Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności: kraj - handel (strona 1 z 11)

© frisco.pl

Nowe centrum logistyczno-dystrybucyjne Frisco.pl w Klaudynie pod Warszawą

Źródło: Frisco.pl   Dodano: 2019-05-31 13:04:33

Nowe centrum logistyczno-dystrybucyjne Frisco.pl w Klaudynie pod Warszawą już działa. To licząca ok. 11 000 m2 powierzchnia podzielona na kilka stref temperaturowych i logistycznych. Obiekt pozwoli na znaczne zwiększenie wydajności pracy oraz zmaksymalizowanie poziomu kontroli nad całym procesem kompletacji zamówień. W przyszłości przełoży się to na przynajmniej czterokrotne zwiększenie skali działalności Frisco.pl.

Frisco.pl, jako lider warszawskiego rynku, jest głównym motorem napędowym dla całego sektora e-grocery w Polsce. Wg szacunków spółki, kategoria e-grocery w Warszawie urosła wartościowo o 14% w 2018 roku, i tym samym osiągnęła udział 2,4% całej sprzedaży FMCG (rynek FMCG w Warszawie jest wart 10,75 mld zł).

czytaj więcej »

Łowicz (OSM) sięga po klientów w grupie wegan, wegetarian i fllexitarian

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2019-05-17 14:45:54

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów żywnością pochodzenia roślinnego mleczarnia Łowicz (OSM) wprowadza do oferty wyjątkową gamę produktów pod marką „Bez deka mleka”. Są to roślinne alternatywy dla tradycyjnych serów oraz serków do smarowania.

– Obserwujemy trendy konsumenckie i wychodzimy im naprzeciw. Pokazujemy, że dzięki zaawansowanej technologii i doświadczeniu w produkcji tradycyjnych serów jesteśmy w stanie zaoferować wysokiej jakości produkty będące roślinnymi alternatywami dla tradycyjnych produktów.

Gwarancją wspomnianej jakości oraz tego, że są to produkty odpowiednie dla wegan jest otrzymany certyfikat V-Label. Niezwykła smakowitość produktów oraz oryginalne kompozycje smakowe sprawiają, że jest to propozycja dla wszystkich tych, którzy rezygnują lub ograniczają produkty odzwierzęce i chcą urozmaicić swoją dietę – wegan, wegetarian i coraz szerszej grupy flexitarian – mówią przedstawiciele mleczarni Łowicz (OSM).

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Wygoda i jakość

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-05-14 10:18:18

Czy zróżnicowane formy pakowania tego samego produktu są dobrą opcją? Okazuje się, że tak, bo my, Polacy jesteśmy tradycjonalistami i szybko przyzwyczajamy się do ulubionych smaków. Wykorzystał to Sertop, tyski producent serków topionych, który w kwietniu br. dołączył do swojego asortymentu serki topione w plastrach w trzech najpopularniejszych smakach (Złoty Emetaler, Gouda, Cheddar), występujących dotychczas w dwóch innych formach: kostek tzw. telewizorków oraz krążków z trójkątnymi serkami.

czytaj więcej »

© gis

Dwa sery z surowego mleka wycofane. Francuzi mówią wprost - sery z mleka surowego nie dla dzieci poniżej 5. roku życia

Źródło: gis, ouest-france.fr   Dodano: 2019-05-13 11:21:34

Wycofanie przez GIS w Polsce serów z surowego mleka Saint Felicien oraz Saint Marcellin firmy Fromagerie Alpine z powodu możliwego zanieczyszczenia bakteriami Escherichia coli może nie odbiło się wielkim echem w Polsce z racji znikomego spożycia takich produktów. Warto przypomnieć jednak, że w wyniku postępowania epidemiologicznego oraz śledzenia dystrybucji podejrzanych produktów we Francji stwierdzono, że spożycie ww. serów wiąże się z wystąpieniem kilkunastu przypadków zespołu hemolityczno-mocznicowego u konsumentów. Sery wymienione w ostrzeżeniu, wyprodukowane z surowego mleka krowiego mogą być zanieczyszczone bakterią Escherichia coli wytwarzającą toksynę Shiga (STEC). W związku z powyższym producent francuska firma Fromagerie Alpine podjęła decyzję o wycofywaniu wszystkich partii tych serów począwszy od partii o numerze 032 do partii o numerze 116. Cześć tych produktów była sprzedawana pod markami własnymi dystrybutorów.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Handel jest otwarty na produkty wygodne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-04-23 14:36:00

– Almette są hitem, notują wzrosty dwucyfrowe, zarówno wartościowo, jak i wolumenowo, są naszą perłą w koronie – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Dzięki połączeniu twarogu z warzywami, przyprawami oraz ziołami, Almette kuszą delikatną konsystencją i wyjątkowymi kompozycjami smakowymi. Miłośnicy serków Almette mogą wybierać z bogatej oferty słonych wariantów z ziołami, warzywami i przyprawami oraz spośród owocowych.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-03-28 09:03:36

Hochland jest jedną z firm branży serowej, która obecna jest w Polsce od 25 lat i może pochwalić się długą historią. Silna pozycja Hochland podparta jest ponad 90-letnim doświadczeniem w produkcji sera. Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta pokazując w swoich działaniach nie tylko atrybuty funkcjonalne, ale coraz ciekawszy świat. Bogata oferta smakowa, od serów kremowych twarogowych Almette, poprzez całą paletę serów kremowych topionych Hochland, sery żółte plasterkowane, po sery pleśniowe Valbon, sprawia, że produkty te wciąż zaskakują mnogością potraw, do których można je zastosować.

czytaj więcej »

Carrefour i Google będą blisko współpracować również w Polsce

Źródło: Carrefour Polska   Dodano: 2019-03-22 15:19:45

W nawiązaniu do globalnego partnerstwa strategicznego, Carrefour i Google zapowiedziały bliską współpracę w Polsce. Jej głównym celem jest wzmocnienie pozycji Carrefour w cyfrowych kanałach sprzedaży oraz zbudowanie lepszych doświadczeń zakupowych dla polskich konsumentów.

 - Jednym z priorytetów strategii Carrefour w Polsce jest zaoferowanie klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupów na rynku. Dlatego chcemy stworzyć dla nich wzorowe środowisko omnikanałowe, a także dążymy do bycia liderem w zakresie innowacji oraz sprzedaży żywności przez Internet. W dniu dzisiejszym, zrobiliśmy kolejny krok w tym kierunku, przenosząc globalne porozumienie Carrefour i Google, na poziom lokalny – powiedział Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska.

czytaj więcej »

© zemaitijos pienas

Žemaitijos pienas: Produkty bezlaktozowe obecne w dużych i małych sklepach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-03-14 18:42:05

– Rynek produktów mlecznych bez laktozy cały czas rośnie. Jeszcze 2-3 lata temu była to kategoria produktów niszowych – Božena Stacevičiūtė, Head of Polish Market w Žemaitijos pienas. – Producenci wyrobów mlecznych, aby sprostać wymogom świadomego konsumenta, wprowadzili na rynek całą gamę produktów bez laktozy. Konsument może kupić bez laktozy zarówno sery, mleko, masło, twaróg jak i jogurt.

Rosnące zapotrzebowanie na produkty bezlaktozowe zostało również uwzględnione przez właścicieli małych sklepów osiedlowych jak i dyskontów, w których konsument może kupić większość produktów bez laktozy. W większości sieci handlowych produkty bez laktozy nie są już umieszczane razem ze zwykłymi produktami. Konsument może je znaleźć w specjalnie dla nich stworzonej oznakowanej kategorii „produktów bez laktozy”.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska na rynku HoReCa

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-03-12 10:29:44

Rośnie znaczenie rynku gastronomicznego dla firmy Hochland Polska. Rozrasta się dział Food Service, powiększa się oferta produktów pod marką Hochland Professional, powstała strona internetowa www.hochlandprofessional.pl. Hochland Polska jest wartościowym liderem rynku serów w Polsce. W ofercie firmy znajdują się sery kremowe topione, twarogowe, żółte dojrzewające, pleśniowe i wiele innych.

czytaj więcej »

© agro-top (pph)

Agro-Top (PPH): Konsumenci i gastronomia coraz częściej wybierają tłuszcze wyższej jakości

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-03-07 16:23:20

– Rozwój trendów kulinarnych, popularyzacja gotowania w mediach, a przede wszystkim powrót do używania przez szefów kuchni tradycyjnych tłuszczów, spowodowały duży wzrost zainteresowania smalcem gęsim i kaczym, wieprzowym, a nawet tłuszczem wołowym – mówi Anna Obłoza, Key Account Manager w firmie Agro-Top (PPH). – Co za tym idzie, zwiększa to zainteresowanie naszymi produktami oraz podnosi świadomość kulinarną konsumentów.

Większa wiedza na temat produktów, ich pochodzenia, zastosowania i oczywiście walorów powoduje, że konsumenci chętniej sięgają po produkty, mające pozytywny wpływ na ich zdrowie, jak również produkty „modne”. Należy podkreślić, że tłuszcze zwierzęce są źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, ułatwiają wchłanianie witamin jak również są nośnikiem smaku. Do pieczenia, gotowania czy smażenia warto wybrać tłuszcze odporne na działanie wysokiej temperatury, np. Smalec gęsi, który słusznie zyskał międzynarodową sławę produktu Top w przygotowywaniu opiekanych ziemniaków.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Okres boomu na produkty bez laktozy mamy za sobą

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-03-03 15:52:16

– Spółdzielnia Łowicz (OSM) była jedną z pierwszych na polskim rynku, która wprowadziła do swojej oferty handlowej szeroką gamę produktów bez laktozy – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Agata Makowska, Dyrektor Handlowy w Łowicz (OSM). – Bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży związany z pojawieniem się tej kategorii na rynku mamy już za sobą, jednak na tym etapie dojrzałości rynku, dzięki dobremu dopasowaniu oferty produktowej i wysokiej jakości oferowanych wyrobów nadal udaje nam się rozwijać ich sprzedaż.

Pozycjami asortymentowymi produkowanymi przez Łowicką spółdzielnie, które na stałe zagościły na stołach osób mając problem z nietolerancją laktozy są: mleko łowickie bez laktozy, serek homogenizowany z pokruszoną laską wanilii bez laktozy, serek naturalny bez laktozy, jogurt naturalny bez laktozy, serek wiejski bez laktozy, twaróg klinek bez laktozy oraz masło łowickie bez laktozy. Zawdzięczamy to wspomnianej wysokiej jakości oraz temu, że produkty z naszego bezlaktozowego portfolio świetnie wpisują się również w trendy związane z „czystą etykietą”.

czytaj więcej »

Gostyń (SM) rozpocznie produkcję serów długodojrzewających

Źródło: wiescirolnicze.pl   Dodano: 2019-02-19 15:21:33

W wywiadzie dla portalu wiescirolnicze.pl Grzegorz Grzeszkowiak, Prezes Zarządu mleczarni Gostyń (SM) nadmienił, że spółdzielnia zrezygnuje z produkcji mleka płynnego UHT i pasteryzowanego w kartonikach.

czytaj więcej »

© sertop

Serki topione – karnawałowym „must have”

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2019-01-30 10:41:10

– Serki topione dają nieograniczone możliwości kulinarne i doskonale sprawdzają się w karnawałowych potrawach, ponieważ po ich dodaniu do zwykłej zupy lub jednogarnkowego dania, potrawy zyskują niesamowity smak i delikatność – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop.

czytaj więcej »

© spomlek (sm)

Spomlek (SM) zwiększa rentowność sprzedaży i zyskuje na oszczędności energii

Źródło: Spomlek (SM)   Dodano: 2019-01-28 09:32:10

2018 rok zapisze się w historii mleczarni Spomlek (SM) pod względem rekordowej ilości sprzedanych serów. Mleczarnia odnotowała znaczący, bo aż 20% wzrost sprzedaży serów premium. Poza tym jako pierwsza firma w Polsce wprowadziła do sprzedaży izolat białek serwatkowych WPI.

Rok 2018 Spomlek może zdecydowanie zaliczyć do udanych. Ten czas upłynął pod znakiem licznych inwestycji w zakresie produkcji, umacniania pozycji lidera w segmencie serów premium oraz rozwoju działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

czytaj więcej »

© carrefour
© carrefour

Carrefour Polska podsumowuje 2018 rok

Źródło: Carrefour Polska   Dodano: 2019-01-24 11:08:28

Carrefour poinformował, że w minionym roku otworzył ponad 100 nowych sklepów franczyzowych. Na utrzymanie wysokiego tempa rozwoju ostatnich lat wpłynęły m.in. dynamiczna ekspansja, dywersyfikacja modeli franczyzowych, a także wdrożenie innowacyjnej oferty oraz usług okołozakupowych.

Carrefour od 2007 roku dynamicznie inwestuje w rozwój swojej oferty franczyzowej w Polsce. Na koniec ubiegłego roku, w ramach 3 oferowanych przez Carrefour konceptów sklepów osiedlowych: Carrefour Express Convenience, Carrefour Express Minimarket oraz Globi, działało ok. 600 placówek handlowych, prowadzonych przez niezależnych polskich przedsiębiorców, którzy są franczyzobiorcami sieci. W 2018 roku Carrefour utrzymał wysokie tempo rozwoju franczyzy, otwierając łącznie 101 nowych sklepów w tym formacie.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25