Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności: kraj - handel (strona 23 z 24)

© biomerieux polska

bioMerieux Polska: Szybkie testy mikrobiologiczne pozwalają skierować produkt do dystrybucji nawet kilka dni wcześniej

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2017-06-23 15:52:58

– Badania mikrobiologiczne w przemyśle spożywczym i oczywiście mleczarskim mają za zadanie zapewnienie bezpieczeństwa konsumentom, ale spełniają również mniej oczywiste zadania – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Marcin Iszkuło, Dyrektor ds. Sprzedaży w bioMérieux Polska. – Jest to zapewnienie optymalizacji kosztów zakładu produkcyjnego, poprzez szybsze zwalnianie produktów do obrotu. Metody takie skracają czas analiz od kilku lub kilkudziesięciu godzin, aż do kilku dni. Dzięki temu dedykowana powierzchnia magazynowa w zakładzie może być mniejsza, co zawsze idzie w parze z kosztami, a produkty z dłuższym terminem przydatności do spożycia trafiają do odbiorców.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Millenialsi potrzebują wygodnych i szybkich rozwiązań

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-06-23 15:35:52

– Millenialsi to inaczej generacja Y, to osoby, które urodziły się w latach 1980-1997. Kierując produkty do określonej grupy, trzeba wiedzieć, że jest to grupa osób skupiona na ciągłym rozwoju i potrzebie zmian – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. – Bardzo ważna jest tu zdolność szybkiej adaptacji najnowszych technologii, która z natury rzeczy przypisana jest przedstawicielom coraz młodszych pokoleń. Millenialsi poszukują produktów smacznych, naturalnych, odżywczych, w wygodnych opakowaniach, stąd rosnąca popularność produktów bio, eco, czy organic, które posiadamy.

czytaj więcej »

© hortimex

Hortimex: Trend prozdrowotny będzie się umacniał

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2017-06-19 15:10:48

– W dzisiejszych czasach świadomy konsument oczekuje od producenta gwarancji, iż informacje zawarte na opakowaniu produktu będą zgodne z jego zawartością. Komunikat na opakowaniu: Bio, Naturalny, Eko, Fit nie zawsze mają odzwierciedlenie w składzie produktu – zwraca uwagę Marek Dobosz, Menadżer Produktu w firmie Hortimex. – Coraz częściej widoczna jest niechęć do dodatków do żywności o chemicznych nazwach ukrytych pod numerami E. Dlatego konsumenci poświęcają więcej czasu na dokładne czytanie etykiet. Producenci, podążając za trendem czystej etykiety, starają się eliminować ze składu barwniki posiadające numer E na korzyść żywności o właściwościach barwiących.

czytaj więcej »

© mleczwart (sm)

Nowa Prezes spółdzielni Mleczwart (SM)

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2017-06-16 09:11:45

Aneta Czurak została powołana na stanowisko Prezesa Zarządu spółdzielni Mleczwart (SM) w Wartkowicach w dniu 09.03.2017 r. Powierzono jej małą, ale dobrze zmodernizowaną mleczarnię, z tradycjami, z bardzo dobrą jakością mleka oraz zespołem doświadczonych pracowników.

czytaj więcej »

© spomlek (sm)

Spomlek (SM): Istotą sukcesu sprzedaży Millenialsom jest właściwa komunikacja

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-06-09 17:01:57

– Millenialsi to pokolenie ludzi bardzo mocno scyfryzowanych, aktywnych, poszukujących tu i teraz informacji o wszystkim i na wielu płaszczyznach, urządzeniach. Ich gusta smakowe nie odbiegają, w kategorii serów twardych, od grup docelowych. Istotą jest komunikacja oferty: to, gdzie i jak dostępny jest produkt, informacja o nim, a często również trial produktowy – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Emilia Pożarowszczyk, Kierownik ds. Marketingu i PR w Spomlek (SM).

czytaj więcej »

© emsur

Emsur Polska: Jedyną drogą do zwycięstwa na półce jest innowacja

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2017-06-09 16:44:28

– Szybki rozwój prywatnych marek zobowiązuje globalne brandy do dywersyfikacji portfolio produktów. Konsekwencją jest szybsze zarządzanie projektami i łańcuchem dostaw z jednej strony, ale również zróżnicowanie w punkcie sprzedaży po drugiej stronie – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Jaime Montesdeoca, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju w Emsur Polska. – W tym kontekście właściciele marek muszą dostarczyć dodatkową wartość dodaną poprzez opakowanie. Opakowanie jutra będzie bardziej złożone, interaktywne i ekologiczne. Ponadto, dodatkowe cechy (cięcie laserowe, możliwość wielokrotnego zamykania oraz pomiar temperatury) staną się popularne w sektorze produktów mlecznych.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: 53% rynku to plastry

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-06-09 16:35:56

– Od kilku lat rynek w naszym kraju wykazuje wzrost i jest mocno rozdrobniony. Sery dojrzewające ma w swojej ofercie wielu mniejszych i większych producentów, a łączna oferta przekracza kilkaset produktów – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.

czytaj więcej »

Przemysław Mikołajczyk: trzeci od lewej © fm

Grupa Polmlek: Nowy Prezes to Przemysław Mikołajczyk

Źródło: Forum Mleczarskie za Grupą Polmlek   Dodano: 2017-06-06 15:56:14

Andrzej Grabowski, Współwłaściciel Grupy Polmlek poprosił nas, abyśmy zaczekali do dziś. Spełniliśmy tę prośbę. A teraz pora aby powiedzieć to, co dzieje się w Polmleku. A okazuje się, że dotychczasowi właściciele robią krok w tył i przekazują niektóre swoje bezpośrednie uprawnienia w ręce Przemysława Mikołajczyka, którego mieliśmy okazję zobaczyć podczas otwarcia proszkowni w Lidzbarku Warmińskim.

czytaj więcej »

Maślanka Mrągowska z mleczarni Mlekpol (SM) bez syropu glukozowo - fruktozowego

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-05-15 12:36:01

– To kolejny wyrób SM Mlekpol, z którego wyeliminowaliśmy syrop glukozowo - fruktozowy. Podobnie jak w przypadku jogurtów Milko, serków homogenizowanych Rolmlecz czy serków wiejskich Łaciatych z dodatkiem owoców, słodycz Maślankom Mrągowskim oddadzą wyłącznie owoce i cukier. Warto pamiętać, że maślanka, to jeden z bardziej wartościowych tradycyjnych napojów fermentowanych. Nie zapominajmy o tym, szczególnie w okresie wiosenno - letnim kiedy częściej uzupełniamy płyny oraz szukamy lekkich przekąsek. SM Mlekpol poleca połączyć przyjemne z pożytecznym i sięgnąć właśnie po Maślanki Mrągowskie – mówi Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.

czytaj więcej »

© piaski (osm)

Piaski (OSM): Świadome odżywianie się sprzyja rozwojowi rynku kefirów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-05-15 12:16:52

– Rynek kefiru rozwija się w znakomitym tempie. Moda na zdrowy styl życia sprawia, że konsumenci coraz częściej sięgają po tradycyjne, naturalne produkty, które zapewnią im zdrowie i dobre samopoczucie – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Andrzej Grochoła, Kierownik Marketingu w spółdzielni Piaski (OSM). – Kefir, dzięki swoim prozdrowotnym właściwościom, staje się dla wielu osób nieodłącznym elementem ich codziennego menu. Jest on bogatym źródłem wielu składników odżywczych oraz bakterii probiotycznych, które doskonale wpływają na pracę układu pokarmowego, zapewniając lepsze trawienie. Regularne picie kefiru pozwala zachować szczupłą sylwetkę.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Rynek twarożków poszukuje nowych rozwiązań w zakresie opakowań, smaku oraz składników

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-05-15 11:59:37

– Twarożki do smarowania cieszą się dużą popularnością, zdaniem ekspertów rosną +3% rok do roku – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. – Rynek ten jest rozdrobiony. Zyskują przede wszystkim marki oferujące konkurencyjne cenowo produkty. Naszą perłą w koronie jest Almette. Kluczem do rozwoju kategorii jest wprowadzenie nowych rozwiązań w zakresie opakowań, smaku oraz składników. To miejsca na prawdziwe innowacje, które powiększą grupę konsumentów oraz wprowadzą nowe okazje do konsumpcji. Najcenniejsze są innowacje kreujące nowe okazje i zwyczaje konsumenckie.

czytaj więcej »

Jogo (ŁSM): Zmienia się struktura sprzedaży śmietany

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-05-15 11:31:13

– Śmietany Jogo produkowane są z najwyższej jakości mleka, dostarczanego od rolników z województwa łódzkiego. Nie zawierają hydrokoloidów oraz karagenów – dowiadujemy się w mleczarni Jogo (ŁSM).

czytaj więcej »

© bychawa (osm)

Bychawa (OSM): Jeżeli chcemy utrzymać jakość masła w procesie jego produkcji nie możemy nic zmieniać

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-05-08 09:26:16

– Nasza spółdzielnia powstała w 1928 roku i pierwszym produktem było masło, produkowane w masielnicy dębowej. Obecnie nadal jest to tradycyjna metoda produkcji, tylko zmaślanie odbywa się w masielnicy ze stali szlachetnej – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Zofia Popławska, Prezes Zarządu spółdzielni Bychawa (OSM). – Każde masło Extra zawiera 82% tłuszczu mlecznego, ale jego smak oraz zapach jest inny u każdego producenta. Sekret tego to jakość śmietanki – czyli jakość surowca – mleka. Nasz surowiec pochodzi z terenów Lubelszczyzny – czystego ekologicznie, z gospodarstw niskotowarowych, gdzie żywienie oparte jest na własnej bazie paszowej. Następnym czynnikiem jest proces dojrzewania śmietany – odpowiedni dobór kultur bakterii mlekowych, czas, temperatura i proces zmaślania. Dobry surowiec i odpowiednie sterowanie procesem technologicznym to praca maślarza z doświadczeniem, a efekt to zapach: czysty, mlekowy, lekko orzechowy – to wyróżnia nasze masło na półce.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Stale rośnie zainteresowanie produktami naszej marki

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-05-08 09:17:19

– Głównym odbiorcą naszych serów topionych są konsumenci związani z naszą marką od wielu lat, którzy nie wyobrażają sobie codziennego śniadania bez kostki serka topionego Sertop – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w Sertop. – Drugą grupę stanowią konsumenci, żyjący w mocno kulinarnym rytmie, dla których nasze serki są bazą do tworzenia różnego rodzaju posiłków.

czytaj więcej »

© spomlek (sm)

Spomlek (SM): Oferta premium lojalizuje konsumentów placówki handlowej

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2017-05-04 15:56:29

– Sery premium najłatwiej jest zmierzyć szerokością lady jaką zajmują. W zależności od formatu sklepu jest to od 10 do 20% lady. Są to produkty wyżej marżujące, ale i rotujące nieco wolniej niż sery śniadaniowe – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Emilia Pożarowszczyk, Kierownik ds. Marketingu i PR w Spomlek (SM). – Ciężko oszacować potencjał rynku, jedno co z pewnością przemawia za atrakcyjnością tej kategorii, to fakt, iż stale odnotowuje się kilkuprocentowy wzrost w jej obszarze.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij