiadłe Mleko w nowej odsłonie. Sztandarowy produkt firmy w odmienionym opakowaniu będzie dostępny w wybranych sklepach na terenie całego kraju.
Dotychczasowy kubek o pojemności 350 g został zastąpiony przez nowe, wygodne opakowanie w formie miski o tej samej gramaturze.

Bardzo uważnie obserwujemy trendy, również na rynku opakowań, dlatego uwzględniając potrzeby naszych klientów zdecydowaliśmy się wprowadzić małe modyfikacje w przypadku Zsiadłego Mleka. Przy czym chcemy wyraźnie podkreślić, że ta metamorfoza dotyczyła tylko formy opakowania, natomiast wysoka jakość oraz tradycyjny, pyszny smak produktu pozostały bez zmian. Jesteśmy przekonani, że nowa odsłona spotka się z pozytywnym odbiorem wśród konsumentów – podkreśla Andrzej Grochoła, Kierownik ds. Marketingu w Piaski (OSM).

czytaj więcej »

Skierniewice (OSM): Mozzarella sałatkowa w postaci walca

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-14 08:39:11

Mozzarella sałatkowa w postaci walca to nowość w ofercie mleczarni Skierniewice (OSM)
Ma formę walca o wadze ok. 600 g i średnicy 6 cm.

Mozzarella sałatkowa przeznaczona jest do krojenia w plastry, może posłużyć do dekorowania pizzy lub przygotowania kanapek i zapiekanek.

czytaj więcej »

Mlekovita Wiodącym Polskim Eksporterem Żywności

Źródło: Grupa Mlekovita   Dodano: 2018-05-11 14:03:39

Mlekovita nieustannie pracuje na umocnienie swojej pozycji nie tylko na rynku polskim, ale i międzynarodowym. Właściwy kierunek obranej drogi rozwoju potwierdza kolejna nagroda odebrana podczas Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food. Firmę Mlekovita uhonorowano tytułem Wiodący Polski Eksporter Żywności – Leading Polish Food Exporter w konkursie odbywającym się pod honorowym patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a organizowanym przez Stowarzyszenie im. Eugeniusza Kwiatkowskiego przy współudziale Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich i World Trade Center Poznań. Inicjatywa ma na celu promocję polskiej żywności i jej producentów oraz budowanie siły polskich marek.

czytaj więcej »

Euroser Dairy Group: Gama serów twardych Formagia

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-11 08:28:54

Formagia to gama serów zainspirowana włoską tradycją.
W portfolio marki znajdują się sery miękkie, takie jak: mozzarella, mascarpone, ricotta, a także sery twarde, dostępne w wersji tartej oraz w kawałku 180 g (zapakowanym w kartonik).

czytaj więcej »

Smaki sezonu Almette: 100% naturalnych składników! 100% przyjemności!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2018-05-10 16:24:01

W maju startuje najnowsza kampania marki Almette pod hasłem”Smaki sezonu Almette”. Akcja koncentruje się na promocji 3 wariantów smakowych: Almette z rzodkiewkami, Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz Almette z ogórkiem i ziołami, podkreślając ich główne benefity – 100% naturalnych składników i 100% przyjemności. Kampania wpisuje się w coraz popularniejszy trend „ogrodniczy”, czyli modę na naturalne, najlepiej samodzielnie wysiane i wyhodowane warzywa. Do współtworzenia programu zaproszono blogerów , którzy w maju, czerwcu i lipcu wraz z ambasadorem marki - Davidem Gaboriaud oraz Panem Ziółko, będą uprawiać warzywa w „Ogródku Almette” i gotować w plenerze.

czytaj więcej »

© prokarton

Fundacja ProKarton partnerem „Let’s Clean Up Europe”

Źródło: ProKarton/Odyseja PR   Dodano: 2018-05-10 15:39:59

Fundacja ProKarton, która na co dzień zajmuje się działaniami na rzecz poszerzanie wiedzy konsumentów na temat selektywnej zbiórki i recyklingu kartoników po płynnej żywności została partnerem tegorocznej akcji „Let’s Clean Up Europe”, odbywającej się na terenie całej Europy. Wspólnie z organizatorami akcji „Śmieci skrzydeł nie mają”, podczas tegorocznych działań Fundacja będzie prowadzić akcje informacyjne podnoszące świadomość między innymi turystów przemierzających górskie szlaki, w kwestii unikania śmiecenia, segregacji odpadów przeznaczonych do recyklingu, ze szczególnym uwzględnieniem kartoników po mleku i sokach.

czytaj więcej »

mońki (msm)

Polski smak na podium: Aldamer MSM Mońki z tytułem „Doceń polskie”

Źródło: Mońki (MSM)/Sfera PR   Dodano: 2018-05-10 15:29:53

Znamy już wyniki XXVIII certyfikacji Programu Promocyjnego \"Doceń polskie\". W tegorocznej atestacji certyfikatem odznaczony został ser Aldamer Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej w Mońkach. To już kolejny po serku topionym kremowym produkt mleczarni Mońki (MSM), który zdobył to prestiżowe wyróżnienie.
Program „Doceń polskie” realizowany jest już od 7 lat, a przyświecającym mu celem jest zwrócenie uwagi odbiorców na najlepsze spośród dostępnych na polskim rynku produktów. Nad wyłonieniem laureatów czuwa Loża Ekspertów, którą tworzą specjaliści i technolodzy z branży żywieniowej oraz członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni.

czytaj więcej »

Mlekovita największym triumfatorem targów Polagra Food 2018!

Źródło: Grupa Mlekovita   Dodano: 2018-05-10 15:20:15

Podczas pierwszego dnia Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food 2018 Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński odebrał najwięcej wyróżnień. Wśród 18 nagród znalazło się aż 8 Złotych Medali, statuetka Acanthus Aureus za stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej, 9 znaków Poznaj Dobrą Żywność oraz Statuetka „Honorowego Hipolita”.
Mlekovita od lat bierze udział w największej w kraju branżowej imprezie wystawienniczej Polagra Food organizowanej w ramach Międzynarodowych Targów Poznańskich, których tradycja sięga blisko 100 lat wstecz. Udział w targach to jeden z nieodłącznych elementów strategii marketingowej, wspomagający profesjonalny wizerunek marki Mlekovita. Wydarzenie to jest też doskonałą okazją do bezpośrednich spotkań z obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi i biznesowymi.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25