100 wydanie Forum Mleczarskie Handel
Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Aktualności: archiwum (wszystkich: 5450, strona 4 z 364)

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Konsumenci chętnie sięgają po sprawdzone produkty takie jak Maślanka Mrągowska i Milko

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-06-22 09:48:41

– Konsumenci dbają o zdrowie i zwracają uwagę na to, co jedzą – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM). – Maślanka to lekkostrawny napój mleczny, który – dzięki obecności szczepów bakterii fermentacji mlekowej – jest produktem wspomagającym odporność organizmu oraz równowagę flory bakteryjnej. Właśnie te aspekty, czyli edukacja i trend prozdrowotny, wpływają istotnie na dodatnią dynamikę sprzedaży maślanek. Zauważamy dużą aktywność konsumentów na naszej stronie www.niejembyleczego.pl dedykowanej kulinarnemu zastosowaniu maślanek. W okresie wiosenno-letnim zdecydowanie zwiększa się popyt na produkty fermentowane, w szczególności te naturalne, które dodatkowo gaszą pragnienie. Konsumenci chętnie sięgają po dobrze im znane, sprawdzone produkty, takie jak Maślanka Mrągowska czy Milko, które kojarzą z bardzo dobrą jakością oraz tradycyjną recepturą.

czytaj więcej »

© sig
© sig

SIG: Redukujemy koszty produkcji i minimalizujemy wpływ na środowisko

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2020-06-22 09:29:45

– Firma SIG, będąca jednym ze światowych liderów wśród dostawców systemów napełniających oraz opakowań kartonowych (od 80 do 2000 ml) do aseptycznego rozlewu płynnej żywności i napojów, posiada pełen wachlarz rozwiązań pozwalających szybciej i efektywniej produkować produkty nabiałowe takie jak mleko czy też śmietana – mówi Forum Mleczarksiemu Biznes Karina Zawadzka Marketing Account Manager Poland & Nordics w firmie SIG. – SIG oferuje maszyny umożliwiające dostosowanie prędkości i wydajności linii produkcyjnych do potrzeb w danym momencie: np. 6000 do 24 000 sztuk opakowań na godzinę. Co więcej, standardem jest możliwość produkcji kilku pojemności jak i nierzadko kilku kształtów na jednym urządzeniu. Dzięki temu dajemy producentom możliwość zróżnicowania linii produktowych w zależności od kategorii, ich pozycjonowania rynkowego czy też kanału dystrybucji.

czytaj więcej »

USA: Borden Dairy zostanie przejęta przez firmę byłego prezesa Dean Foods

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-06-18 12:15:37

Mleczarnia Borden Dairy posiadająca 12 zakładów produkcyjnych w całych Stanach Zjednoczonych i przetwarzająca 1,9 mld l mleka rocznie zostanie przejęta przez firmę New Dairy Opco, która wygrała aukcję sprzedaży majątku mleczarni. Borden Dairy jest od stycznia 2020 r. w stanie upadłości, ale wciąż działa chroniona przez sąd upadłościowy. Sąd musi wciąż zaaprobować transakcję, której wartość nie jest znana.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Upfield przyspieszy prace nad roślinnymi alternatywami dla serów, masła i śmietan

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-06-18 11:20:28

Producent margaryn marki Rama i Flora otworzy do końca 2021 r. nowe centrum naukowe żywności w Wageningen. Inwestycja ma wartość 50 mln euro i odzwierciedla wiarę firmy w zdynamizowanie sprzedaży zwłaszcza margaryn, jako znów modnego (bo pochodzącego z roślin) produktu. Firma oprócz planu budowy centrum naukowego żywności w Wageningen otworzy również nowe biuro w Amsterdamie. Lokalizacja centrum ma związek z pozycją Uniwersytetu w Wageningen, który uznawany jest za wiodącą placówkę akademicką w zakresie edukacji rolno-spożywczej.

czytaj więcej »

Tesco (prawie) wychodzi z Polski

Źródło: Tesco   Dodano: 2020-06-18 10:50:07

Tesco poinformowało dziś o sprzedaży swojego biznesu w Polsce firmie Salling Group. Transakcja, która podlega zatwierdzeniu przez organy antymonopolowe, obejmuje 301 sklepów, centra dystrybucji i główną siedzibę.

Całkowita wartość przedsiębiorstwa ustalona w ramach transakcji wynosi 900 mln PLN (równowartość 181 mln GBP), a łączne wpływy netto mają wynieść około 819 mln PLN (równowartość 165 mln GBP), w gotówce. Sfinalizowanie transakcji spodziewane jest w bieżącym roku finansowym. Wpływy ze sprzedaży zostaną przeznaczone na ogólne cele korporacyjne.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop ze stałym zatrudnieniem

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2020-06-16 15:40:06

– Epidemia koronawirusa w znaczący sposób wpłynęła na funkcjonowanie całego Zakładu – mówi Julita Sobala Kierownik Działu Ekonomiki, Organizacji, Spraw Osobowych i OC w firmie Sertop. – Jako producent serków topionych zrobiliśmy wszystko, aby zapewnić ciągłość dostaw, tak aby nasze serki dotarły do polskich rodzin. Udało się to osiągnąć, jednak zwiększone środki bezpieczeństwa i zmiany w systemie pracy, wymusiły na nas wprowadzenie w trybie natychmiastowym wielu zmian. Dla nas, najważniejsze jest to, że podczas przystosowywania się do nowych realiów utrzymaliśmy poziom zatrudnienia na niezmienionym poziomie.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Partnerzy handlowi darzą nas zaufaniem, bo realizujemy to, co obiecaliśmy

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-06-15 09:42:36

– Twaróg to biały, świeży ser, znany i stosowany w kuchni wschodnio-słowiańskiej – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM). – To nie tylko doskonały pomysł na zdrowe śniadanie, lecz także składnik ciast, deserów, naleśników i pierogów.

– Rynek twarogów jest rozwojowy, dostrzegamy potencjał sprzedażowy wśród naszej szerokiej oferty. Trendy prozdrowotne powodują, że ten naturalny produkt, stał się podstawowym składnikiem dobrze zbilansowanej diety. Marki Mlekpolu to znany i lubiany Mazurski Smak, Mlekpol, Rolmlecz oraz Osowa w kształcie klinka, kostki i krążka. Oferujemy bogaty wybór twarogów o różnej zawartości tłuszczu i wielkości opakowania. Konsumenci są coraz bardziej świadomi i sięgają po produkty bezpiecznie zapakowane, w których dużą rolę odgrywa smak i jakość. Twarogi z Mlekpolu charakteryzują się tradycyjnymi recepturami i unikalnym smakiem. Te cechy zapewnia bardzo wysokiej jakości surowiec i nowoczesna technologia – wskazuje nasza rozmówczyni.

czytaj więcej »

© schur flexibles

Schur Flexibles Poland: Nie tylko cena jednostkowa opakowania się liczy

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2020-06-15 09:34:53

– Opakowania oszczędzające środowisko są jednym z głównych obszarów zainteresowań klienta – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Marek Pawlak, Managing Director w firmie Schur Flexibles Poland. – Na kwestie ekonomiczne trzeba spojrzeć wielowymiarowo i brać pod uwagę koszty, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Naszą rolą jest edukacja klientów, podkreślanie, że nie tylko cena jednostokowa opakowania w tym aspekcie jest ważna, lecz także inne opłaty, których w niedługim czasie będą się mogli spodziewać.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Klienci coraz chętniej sięgają po słodkie śmietanki w kartonikach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-06-15 09:22:36

– W ofercie Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu w kategorii śmietan znajdują się dwie najbardziej znane i preferowane przez konsumentów wartości – 12% i 18%, dostępne w kubkach o pojemności 200 g i 400 g – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Andrzej Chomyszczak, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w mleczarni Łowicz (OSM). – Sprzedaż tych indeksów jest stabilna, chociaż widzimy zmianę w sprzedaży na korzyść śmietanek. Sięgając do historii OSM w Łowiczu, chcielibyśmy wspomnieć o śmietanie 15% znanej jako „różowa z Łowicza”. Do dzisiaj w ofercie spółdzielni pod swoim sztandarowym kolorem, bezkonkurencyjna w swojej procentowości.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Działania online szansą na przyszłość?

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2020-06-12 14:22:36

– Epidemia, w tym zakaz spotkań masowych, niekorzystnie wpłynęły na cały sektor spożywczy – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – Targi, spotkania, eventy to niezwykle istotne elementy naszej pracy, służące nie tylko promocji naszych produktów i podtrzymaniu relacji biznesowych, ale także będące okazją do spotkań z obecnymi i nowymi kontrahentami. Sporo z nich się nie odbyło, niektóre przeszły metamorfozę i w tym roku odbywają się online, podobnie zresztą jak większość tego typu działań w systemie grupowym. Czy działania w internecie są przyszłościowe? Większość z nich z pewnością tak, bo otwierają nowe możliwości, które chociaż na początku wydawały się trudne, teraz przynoszą wymierne rezultaty i pozwalają oszczędzać czas. Część z nich jest jednak niemożliwych do realizacji, bo nic nie zastąpi spotkania face to face – podkreśla Aneta Będkowska.

czytaj więcej »

© grupa mlekovita

Grupa Mlekovita wspiera medyków i potrzebujących w walce z pandemią

Dodano: 2020-06-08 14:54:14

Grupa Mlekovita w okresie pandemii wspiera najbardziej potrzebujących – w tym lokalne otoczenie. Firma m.in. dofinansowała zakup karetki dla Pogotowia Ratunkowego w Wysokiem Mazowieckiem, przekazała środki ochrony osobistej (maseczki i przyłbice) Wojewódzkiemu Szpitalowi Zespolonemu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku, a także przekazała produkty z przeznaczeniem dla korzystających z Banków Żywności czy Caritas Polska.

Wsparcie udzielone przez Grupę Mlekovita pomoże placówkom medycznym oraz potrzebującym w skuteczniejszej i bezpieczniejszej walce z COVID-19.

czytaj więcej »

Grupa Polmlek rozwiąże dwie spółki

Źródło: UOKiK   Dodano: 2020-06-08 11:59:53

Jak podaje UOKiK, spółka Polmlek Raciąż należąca do Grupy Kapitałowej Polmlek - Fortuna zajmująca się na co dzień przetwórstwem mleka przejmie majątek spółek Polmlek Mława z siedzibą w Mławie i Zachodniopomorskie Mleko z siedzibą w Warszawie. Trwa postępowanie dotyczące koncentracji po stronie UOKiK.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Rośnie zainteresowanie śmietaną bez dodatku emulgatorów i zagęstników

Źródło: Mlekpol (SM)/38PR   Dodano: 2020-06-08 10:34:31

– Śmietana to podstawowy produkt w lodówce polskiego konsumenta – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM). – Jest znakomitym nośnikiem smaku i charakteryzuje się różnorodnością zastosowań zarówno w tradycyjnych potrawach, jak i w daniach na słodko. Wiedza na temat wartości oraz finezja kulinarna sprawiają, że cały czas obserwujemy wzrost sprzedaży tej kategorii produktów mlecznych. Asortyment śmietan na półkach sklepowych jest szeroki. Śmietany wybieramy ze względu na skład, zawartość tłuszczu oraz pojemność opakowania. To, co będzie zmieniało strukturę sprzedaży śmietan w najbliższej przyszłości, to zainteresowanie produktem naturalnym, czyli bez dodatku emulgatorów i zagęstników. W tym wrażliwym i zdrowotnym aspekcie widzimy szansę na rozwój sprzedaży naturalnej śmietany Łaciatej.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Nasze twarogi sernikowe pozwalają oszczędzać czas mniej doświadczonym paniom domu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-06-08 10:23:33

– Kategoria twarogów Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu jest bardzo bogata: twarogi typu klinek 250 g, kostka 200 g, Twaróg półtłusty w batonie 500 g, Twaróg półtłusty krajanka ok. 600 g, a także Twarożek Domowy 200 g i Sernik domowy 1 kg – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Andrzej Chomyszczak, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w mleczarni Łowicz (OSM). – Twarogi typu klinek i kostka są dostępne w wersji tłusty, półtłusty i chudy. Wersja półtłusta otrzymała znak krajowego systemu jakości żywności „Jakość Tradycja”, którego celem jest wyróżnianie tradycyjnych produktów żywnościowych wysokiej jakości. Nasze twarogi charakteryzują się naturalnym, niepowtarzalnym smakiem i pełnym aromatem. Stanowią bogate źródło białka, wapnia oraz wysokowartościowych składników odżywczych. Niezastąpione do domowych wypieków, jako nadzienie do pierogów czy naleśników. Obowiązkowe w kuchni.

czytaj więcej »

Hochand Polska: Sery typu greckiego to nieodłączny składnik dań grillowych

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2020-06-08 10:08:52

– Rynek serów typu greckiego rozwija się dynamicznie, obecnie głównie w kierunku produktów najwyższej jakości, praktycznie zapakowanych, jednym słowem coraz bardziej wygodnych dla potencjalnego konsumenta – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Coraz mocniej dają się odczuć trendy promujące naturalną żywność, bez udziału chemii i inżynierii genetycznej. Konsumenci oczekują produktów, które będą w pełni naturalne, a przez to bezpieczne dla zdrowia. Hochland wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom konsumentów. Dbamy o to, żeby każdy produkt był w pełni bezpieczny dla konsumentów. Przestrzegamy najwyższych standardów jakości i higieny produkcji.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij