Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności: kraj - przetwórcy (strona 23 z 29)

© hochland polska

Hochland Polska: Rośnie rynek serów typu feta

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-12 09:50:18

– Sery typu feta to kategoria, której wartość, w ocenie analityków, systematycznie rośnie. Bez wątpienia panuje moda na sery typu feta. Sukces tej grupy produktów to w dużej części sukces dobrych skojarzeń konsumentów ze słońcem i wypoczynkiem, a więc dobrymi momentami, których przywołanie powoduje szereg bardzo miłych wspomnień lub planów. Dla konsumentów ważne są wygląd, kolor, konsystencja produktu, smak oraz oczywiście cena – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Równie ważne są funkcjonalność, łatwość otwierania i zamykania oraz atrakcyjność opakowania. Jemy dużo sałatek, więc często kupujemy fetę. Sery z tej grupy cieszą się uznaniem klientów, bowiem wpisują się w tzw. dietę śródziemnomorską – uznawaną za najzdrowszą na świecie.

czytaj więcej »

Piaski (OSM): Zainteresowanie produktami bezlaktozowymi jest duże

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-03-22 14:17:26

– Według statystyk, aż co trzeci Polak cierpi na nietolerancję laktozy. W związku z tym z myślą o naszych klientach zdecydowaliśmy się wprowadzić na rynek produkty bezlaktozowe – kefir oraz jogurt typu greckiego bez laktozy – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Mirosław Domański, Prezes Zarządu w mleczarni Piaski (OSM). – Nowości od mleczarni Piaski (OSM) to znakomite propozycje dla osób, które nie trawią cukru znajdującego się w mleku. W wyniku rozłożenia laktozy na cukry proste – glukozę i galaktozę, produkty te mają nieco słodszy smak od tych tradycyjnych, dlatego chętnie sięgają po nie również dorośli, jak i dzieci, u których problem nietolerancji laktozy nie występuje.

czytaj więcej »

© frąckowiak (zpsih)

Frąckowiak (ZPSiH): Produkty wytwarzane bez dodatków w rozkwicie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-03-22 14:08:48

– W dobie wszechobecnej „chemii” i sztucznego ulepszania produktów, specjały takie jak nasze domowe sery smażone przeżywają prawdziwy rozkwit – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w Frąckowiak (ZPSiH). – Mają oczywiście grono stałych klientów, dla których ich zaleta w postaci czystej etykiety była od zawsze ważna.

czytaj więcej »

© mlekovita

Rok rekordów i sukcesów Grupy Mlekovita

Źródło: Grupa Mlekovita   Dodano: 2018-03-21 15:30:34

W dniu 21 marca 2018 roku odbyło się Walne Zgromadzenie Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita, na którym Prezes Zarządu Dariusz Sapiński przedstawił sprawozdanie z działalności firmy wraz z wynikami roku 2017.
– Jestem bardzo zadowolony z podsumowania ubiegłego roku, ponieważ pokazuje, że 2017 rok był kolejnym, w którym Mlekovita może pochwalić się dobrą kondycją – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński. – Osiągnęliśmy sukces w postaci stałego rozwoju firmy i wzrostu wartości marki Mlekovita, która jest obecnie najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki i najdroższą marką w kategorii „Produkty żywnościowe”. Wprowadzamy kolejne nowe produkty, a z tych ubiegłorocznych wiele od momentu pojawienia się na rynku zyskało uznanie konsumentów i zdobyło nagrody na krajowych i międzynarodowych targach i konkursach. Zrealizowaliśmy kolejne ważne inwestycje, rozbudowując i modernizując infrastrukturę wewnętrzną – w tym Fabrykę Proszków Mlecznych, inwestycję kluczową i największą w historii firmy z dotychczas zrealizowanych, w wyniku której Mlekovita będzie nie tylko największym producentem proszków mlecznych w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

GUS: Cena skupu mleka w lutym 2018 roku wyraźnie spadła

Źródło: KZSM Zw. Rew.   Dodano: 2018-03-20 15:16:49

Według Głównego Urzędu Statystycznego cena skupu mleka w lutym 2018 r. wyniosła 135,24 zł/1 hl i była wyższa o 2% niż w lutym 2017 r. i o 4,8% mniejsza od ceny wypłaconej w styczniu 2018 r.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Chcemy być otwarci na wegetarian i wegan

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-03-16 10:57:01

– Obserwujemy na rynku nowe trendy, dużą aktywność producentów w obszarze produktów odpowiadających na konsumencką potrzebę zachowania zbilansowanej i zdrowej diety oraz bezpieczeństwa produktu, a zatem odwołujących się do naturalności, braku konserwantów czy sztucznych składników – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Sielankowy świat i wszechobecna natura wpisuje się także w bardzo modny i popularny obecnie trend – Slow Life. To pozytywna idea, która zwraca uwagę na zbyt szybkie tempo w jakim żyjemy i promuje styl życia bliski naturze i jej rytmowi.

czytaj więcej »

© piaski (osm)

Piaski (OSM): Na jakość twarogu wpływa obróbka mechaniczno-termiczna skrzepu

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2018-03-16 10:51:40

– Wybór najlepszego twarogu bywa często nie lada wyzwaniem – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Mirosław Domański, Prezes Zarządu mleczarni Piaski (OSM). – Producenci nie ułatwiają konsumentom zadania, oferując całą gamę twarogów o zróżnicowanym smaku i gramaturze. W gąszczu różnych ofert często zastanawiamy się, który z produktów będzie najbardziej odpowiedni do danego deseru lub też ciasta.

czytaj więcej »

Polska Izba Mleka kontynuuje program Trade Milk

Źródło: Polska Izba Mleka   Dodano: 2018-03-12 12:16:13

Program Mleczne Skarby jest kontynuacją 3-letniego programu informacyjno-promocyjnego Trade Milk, finansowanego w latach 2014-2017 ze środków Unii Europejskiej, służącego promocji wysokiej jakości produktów mlecznych pochodzących z Unii Europejskiej. Program Mleczne Skarby, sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka realizuje Polska Izba Mleka.

czytaj więcej »

Frąckowiak (ZPSiH): Znak „GMO free” daje pewną przewagę

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-03-12 09:18:41

– Trend „GMO free” ma z pewnością przyszłość, tym bardziej że można odnieść wrażenie, iż mimo że wielu konsumentów nie potrafiłoby na razie dokładnie wyjaśnić znaczenia tego skrótu, zdecydowanie pozytywnie oceniają fakt, iż kupowany przez nich produkt nie ma z GMO nic wspólnego – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH).

czytaj więcej »

© chr. hansen

FreshQ Tvorog 1 – kultury ochronne firmy Chr. Hansen

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2018-03-06 16:40:54

Fermentacja jest naturalną metodą konserwacji żywności znaną ludziom od tysięcy lat. Dawniej fermentacja odbywała się w sposób przypadkowy, bez możliwości pełnej kontroli. Rozwój nauki i wieloletnie doświadczenie specjalistów z firmy Chr. Hansen pozwoliły wytyczyć nowe standardy w dziedzinie mikrobiologicznej ochrony żywności – zwanej obecnie bioprotekcją. Od wielu lat Chr. Hansen pracuje nad rozwiązaniami dedykowanymi poszczególnym grupom produktów spożywczych taki jak: mięso, wino, ryby, dania gotowe. Jednakże to produkty mleczarskie są tradycyjnie w centrum zainteresowania naszej firmy – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Marcin Kuprewicz, Dyrektor Działu Mleczarskiego Chr. Hansen Poland.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Liczy się dopasowanie do oczekiwań odbiorców

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2018-03-05 16:44:50

– Sery typu holenderskiego cieszą się tradycyjnie największym zainteresowaniem konsumentów, a najbardziej popularnym w tej kategorii jest gouda i edamski – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Hochland Polska ma w ofercie pięć różnych wariantów plastrów żółtych: Edamski, Gouda, Gouda Wędzona, Tylżycki, Maasdamer.

czytaj więcej »

© piaski (osm)

Piaski (OSM): Konsumenci są ostrożniejsi w zakupach masła

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-03-05 16:35:28

– Na rynku dostępnych jest wiele produktów masłopodobnych, które poza nazwą nie mają z masłem nic wspólnego – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Andrzej Grochoła, Kierownik Marketingu w Piaski (OSM). – Prawdziwe, tradycyjne masło nie może bowiem zawierać mniej niż 82% tłuszczu mlecznego. Ponadto w jego składzie nie znajdziemy żadnych dodatków chemicznych.

czytaj więcej »

© frąckowiak (zpsih)

Frąckowiak (ZPSiH): Unijne znaki ChOG i ChNP odzwierciedleniem jakości

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-03-05 16:35:04

– Z roku na rok przybywa w Polsce różnych oznaczeń produktowych, z których tylko nieliczne są prawdziwym odzwierciedleniem jakości, tradycji i niepowtarzalności, wynikającej z preferencji i ocen konsumenckich – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH). – Unijne znaki ChOG i ChNP należą do tych, których zdobycie wymaga od producentów spełnienia wielu restrykcyjnych procedur, wynikających z oryginalności pewnego wzorca, który konsumenci znają od wielu lat.

czytaj więcej »

Temperaturę środków transportu w trasie monitorujemy on-line

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2018-02-22 17:57:24

– Firma transportowa powinna posiadać przede wszystkim wyspecjalizowany tabor, infrastrukturę oraz zasoby ludzkie, aby sprostać wysokim wymaganiom dotyczącym transportu produktów mleczarskich. Kluczowym punktem są tu odpowiednio wyposażone naczepy z agregatami tzw. chłodnie dostosowane do rodzajów produktów mleczarskich jakie są transportowane – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Paulina Pakosz, Specjalista ds. Jakości w firmie Fresh Logistics Polska. – Naczepy wyposażone są w czujniki do monitoringu temperatury, aby zachowany został tzw. ciąg chłodniczy, a towar nie uległ przegrzaniu. Ponadto operator logistyczny świadczący usługi dla przemysłu spożywczego zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na przewóz artykułów spożywczych, wydanego przez Inspekcję Weterynaryjną.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Nietypowe smaki jogurtów mogą być świetnie odebrane przez rynek

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2018-02-19 10:02:56

– Produkty fermentowane takie jak kefiry, maślanki lub jogurty powinniśmy spożywać regularnie przez cały rok –mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w mleczarni Łowicz (OSM). Zawierają dobroczynne bakterie probiotyczne, które dbają o florę bakteryjną w naszych jelitach a tym samym wspomagają odporność organizmu. Na szczególną uwagę zasługują jogurty, których konsystencja i delikatny smak skusi najbardziej wybrednych smakoszy.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij