Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności: kraj - handel (strona 5 z 12)

© piaski (osm)

Piaski (OSM): Sprzedaż jogurtów greckich jest aktualnie na bardzo dobrym poziomie.

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-07-05 09:31:40

– Konsumenci coraz świadomiej wybierają produkty i najchętniej sięgają po te, które poza doskonałym smakiem są korzystne dla ich zdrowia i posiadają wiele cennych składników odżywczych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Mirosław Domański, Prezes Zarządu w Piaski (OSM). – Jogurty naturalne, jako źródło licznych składników odżywczych to dla wielu osób coraz częściej obowiązkowa pozycja w każdym jadłospisie. Mleczarnia Piaski (OSM) oferuje konsumentom produkty bez dodatku konserwantów i ulepszaczy. Nasze jogurty to gwarancja najwyższej jakości, doskonałego smaku oraz cennych właściwości prozdrowotnych. Dzieje się tak za sprawą połączenia długoletniej tradycji z dokładną analizą współczesnych trendów konsumenckich, dzięki którym na bieżąco odpowiadamy na stale zmieniające się potrzeby konsumentów.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Mleko zsiadłe i chłodnik to produkty typowo sezonowe

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-07-03 12:04:09

– Mleko zsiadłe w ofercie Mlekpol (SM), powstaje z najlepszego polskiego surowca od krów skarmianych paszami bez GMO – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol (SM). – Mleko Zsiadłe spółdzielni Mlekpol (SM) to produkt dla każdego – zawiera wyłącznie naturalne składniki. Jest źródłem dobrze przyswajalnego wapnia i witamin z grupy B. Pozytywnie wpływa na florę bakteryjną przewodu pokarmowego. Mleko zsiadłe to tradycyjna baza chłodnika litewskiego. Nie zawsze jednak znajdujemy czas by go przygotować.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Kto odpowiada za jakość?

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2018-06-29 10:46:55

Najwyższa jakość serków topionych sprawia, że produkt ten idealnie rozsmarowuje się na kanapce i może służyć jako baza do przygotowania różnego rodzaju zup, sosów, sałatek i deserów, przygotowywanych zarówno na zimno, jak i na gorąco. Jakość produktu zależy w głównej mierze od producenta, który dba zarówno o odpowiedni dobór surowców w tym brak konserwantów, sprawdzone i powtarzalne metody produkcji jak i o odpowiednie opakowanie, chroniące serki w trakcie ich przewozu. Większa część odpowiedzialności za jakość produktu ciąży więc na jego wytwórcy. Ale czy tylko na nim?

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Chwilowe mody żywieniowe

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2018-06-28 09:42:07

Na to co jemy decydujący wpływ mają specjaliści żywieniowi, którzy raz na jakiś czas wprowadzają nowe trendy w różnych kategoriach jedzeniowych. Weganizm, dieta bezglutenowa czy bezlaktozowa – w tej chwili to chyba najbardziej znane z diet. Po części są one spowodowane dostosowaniem się społeczeństwa do zdrowotnych trendów rynkowych, ale w dużej mierze często to efekt chwilowej mody na niejedzenie określonych składników. Czy warto się do nich dostosować?

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Opakowanie ma znaczenie

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2018-06-26 10:04:19

– Sposób zapakowania danego wyrobu ma decydujący wpływ na jego odbiorcę. Z tego właśnie powodu oferujemy szeroką gamę opakowań naszych produktów. W zależności od typu docelowego konsumenta, pakujemy nasze serki topione w folię aluminiową termozgrzewalną w formie krótkich kostek czyli tzw. telewizorki, podłużnych bloczków czy serowych trójkącików z porcjami serków „na raz”. – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop.

czytaj więcej »

©
© piaski (osm)

Piaski (OSM): Czysta etykieta to coś więcej niż napis: „Bez konserwantów i ulepszaczy”

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-06-25 12:47:14

– Od dłuższego czasu możemy zaobserwować, że klienci przywiązują coraz większą wagę do składu produktów – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Andrzej Grochoła, Kierownik ds. Marketingu w Piaski (OSM). – W ostatnich latach jesteśmy świadkami globalnego trendu „czystej etykiety”. Mamy coraz bardziej świadomych konsumentów, którzy w trosce o swoje zdrowie chcą mieć pewność, że sięgają po naturalne, wysokiej jakości produkty. W tym celu dokładnie czytają, analizują etykiety i eliminują ze swojej diety wszystkie niezdrowe dla organizmu dodatki.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Obserwujemy większą popularyzację zdrowego trybu życia

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2018-06-18 09:34:41

– Rośnie odsetek konsumentów, którzy sięgają po ser, jako alternatywę dla mięsa – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager, Hochland Polska. – Jesteśmy ciągle w biegu i cierpimy na permanentny niedoczas, potrzebujemy wygodnych i szybkich rozwiązań, stąd potrzeba poszukiwania przekąsek. Z drugiej strony oczekujemy, aby to, co jemy było naturalne, zdrowe, prawie jak z ogródka i jednocześnie smaczne. Pogodzenie tych rzeczy jest wielkim wyzwaniem.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Mleka fermentowane najlepiej sprzedają się w okresie wiosennym i letnim

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-06-11 12:39:15

– Łowicz (OSM) ma w swoim portfolio szeroką gamę napojów fermentowanych. Doskonale znane na rynku kefir i maślanka w butelkach, maślanki w kartonie (również w opcjach smakowych), kefiry w kubeczkach, zsiadłe mleko, mleko acidofilne – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w Łowicz (OSM). – Napoje fermentowane to niedoceniane źródło dobroczynnych bakterii, które zasiedlając nasz układ pokarmowy dbają o odporność, metabolizm, prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Powinny być codziennym składnikiem diety. Zazwyczaj mają obniżoną zawartość tłuszczu, nie zawierają żadnych dodatków (czysta etykieta), a w procesie fermentacji laktoza rozkładana jest na cukry proste, są wiec odpowiednie także dla osób z nietolerancją laktozy.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Nowy Hochland Kanapkowy Mini dla ceniących praktyczne rozwiązania

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-30 10:35:32

– Sery kremowe twarogowe rosną rok do roku wartościowo i wolumenowo wśród serów kremowych twarogowych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager, Hochland Polska. – Hochland pozostaje wyraźnym liderem tej kategorii, Almette notuje wzrost dwucyfrowy zarówno wartościowo i wolumenowo, także w przypadku Kanapkowego w ostatnich miesiącach widać wzrosty sprzedaży i udziałów. Naszą perłą w koronie jest Almette. Dzięki połączeniu twarogu z warzywami, przyprawami oraz ziołami, Almette kusi delikatną konsystencją i wyjątkowymi kompozycjami smakowymi.

czytaj więcej »

© eurocash

Grupa Eurocash ze zgodą Prezesa UOKiK na przejęcie supermarketów Mila

Źródło: Eurocash   Dodano: 2018-05-18 10:45:56

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał bezwarunkową zgodę na przejęcie przez Grupę Eurocash 100% udziałów w cypryjskiej spółce Domelius Limited kontrolującej Mila S.A. – właściciela sieci 187 supermarketów zlokalizowanych głównie w centralnej Polsce.
Po finalizacji transakcji, docelowo cypryjska spółka zostanie rozwiązana, a Mila będzie należeć bezpośrednio do Eurocash – spółki z siedzibą w Komornikach pod Poznaniem, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

czytaj więcej »

© zott polska

Zott Polska: Rynek śmietan kurczy się, rynek wyrobów śmietanopodobnych zmarginalizowany

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-09 09:58:49

– Na polskim rynku śmietan już od wielu lat obserwujemy stały trend spadkowy – mówi Forum Mleczarskiemu Handel dr Małgorzata Bogdan, Specjalista ds. Komunikacji w Zott Polska. Dotyczy to wszystkich typów produktów. Mimo to jednak nasze śmietany od 2 lat odnotowują wzrost wolumenu sprzedaży. Coraz większa świadomość konsumentów produktów spożywczych przekłada się na coraz częstsze poszukiwanie przez nich produktów z czystą etykietą, czyli tzw. clean label. Trend ten obejmuje także śmietany, jednak warto podkreślić, że wielu konsumentów śmietan to osoby o tradycyjnych przyzwyczajeniach, dlatego w tej grupie proces wdrażania trendu clean label następuje niezbyt dynamicznie.

czytaj więcej »

© lazur (szgpr)

Lazur (SZGPR): Grupa docelowa serów pleśniowych definiuje się na nowo

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-04 13:01:54

– Jeszcze kilka lat wstecz trudno było mówić o kulturze konsumpcji serów z przerostem szlachetnej pleśni w Polsce, to się jednak zmienia, o czym świadczy ich rosnący wolumen sprzedaży – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Anna Skrzypiec, Specjalista ds. komunikacji marketingowej w Lazur (SZGPR). – Oczywiście spożycie serów pleśniowych w Polsce wciąż nie może równać się ze spożyciem odnotowywanym w krajach Europy Zachodniej, ale to naturalne – mamy przecież zupełnie inne tradycje kulturowe i kulinarne preferencje, nie bez znaczenia jest również różnica zasobności portfela. Niemniej wyraźnie dostrzegamy, że sukcesywnie zwiększa się zarówno liczba konsumentów nabywających sery pleśniowe, jak i ich spożycie wśród konsumentów dotychczasowych.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Dbanie o kondycję to dla wielu konsumentów codzienność

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-24 11:51:15

– Aktualne trendy żywnościowe to już nie tylko moda ale dla wielu styl życia – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska Kierownik działu Marketingu w Łowicz (OSM). – Rośnie świadomość konsumentów, coraz rozważniej dobierają produkty do skomponowania zbilansowanej diety. Dbanie o sylwetkę, kondycję, to dla wielu codzienność.

czytaj więcej »

© spomlek (sm)

Spomlek (SM): Polacy doceniają polskie sery po latach zachwytu nad produktami z Zachodu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-23 14:27:29

– Rynek serów długodojrzewających zmienia się bardzo dynamiczne. Główną przyczyną są równie dynamiczne zmiany zachodzące we współczesnym społeczeństwie – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Edward Bajko, Prezes Zarządu Spomlek (SM). – Tu należy wskazać najważniejsze aspekty. Gospodarka rozwija się, a w ślad za tym rośnie poziom naszego życia. Lepiej zarabiamy, więcej podróżujemy, czytamy i jesteśmy bardziej świadomi zależności pomiędzy zdrowiem a odżywianiem. Gotowanie zaczyna być niecodziennym hobby, a nawet sztuką. Jedzenie zaś celebrujemy, dlatego nie ma dobrej kuchni bez dobrych produktów. Sery żółte coraz częściej stają się częścią wyszukanych potraw albo wręcz grają pierwsze skrzypce, jako wyśmienita przekąska lub przystawka.

czytaj więcej »

© lacpol

Grupa Lacpol: Rośnie rola produktów z żywą florą bakteryjną

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-23 14:10:06

– Uważamy, że perspektywy sprzedażowe dla kategorii napojów mlecznych fermentowanych (w tym maślanek) są optymistyczne z kilku powodów – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Tomasz Barski, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu w Mlecz (ZPM) w Wolsztynie (Grupa Lacpol). – Na przestrzeni ostatnich lat, kiedy trend „czystej etykiety” odgrywa coraz większą rolę na rynku spożywczym, nabiał – w tym maślanka – znacząco na tym korzystają. Jednocześnie rośnie liczba konsumentów szukających produktów z żywą florą bakteryjną, które klienci regularnie konsumują nie tylko w sezonie letnim.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25