Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności: kraj - handel (strona 1 z 8)

© hochland polska

Hochland Polska: Obserwujemy większą popularyzację zdrowego trybu życia

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2018-06-18 09:34:41

– Rośnie odsetek konsumentów, którzy sięgają po ser, jako alternatywę dla mięsa – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager, Hochland Polska. – Jesteśmy ciągle w biegu i cierpimy na permanentny niedoczas, potrzebujemy wygodnych i szybkich rozwiązań, stąd potrzeba poszukiwania przekąsek. Z drugiej strony oczekujemy, aby to, co jemy było naturalne, zdrowe, prawie jak z ogródka i jednocześnie smaczne. Pogodzenie tych rzeczy jest wielkim wyzwaniem.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Mleka fermentowane najlepiej sprzedają się w okresie wiosennym i letnim

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-06-11 12:39:15

– Łowicz (OSM) ma w swoim portfolio szeroką gamę napojów fermentowanych. Doskonale znane na rynku kefir i maślanka w butelkach, maślanki w kartonie (również w opcjach smakowych), kefiry w kubeczkach, zsiadłe mleko, mleko acidofilne – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w Łowicz (OSM). – Napoje fermentowane to niedoceniane źródło dobroczynnych bakterii, które zasiedlając nasz układ pokarmowy dbają o odporność, metabolizm, prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Powinny być codziennym składnikiem diety. Zazwyczaj mają obniżoną zawartość tłuszczu, nie zawierają żadnych dodatków (czysta etykieta), a w procesie fermentacji laktoza rozkładana jest na cukry proste, są wiec odpowiednie także dla osób z nietolerancją laktozy.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Nowy Hochland Kanapkowy Mini dla ceniących praktyczne rozwiązania

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-30 10:35:32

– Sery kremowe twarogowe rosną rok do roku wartościowo i wolumenowo wśród serów kremowych twarogowych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager, Hochland Polska. – Hochland pozostaje wyraźnym liderem tej kategorii, Almette notuje wzrost dwucyfrowy zarówno wartościowo i wolumenowo, także w przypadku Kanapkowego w ostatnich miesiącach widać wzrosty sprzedaży i udziałów. Naszą perłą w koronie jest Almette. Dzięki połączeniu twarogu z warzywami, przyprawami oraz ziołami, Almette kusi delikatną konsystencją i wyjątkowymi kompozycjami smakowymi.

czytaj więcej »

© eurocash

Grupa Eurocash ze zgodą Prezesa UOKiK na przejęcie supermarketów Mila

Źródło: Eurocash   Dodano: 2018-05-18 10:45:56

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał bezwarunkową zgodę na przejęcie przez Grupę Eurocash 100% udziałów w cypryjskiej spółce Domelius Limited kontrolującej Mila S.A. – właściciela sieci 187 supermarketów zlokalizowanych głównie w centralnej Polsce.
Po finalizacji transakcji, docelowo cypryjska spółka zostanie rozwiązana, a Mila będzie należeć bezpośrednio do Eurocash – spółki z siedzibą w Komornikach pod Poznaniem, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

czytaj więcej »

© zott polska

Zott Polska: Rynek śmietan kurczy się, rynek wyrobów śmietanopodobnych zmarginalizowany

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-09 09:58:49

– Na polskim rynku śmietan już od wielu lat obserwujemy stały trend spadkowy – mówi Forum Mleczarskiemu Handel dr Małgorzata Bogdan, Specjalista ds. Komunikacji w Zott Polska. Dotyczy to wszystkich typów produktów. Mimo to jednak nasze śmietany od 2 lat odnotowują wzrost wolumenu sprzedaży. Coraz większa świadomość konsumentów produktów spożywczych przekłada się na coraz częstsze poszukiwanie przez nich produktów z czystą etykietą, czyli tzw. clean label. Trend ten obejmuje także śmietany, jednak warto podkreślić, że wielu konsumentów śmietan to osoby o tradycyjnych przyzwyczajeniach, dlatego w tej grupie proces wdrażania trendu clean label następuje niezbyt dynamicznie.

czytaj więcej »

© lazur (szgpr)

Lazur (SZGPR): Grupa docelowa serów pleśniowych definiuje się na nowo

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-05-04 13:01:54

– Jeszcze kilka lat wstecz trudno było mówić o kulturze konsumpcji serów z przerostem szlachetnej pleśni w Polsce, to się jednak zmienia, o czym świadczy ich rosnący wolumen sprzedaży – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Anna Skrzypiec, Specjalista ds. komunikacji marketingowej w Lazur (SZGPR). – Oczywiście spożycie serów pleśniowych w Polsce wciąż nie może równać się ze spożyciem odnotowywanym w krajach Europy Zachodniej, ale to naturalne – mamy przecież zupełnie inne tradycje kulturowe i kulinarne preferencje, nie bez znaczenia jest również różnica zasobności portfela. Niemniej wyraźnie dostrzegamy, że sukcesywnie zwiększa się zarówno liczba konsumentów nabywających sery pleśniowe, jak i ich spożycie wśród konsumentów dotychczasowych.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Dbanie o kondycję to dla wielu konsumentów codzienność

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-24 11:51:15

– Aktualne trendy żywnościowe to już nie tylko moda ale dla wielu styl życia – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska Kierownik działu Marketingu w Łowicz (OSM). – Rośnie świadomość konsumentów, coraz rozważniej dobierają produkty do skomponowania zbilansowanej diety. Dbanie o sylwetkę, kondycję, to dla wielu codzienność.

czytaj więcej »

© spomlek (sm)

Spomlek (SM): Polacy doceniają polskie sery po latach zachwytu nad produktami z Zachodu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-23 14:27:29

– Rynek serów długodojrzewających zmienia się bardzo dynamiczne. Główną przyczyną są równie dynamiczne zmiany zachodzące we współczesnym społeczeństwie – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Edward Bajko, Prezes Zarządu Spomlek (SM). – Tu należy wskazać najważniejsze aspekty. Gospodarka rozwija się, a w ślad za tym rośnie poziom naszego życia. Lepiej zarabiamy, więcej podróżujemy, czytamy i jesteśmy bardziej świadomi zależności pomiędzy zdrowiem a odżywianiem. Gotowanie zaczyna być niecodziennym hobby, a nawet sztuką. Jedzenie zaś celebrujemy, dlatego nie ma dobrej kuchni bez dobrych produktów. Sery żółte coraz częściej stają się częścią wyszukanych potraw albo wręcz grają pierwsze skrzypce, jako wyśmienita przekąska lub przystawka.

czytaj więcej »

© lacpol

Grupa Lacpol: Rośnie rola produktów z żywą florą bakteryjną

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-23 14:10:06

– Uważamy, że perspektywy sprzedażowe dla kategorii napojów mlecznych fermentowanych (w tym maślanek) są optymistyczne z kilku powodów – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Tomasz Barski, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu w Mlecz (ZPM) w Wolsztynie (Grupa Lacpol). – Na przestrzeni ostatnich lat, kiedy trend „czystej etykiety” odgrywa coraz większą rolę na rynku spożywczym, nabiał – w tym maślanka – znacząco na tym korzystają. Jednocześnie rośnie liczba konsumentów szukających produktów z żywą florą bakteryjną, które klienci regularnie konsumują nie tylko w sezonie letnim.

czytaj więcej »

© zott polska

Zott Polska: W segmencie jogurtów pitnych liczy się wygoda spożycia

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-23 13:57:36

– W kilku poprzednich latach sprzedaż jogurtów w Polsce dynamicznie rosła – mówi Forum Mleczarskiemu Handel dr Małgorzata Bogdan, Specjalista ds. Komunikacji w Zott Polska. – W ostatnim czasie obserwujemy jednak stagnację na rynku jogurtów pitnych i dotyczy to zarówno jogurtów owocowych, jak również naturalnych. Polski konsument intensywnie poszukuje owocowych smaków. Takie zachowania obserwujemy w przypadku jogurtów pitnych i tych do jedzenia łyżeczką.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Napoje fermentowane wpisują się w obecne potrzeby konsumentów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-13 10:24:14

– Napoje fermentowane to niedoceniane źródło dobroczynnych bakterii, które zasiedlając nasz układ pokarmowy dbają o odporność, metabolizm, prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Powinny być codziennym składnikiem diety – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska Kierownik Działu Marketingu w Łowicz (OSM). – Zazwyczaj mają obniżoną zawartość tłuszczu, nie zawierają żadnych dodatków (czysta etykieta), a w procesie fermentacji laktoza rozkładana jest na cukry proste, są wiec odpowiednie także dla osób z nietolerancją laktozy.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Rośnie rynek serów typu feta

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-04-12 09:50:18

– Sery typu feta to kategoria, której wartość, w ocenie analityków, systematycznie rośnie. Bez wątpienia panuje moda na sery typu feta. Sukces tej grupy produktów to w dużej części sukces dobrych skojarzeń konsumentów ze słońcem i wypoczynkiem, a więc dobrymi momentami, których przywołanie powoduje szereg bardzo miłych wspomnień lub planów. Dla konsumentów ważne są wygląd, kolor, konsystencja produktu, smak oraz oczywiście cena – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Równie ważne są funkcjonalność, łatwość otwierania i zamykania oraz atrakcyjność opakowania. Jemy dużo sałatek, więc często kupujemy fetę. Sery z tej grupy cieszą się uznaniem klientów, bowiem wpisują się w tzw. dietę śródziemnomorską – uznawaną za najzdrowszą na świecie.

czytaj więcej »

UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Maxima Grupe kontroli nad spółką Emperia

Źródło: UOKiK   Dodano: 2018-04-06 08:58:16

Pierwszy z przedsiębiorców prowadzi sklepy Aldik i Sano, drugi jest właścicielem sieci Stokrotka. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że transakcja nie ograniczy konkurencji. Uczestnicy koncentracji prowadzą zarówno sklepy wielkopowierzchniowe (powyżej 350 m2), jak i tradycyjne – mniejsze niż 350 m2. Maxima Grupe jest litewską spółką, do której należą działające w Polsce sieci Aldik i Sano. Emperia jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych, właścicielem sklepów Stokrotka.

czytaj więcej »

Piaski (OSM): Zainteresowanie produktami bezlaktozowymi jest duże

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-03-22 14:17:26

– Według statystyk, aż co trzeci Polak cierpi na nietolerancję laktozy. W związku z tym z myślą o naszych klientach zdecydowaliśmy się wprowadzić na rynek produkty bezlaktozowe – kefir oraz jogurt typu greckiego bez laktozy – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Mirosław Domański, Prezes Zarządu w mleczarni Piaski (OSM). – Nowości od mleczarni Piaski (OSM) to znakomite propozycje dla osób, które nie trawią cukru znajdującego się w mleku. W wyniku rozłożenia laktozy na cukry proste – glukozę i galaktozę, produkty te mają nieco słodszy smak od tych tradycyjnych, dlatego chętnie sięgają po nie również dorośli, jak i dzieci, u których problem nietolerancji laktozy nie występuje.

czytaj więcej »

© frąckowiak (zpsih)

Frąckowiak (ZPSiH): Produkty wytwarzane bez dodatków w rozkwicie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-03-22 14:08:48

– W dobie wszechobecnej „chemii” i sztucznego ulepszania produktów, specjały takie jak nasze domowe sery smażone przeżywają prawdziwy rozkwit – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w Frąckowiak (ZPSiH). – Mają oczywiście grono stałych klientów, dla których ich zaleta w postaci czystej etykiety była od zawsze ważna.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25