Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności: kraj - handel (strona 2 z 12)

© frąckowiak (zpsih)

Frąckowiak (ZPSiH): Naturalność to rodzaj innowacyjności

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-07-04 08:43:05

– Konsumenci serów smażonych są bardzo wymagającymi klientami i nie ukrywamy, że nas to ogromnie cieszy, gdyż sery smażone Frąckowiak (ZPSiH) z Granowa spełniają ich oczekiwania – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w Frąckowiak (ZPSiH). – Wielu pamięta oryginalny smak sera smażonego przygotowywanego samodzielnie przez mamy i babcie i dziś w sklepach szuka identycznej jakości i niezapomnianej naturalności w dostępnych serach. Wśród ogromnej ilości produktów spożywczych na rynku klient szuka dziś wiarygodności.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Uwaga na transport!

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-07-02 15:48:06

– Aby serek topiony dotarł na sklepową półkę z zachowaniem najwyższej jakości warto zadbać o odpowiednią temperaturę transportu, mieszczącą się w zalecanych przez producenta parametrach – mówi Marek Maciejewski. Kierownik Działu Sprzedaży w Sertop. – Przekroczenie ich na kilkanaście minut np. podczas przenoszenia serka ze sklepu do domu, nie spowoduje żadnych konsekwencji, bowiem dobrze wcześniej wychłodzony produkt, jest w stanie utrzymać swoją temperaturę, jednak wystawienie go na długotrwałe działanie promieni słonecznych może  spowodować utratę jego jakości. Podsumowując: w całym procesie, zarówno produkcji, jak i pakowania oraz transportu serków należy bezwzględnie zachować „łańcuch chłodniczy”.

czytaj więcej »

Katarzyna Bosacka podpisuje książkę © forum mleczarskie
© forum mleczarskie

Mlekpol (SM): III Święto Maślanki Mrągowskiej

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2019-07-01 10:32:51

W ramach odbywających się w dniach 28-30 czerwca 2019 r. Dni Mrągowa  miało miejsce III Święto Maślanki organizowane przez mleczarnię Mlekpol (SM). Dzięki upalnej pogodzie powodzenie maślanki było gwarantowane. Najmłodsi mogli spróbować swoich sił w konkursach i quizach, mogli ćwiczyć pamięć z Maślanką Mrągowską, budować żaglówki z tektury oraz klocków.

Gwiazdą tego dnia była Katarzyna Bosacka, która razem z najbliższymi przygotowywała lekkie potrawy z Maślanki Mrągowskiej i produktów marki Łaciate.

czytaj więcej »

© zp

Žemaitijos pienas: Konsumenci polubili przekąski serowe

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-06-26 14:36:42

– Firma Žemaitijos pienas posiada w swojej ofercie dwie marki z kategorii przekąsek nabiałowych: paluszki serowe Pik-Nik i batoniki twarogowe Magija – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Božena Stacevičiūtė, Head of Polish Market w Žemaitijos pienas. – Paluszki serowe Pik-Nik to przekąska, która idealnie wpisuje się w silny trend poszukiwania przez konsumentów wygody użytkowania produktu, ponieważ każdy paluszek jest w oddzielnym opakowaniu. Konsumenci paluszków Pik-Nik to głównie osoby, które żyją aktywnie, ale też poszukujące zdrowych przekąsek. Paluszki Pik-Nik można przechowywać w temperaturze pokojowej do 8 godzin. Jest to bardzo duża zaleta tego produktu, ponieważ można go zabrać do szkoły, pracy czy też w podróż, a przy tym produkt nie straci na jakości. Serowe paluszki do rwania Pik-Nik, dzięki swoim walorom smakowym i możliwości tworzenia różnych kształtów z paluszków, są szczególnie lubiane przez dzieci. Jest to smaczna i zdrowa przekąska. Jeden paluszek serowy to tyle, co jedna szklanka mleka – dodaje nasza rozmówczyni.

czytaj więcej »

© north coast

North Coast: Po włoskie sery konsumenci już sięgają nie tylko od święta

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-06-26 14:19:22

– Zainteresowanie kuchnią włoską jest widoczne nie tylko w ostatnich latach, ale jest to trend, który trwa już dłuższy czas – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Żukowski, Dyrektor Sprzedaży ds. Rynku Nowoczesnego w North Coast. – Kuchnia włoska stała się tak popularna nie tylko ze względu na pozytywny wpływ, jaki ma na nasze zdrowie, chroniąc nas m.in. przed chorobami cywilizacyjnymi, ale również ze względu na jej prostotę i różnorodność.

Włochy uznawane są za ojczyznę pizzy i makaronów, ale to także wiodący, światowy producent serów twardych i miękkich z apelacją lub bez.

czytaj więcej »

© frisco.pl

Nowe centrum logistyczno-dystrybucyjne frisco.pl w Klaudynie pod Warszawą

Źródło: frisco.pl   Dodano: 2019-05-31 13:04:33

Nowe centrum logistyczno-dystrybucyjne Frisco.pl w Klaudynie pod Warszawą już działa. To licząca ok. 11 000 m2 powierzchnia podzielona na kilka stref temperaturowych i logistycznych. Obiekt pozwoli na znaczne zwiększenie wydajności pracy oraz zmaksymalizowanie poziomu kontroli nad całym procesem kompletacji zamówień. W przyszłości przełoży się to na przynajmniej czterokrotne zwiększenie skali działalności Frisco.pl.

Frisco.pl, jako lider warszawskiego rynku, jest głównym motorem napędowym dla całego sektora e-grocery w Polsce. Wg szacunków spółki, kategoria e-grocery w Warszawie urosła wartościowo o 14% w 2018 roku, i tym samym osiągnęła udział 2,4% całej sprzedaży FMCG (rynek FMCG w Warszawie jest wart 10,75 mld zł).

czytaj więcej »

Łowicz (OSM) sięga po klientów w grupie wegan, wegetarian i fllexitarian

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2019-05-17 14:45:54

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów żywnością pochodzenia roślinnego mleczarnia Łowicz (OSM) wprowadza do oferty wyjątkową gamę produktów pod marką „Bez deka mleka”. Są to roślinne alternatywy dla tradycyjnych serów oraz serków do smarowania.

– Obserwujemy trendy konsumenckie i wychodzimy im naprzeciw. Pokazujemy, że dzięki zaawansowanej technologii i doświadczeniu w produkcji tradycyjnych serów jesteśmy w stanie zaoferować wysokiej jakości produkty będące roślinnymi alternatywami dla tradycyjnych produktów.

Gwarancją wspomnianej jakości oraz tego, że są to produkty odpowiednie dla wegan jest otrzymany certyfikat V-Label. Niezwykła smakowitość produktów oraz oryginalne kompozycje smakowe sprawiają, że jest to propozycja dla wszystkich tych, którzy rezygnują lub ograniczają produkty odzwierzęce i chcą urozmaicić swoją dietę – wegan, wegetarian i coraz szerszej grupy flexitarian – mówią przedstawiciele mleczarni Łowicz (OSM).

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Wygoda i jakość

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-05-14 10:18:18

Czy zróżnicowane formy pakowania tego samego produktu są dobrą opcją? Okazuje się, że tak, bo my, Polacy jesteśmy tradycjonalistami i szybko przyzwyczajamy się do ulubionych smaków. Wykorzystał to Sertop, tyski producent serków topionych, który w kwietniu br. dołączył do swojego asortymentu serki topione w plastrach w trzech najpopularniejszych smakach (Złoty Emetaler, Gouda, Cheddar), występujących dotychczas w dwóch innych formach: kostek tzw. telewizorków oraz krążków z trójkątnymi serkami.

czytaj więcej »

© gis

Dwa sery z surowego mleka wycofane. Francuzi mówią wprost - sery z mleka surowego nie dla dzieci poniżej 5. roku życia

Źródło: gis, ouest-france.fr   Dodano: 2019-05-13 11:21:34

Wycofanie przez GIS w Polsce serów z surowego mleka Saint Felicien oraz Saint Marcellin firmy Fromagerie Alpine z powodu możliwego zanieczyszczenia bakteriami Escherichia coli może nie odbiło się wielkim echem w Polsce z racji znikomego spożycia takich produktów. Warto przypomnieć jednak, że w wyniku postępowania epidemiologicznego oraz śledzenia dystrybucji podejrzanych produktów we Francji stwierdzono, że spożycie ww. serów wiąże się z wystąpieniem kilkunastu przypadków zespołu hemolityczno-mocznicowego u konsumentów. Sery wymienione w ostrzeżeniu, wyprodukowane z surowego mleka krowiego mogą być zanieczyszczone bakterią Escherichia coli wytwarzającą toksynę Shiga (STEC). W związku z powyższym producent francuska firma Fromagerie Alpine podjęła decyzję o wycofywaniu wszystkich partii tych serów począwszy od partii o numerze 032 do partii o numerze 116. Cześć tych produktów była sprzedawana pod markami własnymi dystrybutorów.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Handel jest otwarty na produkty wygodne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-04-23 14:36:00

– Almette są hitem, notują wzrosty dwucyfrowe, zarówno wartościowo, jak i wolumenowo, są naszą perłą w koronie – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Dzięki połączeniu twarogu z warzywami, przyprawami oraz ziołami, Almette kuszą delikatną konsystencją i wyjątkowymi kompozycjami smakowymi. Miłośnicy serków Almette mogą wybierać z bogatej oferty słonych wariantów z ziołami, warzywami i przyprawami oraz spośród owocowych.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-03-28 09:03:36

Hochland jest jedną z firm branży serowej, która obecna jest w Polsce od 25 lat i może pochwalić się długą historią. Silna pozycja Hochland podparta jest ponad 90-letnim doświadczeniem w produkcji sera. Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta pokazując w swoich działaniach nie tylko atrybuty funkcjonalne, ale coraz ciekawszy świat. Bogata oferta smakowa, od serów kremowych twarogowych Almette, poprzez całą paletę serów kremowych topionych Hochland, sery żółte plasterkowane, po sery pleśniowe Valbon, sprawia, że produkty te wciąż zaskakują mnogością potraw, do których można je zastosować.

czytaj więcej »

Carrefour i Google będą blisko współpracować również w Polsce

Źródło: Carrefour Polska   Dodano: 2019-03-22 15:19:45

W nawiązaniu do globalnego partnerstwa strategicznego, Carrefour i Google zapowiedziały bliską współpracę w Polsce. Jej głównym celem jest wzmocnienie pozycji Carrefour w cyfrowych kanałach sprzedaży oraz zbudowanie lepszych doświadczeń zakupowych dla polskich konsumentów.

 - Jednym z priorytetów strategii Carrefour w Polsce jest zaoferowanie klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupów na rynku. Dlatego chcemy stworzyć dla nich wzorowe środowisko omnikanałowe, a także dążymy do bycia liderem w zakresie innowacji oraz sprzedaży żywności przez Internet. W dniu dzisiejszym, zrobiliśmy kolejny krok w tym kierunku, przenosząc globalne porozumienie Carrefour i Google, na poziom lokalny – powiedział Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska.

czytaj więcej »

© zemaitijos pienas

Žemaitijos pienas: Produkty bezlaktozowe obecne w dużych i małych sklepach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-03-14 18:42:05

– Rynek produktów mlecznych bez laktozy cały czas rośnie. Jeszcze 2-3 lata temu była to kategoria produktów niszowych – Božena Stacevičiūtė, Head of Polish Market w Žemaitijos pienas. – Producenci wyrobów mlecznych, aby sprostać wymogom świadomego konsumenta, wprowadzili na rynek całą gamę produktów bez laktozy. Konsument może kupić bez laktozy zarówno sery, mleko, masło, twaróg jak i jogurt.

Rosnące zapotrzebowanie na produkty bezlaktozowe zostało również uwzględnione przez właścicieli małych sklepów osiedlowych jak i dyskontów, w których konsument może kupić większość produktów bez laktozy. W większości sieci handlowych produkty bez laktozy nie są już umieszczane razem ze zwykłymi produktami. Konsument może je znaleźć w specjalnie dla nich stworzonej oznakowanej kategorii „produktów bez laktozy”.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska na rynku HoReCa

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-03-12 10:29:44

Rośnie znaczenie rynku gastronomicznego dla firmy Hochland Polska. Rozrasta się dział Food Service, powiększa się oferta produktów pod marką Hochland Professional, powstała strona internetowa www.hochlandprofessional.pl. Hochland Polska jest wartościowym liderem rynku serów w Polsce. W ofercie firmy znajdują się sery kremowe topione, twarogowe, żółte dojrzewające, pleśniowe i wiele innych.

czytaj więcej »

© agro-top (pph)

Agro-Top (PPH): Konsumenci i gastronomia coraz częściej wybierają tłuszcze wyższej jakości

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-03-07 16:23:20

– Rozwój trendów kulinarnych, popularyzacja gotowania w mediach, a przede wszystkim powrót do używania przez szefów kuchni tradycyjnych tłuszczów, spowodowały duży wzrost zainteresowania smalcem gęsim i kaczym, wieprzowym, a nawet tłuszczem wołowym – mówi Anna Obłoza, Key Account Manager w firmie Agro-Top (PPH). – Co za tym idzie, zwiększa to zainteresowanie naszymi produktami oraz podnosi świadomość kulinarną konsumentów.

Większa wiedza na temat produktów, ich pochodzenia, zastosowania i oczywiście walorów powoduje, że konsumenci chętniej sięgają po produkty, mające pozytywny wpływ na ich zdrowie, jak również produkty „modne”. Należy podkreślić, że tłuszcze zwierzęce są źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, ułatwiają wchłanianie witamin jak również są nośnikiem smaku. Do pieczenia, gotowania czy smażenia warto wybrać tłuszcze odporne na działanie wysokiej temperatury, np. Smalec gęsi, który słusznie zyskał międzynarodową sławę produktu Top w przygotowywaniu opiekanych ziemniaków.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25