Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności: kraj - handel (strona 2 z 24)

© łowicz (osm)
© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Sernik nadal wiedzie prym wśród domowych wypieków. Zyskują krajanki i klinki

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-11-07 20:04:42

– Wspólne, rodzinne gotowanie jest tematem wciąż bardzo aktualnym – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Anna Siuda, Kierownik Marketingu Łowicz (OSM). – Akcent familijnego spędzania czasu poświęconego sztuce kulinarnej jest bardzo popularny. Mimo coraz to nowszych inspiracji w przepisach na ciasta i desery, sernik nadal wiedzie prym wśród domowych wypieków. W dobie pandemii konsumenci we wzmożonym stopniu zwracają uwagę na jakość używanych produktów, dlatego względem gotowych mas twarogowych zyskują twarogi w tradycyjnej formie krajanki, kostek czy klinków.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Sery topione idealnie sprawdzają się w lunch boksach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-11-05 11:15:11

– Serki topione to pożywna przekąska pomiędzy posiłkami zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, będąca doskonałym źródłem wapnia w naszym organizmie – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Zastosowanie tych produktów determinuje opakowanie oraz ich gramatura. Do użycia domowego polecamy nasze 100 g kostki serków topionych np. Złotego Ementalera, Tylżyckiego czy Goudy pozwalające przygotować posiłek dla całej rodziny, natomiast poza domem idealnie sprawdzą się serowe krążki Sertop z trójkątnymi porcjami serków topionych o różnych smakach i z różnymi dodatkami do zjedzenia „na raz” oraz jeden z naszych najnowszych produktów – serowe plastry, zabezpieczone folią przed wysychaniem, zapobiegającą dodatkowo marnowaniu żywności.

czytaj więcej »

© koło (osm)

Koło (OSM): Asortyment nabiałowy coraz częściej projektuje się tak, aby wspierał odporność

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-11-03 09:02:53

– W obecnym czasie trwającej epidemii, ale i wzmożonej zachorowalności na zwykłą grypę czy przeziębienia, wszyscy przypominamy sobie o suplementacji wspierających odporność składników i minerałów – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Karolina Mikołajczyk, Dyrektor Handlu i Eksportu w Koło (OSM). Warto wiedzieć, że możemy dostarczyć ich naszemu organizmowi nie tylko w postaci tabletek, ale przede wszystkim sięgając po żywność w nie wzbogaconą. Również wśród produktów nabiałowych coraz częściej spotyka się ofertę dedykowaną właśnie wspieraniu odporności.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Nabiał sprawdza się w formie pysznej, mlecznej przekąski

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-11-02 11:36:56

– Obserwujemy, że konsumenci nieustannie poszukują nowych propozycji produktów i chętnie sięgają po rozwiązania łączące tradycję z nowoczesnością – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu Mlekpol (SM). – Przygotowywane przez Mlekpol nowości są odżywcze i naturalne, na bazie sprawdzonych surowców o najwyższej jakości. Dla przykładu w tym roku na rynek wprowadzone zostały desery z maślanką, które zawierają 60% maślanki powstającej z najlepszego polskiego mleka. Baza ta gwarantuje produktowi prawdziwie naturalny smak oraz bardzo charakterystyczną, aksamitną konsystencję.

czytaj więcej »

Lactima: Segment przekąsek nabiałowych rozwinął się w ostatnim czasie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-11-02 11:06:44

– Jedną z charakterystycznych cech rozwoju oferty produktowej Lactima jest umiejętność wychodzenia naprzeciw potrzebom konsumentów poprzez tworzenie i kreowanie produktów, które je spełniają – mówi Anna Hochherz, Specjalista ds. Marketingu w firmie Lactima. – W związku z rosnącym zainteresowaniem przekąskami z kategorii nabiałowej, segment ten w ostatnim czasie bardzo się rozwinął, a zapotrzebowanie na tego typu nowości ciągle rośnie. Sukcesywnie wzbogacamy naszą ofertę. Dlatego też w portfolio Lactima nie brakuje produktów, świetnie sprawdzających się w roli przekąsek.

czytaj więcej »

© temar (pph)

Temar (PPH): Największymi odbiorcami produktów kozich jest rynek tradycyjny oraz supermarkety

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-10-29 16:20:18

– W portfolio firmy Temar dostępne są sery kozie w postaci plastrów, kręgów i bloków jak również roladek pleśniowych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH). – Obserwując trendy dotyczące wzrostu świadomości zdrowotnej konsumentów postanowiliśmy poszerzyć asortyment serów kozich i wprowadziliśmy na rynek nową markę - Meelania.

– Szeroka gama produktów marki Meelania umożliwia konsumentowi zapoznanie się z serami kozimi w różnych formach oraz o różnych maturacjach. Największym wolumenem sprzedażowym są jednak sery twarde i półtwarde pod marką Frico Chevrette. Największymi odbiorcami produktów kozich jest rynek tradycyjny oraz supermarkety. Wynika to z charakterystyki klienta, który poszukuje różnorodności i nowości w swoim osiedlowym sklepie – wyjaśnia Aleksandra Makowska

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Rozbudowujemy asortyment przekąsek

Dodano: 2021-10-27 16:28:02

– Coraz częściej, z większą dozą refleksji podchodzimy do przekąsek i wybieramy produkty o dobrze zbilansowanej wartości odżywczej – mówi Anna Siuda, Kierownik Marketingu w Łowicz (OSM). – Dzięki temu w posiłkach typu „szybkie” i „do przekąszenia” miejsce słodkich i wysokokalorycznych przekąsek zaczynają zajmować pożywne produkty mleczne. W portfolio Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu znajdziemy kilka pozycji asortymentowych, które świetnie nadają się na przekąskę. Do takich produktów należy serek wiejski, który w naszej ofercie dostępny jest w opakowaniu 150 g w trzech wariantach: klasycznym, lekkim o obniżonej zawartości tłuszczu i bez laktozy. Serek wiejski zawiera tylko naturalne składniki i wysoką zawartość białka, dzięki czemu jest sycący. Dla zwolenników bardziej słodkich smaków polecamy serki homogenizowane w kubkach 180 g o smaku: waniliowym, truskawkowym oraz stracciatella lub w kubkach 150 g bez laktozy w wariancie naturalnym lub waniliowym z pokruszoną laską wanilii.

czytaj więcej »

© grupa polmlek

Grupa Polmlek: Znak „Bez GMO” jest istotnym elementem komunikacji z konsumentem

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-10-27 15:43:19

– W portfolio Grupy Polmlek jest kilka produktów ze znakiem „Wyprodukowano bez stosowania GMO” – mówi Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek. – Co prawda w Polsce istnieje obowiązek znakowania produktów zawierających genetycznie modyfikowane organizmy, można zatem założyć, że brak takiej informacji oznacza, iż produkt jest wolny od GMO. Jednak przeciętny konsument nie śledzi nowelizacji rozporządzeń unijnych, dlatego oznakowanie znakami Bez GMO i Wyprodukowano bez stosowania GMO jest istotnym elementem komunikacji, dzięki któremu jako producenci ułatwiamy dokonanie wyboru wśród bogatego asortymentu na półce sklepowej. W przypadku produktów pochodzenia odzwierzęcego oznakowanie takie oznacza, że zwierzęta nie były karmione paszami zawierającymi GMO, lub została zachowana wymagana karencja, czyli odpowiedni okres żywienia paszami bez GMO.

czytaj więcej »

© sertop
© sertop

Sertop: Naszym kultowym produktem jest Złoty Ementaler

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-10-27 15:32:48

– Niewątpliwą chlubą naszej spółki jest Złoty Ementaler, kultowy serek topiony, produkowany od ponad 50 lat, cieszący się niesłabnącym powodzeniem wśród coraz to młodszych pokoleń – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Jego kremowa konsystencja, lekko orzechowy smak oraz wysoka jakość sprawiają, że serek ten idealnie nadaje się nie tylko do smarowania kanapek, ale także do zapiekania i podgrzewania w zupach/sosach/zapiekankach, co pokazuje jego wszechstronne zastosowanie w kuchni. To właśnie ten produkt otoczony jest szczególną estymą wśród konsumentów oraz partnerów handlowych, także ze względu na wysoką rotację sprzedaży.

czytaj więcej »

Lazur (SZGPR) odświeżył szatę graficzną swoich serów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-10-25 10:23:35

– Już od dłuższego czasu przygotowywaliśmy się do zmiany grafiki opakowań naszych serów pleśniowych – mówi Katarzyna Szpera, Specjalista ds. Promocji w Lazur (SZGPR). – Nowa grafika, to przede wszystkim reakcja wobec zachodzących zmian trendów na rynku żywności, a także zmian w stylu życia konsumentów. Naszym głównym celem, który osiągnęliśmy poprzez wprowadzenie rewolucji wizerunkowej naszych opakowań, było stworzenie „jednej rodziny”, łatwo rozpoznawalnych na sklepowej półce, najwyższej jakości, polskich serów pleśniowych Lazur.

czytaj więcej »

© euroser dairy group

Euroser Dairy Group: Odnotowaliśmy duże wzrosty sprzedaży sera koziego w plastrach bio

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-10-18 09:51:42

– Na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy na rynku detalicznym dynamiczny wzrost sprzedaży serów kozich zarówno w kraju, jak i za granicą – mów Forum Mleczarskiemu Handel Beata Wiącek, Brand Manager Euroser Dairy Group. – Wzrost znaczenia segmentu serów premium, zwiększona konsumpcja nabiału w okresie pandemii oraz prozdrowotne trendy sprzyjają dwucyfrowym wzrostom naszej marki Goat Farm. Zdrowe odżywianie dla coraz większej liczby Polaków stało się stylem życia. Konsumenci są bardziej świadomi, poszukują produktów o dobrym składzie, dlatego też pandemia zrewidowała składniki codziennych posiłków.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Rośnie otwartość Polaków na eksperymenty kulinarne z udziałem twarogów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-10-01 09:18:19

– Twarogi to asortyment, który znajdziemy na półkach każdego sklepu. Dobrej jakości twaróg to źródło cennych składników i bogactwo wartości odżywczych – komentuje zbliżający się sezon na twarogi sernikowe Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu Mlekpol (SM). – Twarogi to asortyment, który znajdziemy na półkach każdego sklepu. Dobrej jakości twaróg to źródło cennych składników i bogactwo wartości odżywczych. Można wykorzystać go w kuchni jako samodzielne danie lub jako bazę do tworzenia potraw słodkich, jak i wytrawnych. Szerokie możliwości zastosowania sprawiają, że twarogi to podstawa polskiej kuchni. Coraz większa otwartość Polaków na eksperymenty kulinarne sprawia, że chętnie sięgają po nowe przepisy i szukają pomysłów na wykorzystanie regionalnych i zakorzenionych w polskiej tradycji produktów właśnie takich jak twarogi. Często połączenie kilku prostych i naturalnych składników pozwala na stworzenie zaskakującej smakiem potrawy. Na te potrzeby konsumentów odpowiadają produkty pod marką Mazurski Smak oferując wszystko to, co bierze się z natury.

czytaj więcej »

© grupa polmlek

Grupa Polmlek: Zmiana nawyków żywieniowych konsumentów to dziś bardzo popularna deklaracja

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-09-30 22:07:38

– Aktualne trendy konsumenckie są mocno zróżnicowane i w zależności od sytuacji ewoluują w kierunku wspólnego gotowania i celebracji posiłków lub w kierunku żywności convenience – mówi Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek w wypowiedzi do listopadowego wydania Forum Mleczarskie Handel. – Oba kierunki mają wspólną cechę, bez względu na to, czy wybieramy samodzielne przygotowywanie dań od podstaw, czy sięgamy po wygodne przekąski i półprodukty, znacznie większą uwagę niż przed pandemią przywiązujemy do pochodzenia żywności, do jej walorów prozdrowotnych, do prostego składu. Zdrowie, odporność to główne priorytety dla większości konsumentów, dlatego zmiana nawyków żywieniowych to bardzo popularna deklaracja.

czytaj więcej »

Dynamiczny rozwój formatu Easy Auchan na stacjach BP

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2021-09-21 14:58:26

Auchan Retail Polska oraz BP poinformowały o rozszerzeniu swojej współpracy o kolejne lokalizacje sklepów Easy Auchan – jeszcze w tym roku pojawią się one na sześciu stacjach BP, trzech w Warszawie i trzech w Krakowie.

Realizacja zaplanowanych otwarć rozpocznie się 20 września br. uruchomieniem sklepu na stacji BP przy ulicy Grochowskiej 149 w Warszawie. Druga z warszawskich lokalizacji to stacja Kogut przy ulicy Jana Rosoła 68, która otwarta zostanie 4 października. Kolejne cztery sklepy Easy Auchan otworzą się na przełomie listopada i grudnia. 

Pod koniec 2020 r. BP i Auchan Retail Polska rozpoczęły strategiczną współpracę na polskim rynku, w ramach której na stacjach bp uruchomione zostały 3 sklepy w formacie convenience – pod szyldem Easy Auchan. Nowy format sklepów stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby dzisiejszego konsumenta. Oferuje praktyczne, szybkie i wygodne zakupy. O ich komforcie decydują m.in. korzystne godziny otwarcia – podobnie jak stacje benzynowe BP sklepy Easy Auchan są otwarte przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Polacy są lojalni wobec polskich marek masła. Chętnie korzystają z promocji opartych na wielosztukach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-09-02 09:07:00

– Spożycie masła jest silnie zakorzenione w polskiej kulturze – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu Mlekpol (SM). Świadomość jego naturalnych i zdrowotnych walorów powoduje, że jest to jeden z podstawowych produktów w koszyku zakupowym polskiego konsumenta. Oprócz tradycyjnej kostki o gramaturze 200 g nasi konsumenci, w zależności od potrzeb, sięgają również po większe porcje oraz te ulubione i kojarzące się z tradycją wytwarzania, w formie osełki 300 i 500 g. Widzimy, że Polacy są bardzo związani i mają zaufanie do rodzimych i znanych marek jak Łaciate, Mazurski Smak czy Rolmlecz.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij