Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności: kraj - handel (strona 3 z 12)

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Okres boomu na produkty bez laktozy mamy za sobą

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-03-03 15:52:16

– Spółdzielnia Łowicz (OSM) była jedną z pierwszych na polskim rynku, która wprowadziła do swojej oferty handlowej szeroką gamę produktów bez laktozy – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Agata Makowska, Dyrektor Handlowy w Łowicz (OSM). – Bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży związany z pojawieniem się tej kategorii na rynku mamy już za sobą, jednak na tym etapie dojrzałości rynku, dzięki dobremu dopasowaniu oferty produktowej i wysokiej jakości oferowanych wyrobów nadal udaje nam się rozwijać ich sprzedaż.

Pozycjami asortymentowymi produkowanymi przez Łowicką spółdzielnie, które na stałe zagościły na stołach osób mając problem z nietolerancją laktozy są: mleko łowickie bez laktozy, serek homogenizowany z pokruszoną laską wanilii bez laktozy, serek naturalny bez laktozy, jogurt naturalny bez laktozy, serek wiejski bez laktozy, twaróg klinek bez laktozy oraz masło łowickie bez laktozy. Zawdzięczamy to wspomnianej wysokiej jakości oraz temu, że produkty z naszego bezlaktozowego portfolio świetnie wpisują się również w trendy związane z „czystą etykietą”.

czytaj więcej »

Gostyń (SM) rozpocznie produkcję serów długodojrzewających

Źródło: wiescirolnicze.pl   Dodano: 2019-02-19 15:21:33

W wywiadzie dla portalu wiescirolnicze.pl Grzegorz Grzeszkowiak, Prezes Zarządu mleczarni Gostyń (SM) nadmienił, że spółdzielnia zrezygnuje z produkcji mleka płynnego UHT i pasteryzowanego w kartonikach.

czytaj więcej »

© sertop

Serki topione – karnawałowym „must have”

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-01-30 10:41:10

– Serki topione dają nieograniczone możliwości kulinarne i doskonale sprawdzają się w karnawałowych potrawach, ponieważ po ich dodaniu do zwykłej zupy lub jednogarnkowego dania, potrawy zyskują niesamowity smak i delikatność – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop.

czytaj więcej »

© spomlek (sm)

Spomlek (SM) zwiększa rentowność sprzedaży i zyskuje na oszczędności energii

Źródło: Spomlek (SM)   Dodano: 2019-01-28 09:32:10

2018 rok zapisze się w historii mleczarni Spomlek (SM) pod względem rekordowej ilości sprzedanych serów. Mleczarnia odnotowała znaczący, bo aż 20% wzrost sprzedaży serów premium. Poza tym jako pierwsza firma w Polsce wprowadziła do sprzedaży izolat białek serwatkowych WPI.

Rok 2018 Spomlek może zdecydowanie zaliczyć do udanych. Ten czas upłynął pod znakiem licznych inwestycji w zakresie produkcji, umacniania pozycji lidera w segmencie serów premium oraz rozwoju działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

czytaj więcej »

© carrefour
© carrefour

Carrefour Polska podsumowuje 2018 rok

Źródło: Carrefour Polska   Dodano: 2019-01-24 11:08:28

Carrefour poinformował, że w minionym roku otworzył ponad 100 nowych sklepów franczyzowych. Na utrzymanie wysokiego tempa rozwoju ostatnich lat wpłynęły m.in. dynamiczna ekspansja, dywersyfikacja modeli franczyzowych, a także wdrożenie innowacyjnej oferty oraz usług okołozakupowych.

Carrefour od 2007 roku dynamicznie inwestuje w rozwój swojej oferty franczyzowej w Polsce. Na koniec ubiegłego roku, w ramach 3 oferowanych przez Carrefour konceptów sklepów osiedlowych: Carrefour Express Convenience, Carrefour Express Minimarket oraz Globi, działało ok. 600 placówek handlowych, prowadzonych przez niezależnych polskich przedsiębiorców, którzy są franczyzobiorcami sieci. W 2018 roku Carrefour utrzymał wysokie tempo rozwoju franczyzy, otwierając łącznie 101 nowych sklepów w tym formacie.

czytaj więcej »

© frąckowiak (zpsih)

Frąckowiak (ZPSiH): Ser smażony musi smakować tak, jak kiedyś

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-01-18 08:38:10

– Sery smażone Frąckowiak z Granowa to już od wielu lat prawdziwy wzorzec niezapomnianego smaku dzieciństwa, szczególnie mieszkańców Wielkopolski – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Frąckowiak (ZPSiH). – Moda i trend na produkty z prostym i krótkim składem tylko pomagają kategorii serów smażonych, generując rosnący popyt tylko pod jednym warunkiem.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Andrzej Chomyszczak Wiceprezesem Zarządu ds. Handlu i Marketingu mleczarni Łowicz (OSM)

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2019-01-10 10:49:50

Z dniem 19 grudnia 2018 r. na stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Handlu i Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu decyzją Rady Nadzorczej został powołany Andrzej Chomyszczak. Jest on absolwentem Akademii Rolniczej w Szczecinie – kierunku Zarządzanie i Marketing. 

czytaj więcej »

© piaski (osm)

Piaski (OSM): Podstawą jakości twarogu jest najlepszy surowiec

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-01-06 17:14:29

– Współczesna oferta twarogów na sklepowych półkach jest tak duża, że wybór najlepszego z nich może być dla konsumentów nie lada wyzwaniem. Konsumenci zwracają uwagę na jego smak, zapach oraz właściwości odżywcze – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Mirosław Domański, Prezes Zarządu mleczarni Piaski (OSM). – Mleczarnia Piaski (OSM) dysponuje bogatą ofertą twarogów. Spółdzielnia produkuje twarogi tłuste, półtłuste i chude w różnych formach opakowań. Sztandarowym produktem mleczarni Piaski (OSM) jest wielokrotnie nagradzany twaróg śmietankowy piasecki, który w lipcu tego roku otrzymał prestiżowy certyfikat „Jakość, Tradycja”.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Sery smażone są obiektem rosnącego zainteresowania handlu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-01-06 17:03:18

– Naturalność to trend, który znajduje odzwierciedlenie także w branży mleczarskiej – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Polacy wracają do swoich korzeni i coraz bardziej doceniają dobrą, polską żywność. Największą popularnością cieszą się produkty mocno związane z tradycją, takie jak sery smażone, które od wieków były wytwarzane przez śląskie i wielkopolskie gospodynie, które miały swoje własne, sekretne przepisy ich wykonania.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Stara Mleczarnia: Zauważamy odwrót od tego, co masowe i „napakowane chemią”

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-12-27 11:43:52

– Konsumenci coraz częściej poszukują wartościowej, naturalnej, mniej przetworzonej żywności, dokładniej czytają etykiety produktów. Szukają też wyrazistych smaków – a te sery zdecydowanie je uzyskują w procesie dłuższego dojrzewania – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Zbigniew Waz, Prezes Zarządu w Stara Mleczarnia. Rośnie świadomość, zauważamy odwrót od tego, co masowe i „napakowane chemią”. Wyższa jakość oznacza też wyższą cenę, ale płaci się ją za najlepsze składniki, za rzemieślnicze metody produkcji (które kosztują więcej czasu i wysiłku), tradycyjne receptury, powolne dojrzewanie i ręczną pielęgnację. Dla detalistów istotny jest też dłuższy termin przydatności do spożycia.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Ceny sprzedaży produktów mleczarskich na 16 grudnia br

Źródło: MRiRW   Dodano: 2018-12-21 12:23:45

Szczegółowe dane udostępniane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poskazują, że ceny serów są stabilne. Zmiana tygodniowa dla sera typu cheddar to 1 382 zł za 100 kg (+0,3%), sera typu Edamskiego to 1 327 zł (-0,6%), sera typu Gouda to 1 326 zł (-1,4%). Wzrosła cena sera typu ementaler do 1 520 zł za 100 kg (wzrost o 2,3%). Potaniały nieco twarogi (min. 40% tł.) do 904 zł (spadek o 1,4%). Potaniały sery typu mozzarella do 1 451 zł (spadek o 2,1%) oraz pleśniowe do 1986 zł (spadek o 0,8%).

czytaj więcej »

Gminna Mleczarnia w Pierzchnicy będzie produkowała twarogi z użyciem transglutaminazy

Źródło: Pierzchnica (GM)   Dodano: 2018-11-23 08:40:53

Informujemy, że Gminna Mleczarnia w Pierzchnicy Sp. z o.o. zawarła umowę licencyjną dotyczącą sposobu wytwarzania sera twarogowego z dodatkiem transglutaminazy (PL 228081, EP 2645867) z właścicielami tego wynalazku, to jest Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie i firmą PMT Trading Sp. z o.o.

Zawarcie umowy licencyjnej unormowało stan prawny i zapewniło prawidłowe, wzajemne relacje pomiędzy producentem twarogów a właścicielami patentu.

czytaj więcej »

© žemaitijos pienas
© žemaitijos pienas

Žemaitijos pienas: Ekskluzywne sery Džiugas na polskim rynku

Źródło: Žemaitijos pienas   Dodano: 2018-11-07 08:53:10

Firma Žemaitijos pienas posiada w swoim portfolio znaną już przez polskiego konsumenta markę serów Džiugas. Na polskim rynku dostępne do tej pory były sery Džiugas o 4 różnych okresach dojrzewania: 12, 18, 24 i 36 miesięcy.

Od listopada dostępna jest w Polsce ekskluzywna i limitowana linia litewskich serów Džiugas: Twardy ser Džiugas Exclusive dojrzewający 60 miesięcy (5 lat), Twardy ser Džiugas Very Old VO dojrzewający 100 miesięcy (3300 dni) oraz Twardy ser Džiugas Extra Old XO dojrzewający 120 miesięcy (10 lat).

Te imponujące liczby świadczą o tym, że granice czasowe dojrzewania twardych serów są nieograniczone.

czytaj więcej »

Nowe inwestycje w spółdzielni Piaski (OSM)

Źródło: RoMedia   Dodano: 2018-10-31 13:58:25

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach podpisała umowę na dofinansowanie inwestycji w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. W ramach inwestycji zostanie wykonana rozbudowa hali produkcyjnej wraz z klimatyzacją, pomieszczenia magazynowe, komora termostatowa, najnowocześniejsza linia do produkcji napojów fermentowanych oraz instalacja fotowoltaiczna.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop rozwija sektor HoReCa

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2018-10-22 10:05:18

Tyski producent serków topionych zamierza poszerzyć współpracę z gastronomią w zakresie regionalnych produktów. – Dotychczas skupialiśmy się przede wszystkim na sprzedaży detalicznej, jednak w odpowiedzi na potrzeby rynku, chcemy zintensyfikować nasze działania także na rynku HoReCa – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25