Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności: kraj - handel (strona 1 z 13)

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Nadszedł na czas na wzmocnienie marki

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-01-13 10:48:04

– Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu to marka, której tradycje sięgają 1906 roku – mówi Andrzej Chomyszczak, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w mleczarni Łowicz (OSM). – Mamy za sobą ponad sto lat doświadczenia, a mleko łowickie to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów na półkach polskich sklepów.

– Jednym z najważniejszych elementów długofalowej strategii, a także narzędziem służącym komunikacji między producentem i konsumentem jest opakowanie. Z punktu widzenia marki najlepszym czasem na modernizację nie jest moment kryzysu lecz okres, gdy marka zalicza tendencje wzrostowe. Od razu rodzi to pytanie – dlaczego zmieniać, gdy jest dobrze? Zmieniając się w momencie wzrostu wyprzedzamy konkurencję i wysyłamy jasny sygnał – marka jest aktualna, świeża. Nasze działania są poprzedzone badaniami, w trakcie których słuchamy najważniejszych osób decydujących – odbiorców. Chcemy tworzyć produkty, które będą wizytówką naszego regionu i kraju. Niezwykle ważne jest świadome i precyzyjne opracowanie strategii produktu – jedynie połączenie odpowiedzialności i znajomości rynku z doświadczeniem i kreatywnością projektantów zaowocować może stworzeniem efektywnego narzędzia budowania wizualnej tożsamości marki, jakim jest opakowanie. Po kroku, który OSM Łowicz poczyniło w 2017 roku nadszedł czas na kolejny etap w naszej strategii rozwoju – wzmocnienie brandu Łowicz – dodaje Andrzej Chomyszczak.

czytaj więcej »

© jeronimo martins

Jeronimo Martins Polska: Zmieniamy skład produktów, poprawiamy wartość odżywczą produktów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2020-01-06 13:30:12

– Analizując nasze dane sprzedażowe, możemy powiedzieć z całą pewnością, że Polacy są otwarci na trendy – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Marcin Domański, Dyrektor Handlowy odpowiedzialny za rozwój marek własnych w sieci Biedronka. – To na pewno efekt tego, że nasi rodacy coraz więcej podróżują i poznają nowe smaki. Ponadto to również efekt globalnych zmian w stylu życia, które znajdują swoje odbicie również w tym, czego duża część klientów szuka później na półkach sklepowych.

– Sukcesywnie wprowadzamy do naszej oferty nowe produkty i smaki. Widzimy, że nasi klienci to doceniają. Staramy się, aby nasza oferta była różnorodna tak, aby każdy klient mógł znaleźć dla siebie coś odpowiedniego. Coraz silniejszym trendem, który bezpośrednio dotyczy składu produktów jest tzw. clean label. Dla części klientów to jest często najważniejszy wyznacznik jakości produktu. Dobrym przykładem jest nasza linia Fruvita Pure. To w zasadzie gotowe danie nabiałowe świetne np. na szybkie śniadanie. W jego składzie 60% produktu to jogurt naturalny, który zawiera tylko mleko oraz żywe kultury bakterii, bez dodatku mleka w proszku. Dalej owoce stanowią 38% składu – bez żadnych aromatów, barwników lub substancji zagęszczających. Całości dopełniają zmielone płatki zbóż – podkreśla nasz rozmówca.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Profil segmentacyjny to klucz do sukcesu rynkowego

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-12-27 11:59:29

– Siłą naszych działań jest ich różnorodność, dopasowanie do grup docelowych, w wyniku czego osiągamy efekt synergii – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – O efektywności naszej komunikacji świadczą bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Wdrożenie wyraźnego profilu segmentacyjnego, łatwo odczytywanego przez klientów z grupy docelowej, jest kluczem do sukcesu, to optymalny kierunek działań na przyszłość w polskim mleczarstwie. Umiejętne analizowanie opinii detalistów pozwala jednocześnie definiować preferencje zakupowe Polaków i trendy rynkowe w FMCG. To właśnie detaliści najczęściej wskazują najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty.

czytaj więcej »

Apel do mleczarni Krasnystaw (OSM) o zmianę opakowań

Źródło: nowytydzien.pl   Dodano: 2019-12-20 11:17:57

Jak podaje portal nowytydzien.pl w materiale pt: „Skazani na plastik” jeden z radnych powiatu, Leszek Janeczek zaapelował do mleczarni Krasnystaw (OSM), by wprowadziła do oferty mleko w szklanych butelkach, co mogłoby zdynamizować działania proekologiczne na terenie powiatu. Radny podkreślił, że tylko 15 tys. mieszkańców miasta spożywa produkty mleczarskie z 300 tys. plastikowych butelek rocznie. Mleczarnia odniosła się do apelu w piśmie Mirosława Fideckiego, Wiceprezesa mleczarni Krasnystaw (OSM). Dalej przytaczamy tę odpowiedź za portalem nowytydzien.pl

czytaj więcej »

Wykup udziałowców kończy spór w POLOmarket

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2019-12-20 10:59:00

Po wielu latach sporów korporacyjnych wspólnicy POLOmarket doszli do porozumienia, na mocy którego podpisano umowę odkupu przez Spółkę udziałów od 40% udziałowców, na warunkach wskazanych w umowie spółki. Porozumienie kończy definitywnie wszystkie wewnętrzne spory prawne w POLOmarket.  

Tym samym w spółce POLOmarket pozostają wyłącznie współzałożyciele nadal prowadzący i aktywnie rozwijający supermarkety pod logo POLOmarket z wspólnym celem i wizją rozwoju. Nowy stan prawny w istotnej mierze zmieni sposób funkcjonowania spółki oraz całej Grupy POLOmarket, a przede wszystkim umożliwi nowe perspektywy rozwoju.

czytaj więcej »

© hochland polska

Dom z widokiem na Giewont ma już właściciela! Finał Wielkiej Loterii Almette

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2019-12-19 16:22:15

Nagrodę główną w loterii Almette wygrała Pani Zofia z miejscowości Kisielany-Żmichy k. Siedlec. Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia, laureatka odebrała klucze do całorocznego, w pełni wyposażonego drewnianego domu w górach, z pięknym widokiem na Giewont i całą panoramę Tatr.

Jednorodzinny dom, którego właścicielką została Pani Zofia, znajduje się w Zębie – najwyżej położonej miejscowości w Polsce, w samym sercu Tatr, w sąsiedztwie Gubałówki, Kościeliska i Krupówek. Oprócz wyjątkowego domku do wygrania były również nagrody pieniężne: 7 x dziennie po 1000 zł przez 2 miesiące trwania loterii. Znana już od czterech lat formuła cieszy się coraz większą popularnością wśród fanów serków Almette, a w 2019 r. pobity został kolejny rekord zgłoszeń.

czytaj więcej »

© frąckowiak (zpsih)

Frąckowiak (ZPSiH): Coraz więcej produktów funkcjonalnych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-12-19 16:13:04

– Na półkach polskich sklepów pojawia się coraz więcej produktów funkcjonalnych, czyli takich, które oprócz podstawowej funkcji zaspokojenia głodu, w udowodniony naukowo sposób spełniają też inne, na przykład przyczyniają się do zapobiegania konkretnym chorobom – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Marciniak Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Frąckowiak (ZPSiH). – To wyjątkowe produkty szyte na miarę oczekiwań świadomych konsumentów naszych czasów, gdyż przy okazji zwykłego, codziennego odżywiania, bez konieczności pamiętania o uciążliwym suplementowaniu, np. tabletkami, konsument jest w stanie dostarczyć do organizmu brakujących mu niezbędnych minerałów, witamin i składników odżywczych.

czytaj więcej »

© grupa polmlek

Grupa Polmlek: Produkty dedykowane cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-12-06 22:29:51

– W portfolio Polmleku na szczególną uwagę zasługują skierowane do najmłodszych konsumentów plasterki sera żółtego w kształtach zwierzątek – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu w firmie Grupa Polmlek. Pod marką Fiko i przyjaciele mamy coraz więcej zabawnych form, dostępnych w kolorowym opakowaniu z sympatycznym, zielonym smokiem. Po ten produkt chętnie sięgają mamy, którym zależy na urozmaiconej diecie oraz estetyce posiłków, które chcą wpoić swoim dzieciom zasady zdrowego żywienia a jednocześnie szukają sposobów na atrakcyjne podanie.

czytaj więcej »

© bychawa (osm)

Bychawa (OSM): Podwyżki cen zakupu stosowane przez handel są kosmetyczne

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2019-11-25 08:27:38

– Mleczarstwo i spółdzielczość rządzą się własnymi prawami. Zakłady wymuszają coraz większą konkurencję i rywalizują między sobą zamiast współpracować – mówi Forum Mleczarskiemu Ewa Bartnik, Prezes Zarządu Bychawa (OSM).

Wszyscy jednak odnotowują, że dostawcy surowca się starzeją i osiągając wiek 60+ często zapada decyzja o zaprzestaniu produkcji mleka. Następcy nie zawsze chcą kontynuować rodzinne tradycje, bo to oznacza przywiązanie do codziennej i intensywnej pracy, czego nie ma na przykład przy produkcji roślinnej, gdzie jest sezonowość pracy. 

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Ostatni kwartał 2019 roku zdecydowanie należy do Almette.

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2019-11-21 15:04:43

– W Polsce, marka „Almette” jest nie tylko liderem na rynku serów kremowych twarogowych, lecz także ulubioną marką polskiego konsumenta i „must-have” w asortymencie każdego detalisty – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Sery twarogowe są coraz bardziej atrakcyjne wśród konsumentów. Coraz bardziej dają się odczuć trendy promujące naturalną żywność, bez udziału chemii i inżynierii genetycznej. Konsumenci oczekują produktów, które będą w pełni naturalne, a przez to bezpieczne dla zdrowia. Rynek stara się odpowiadać na oczekiwania konsumentów. Almette to twórca kategorii serków puszystych, lekki puszysty, pyszny, delikatny, naturalny, posiadający unikalne opakowanie.

czytaj więcej »

230 skarg na sklepy Biedronka. UOKiK grozi karą 10% obrotu

Źródło: UOKiK   Dodano: 2019-10-18 13:40:38

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciw spółce Jeronimo Martins Polska (JMP). Zarzuty dotyczą uwidaczniania niższych cen przy produkcie, a następnie naliczania wyższej ceny w kasie w sklepach sieci Biedronka.

- Mieliśmy bardzo dużo sygnałów z całego kraju na temat nieprawidłowości przy podawaniu cen w sklepach sieci Biedronka. Zgłaszali je zarówno konsumenci, jak i wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej. Nie może być tak, że klient widzi atrakcyjną cenę przy produkcie, a po obejrzeniu paragonu okazuje się, że zapłacił więcej. To może być nieuczciwa praktyka rynkowa – mówi Marek Niechciał, Prezes UOKiK.

czytaj więcej »

© włoszczowa (osm)
© forum mleczarskie

Włoszczowa (OSM) wyrasta na kluczowego dostawcę Eurocash

Źródło: Marzena Ślusarz, echodnia.eu   Dodano: 2019-10-18 09:45:30

Dynamiczny rozwój włoszczowskiej mleczarni jest faktem. Mleczarnia od kilkunastu lat rozwija się szybciej niż branża mleczarska w kraju. Portal echodnia.pl przytoczył wypowiedź Ryszarda Piziora, Prezesa Zarządu mleczarni Włoszczowa (OSM) w kontekście ostatniego spotkania dostawców Grupy Eurocash.

Zdaniem Prezesa zanosi się na zwiększenie dostaw włoszczowskich produktów do sieci należących do Grupy. Spółdzielnia staje się czołowym dostawcą dla Eurocashu, a jej produkty są dostępne m.in. w Delikatesach Centrum i Lewiatanie.

W Grupie w części detalicznej znajdują się również: Mila, Groszek, a w grupie hurtowej Eurocash Cash&Carry, Eurocash Dystrybucja, Eurocash Gastronomia oraz inne podmioty.

Dalszy wzrost produkcji, sprzedaży oraz premie dla dostawców mleka są coraz bliżej.

 

czytaj więcej »

© włoszczowa (osm)

Włoszczowa (OSM): Nasze sery nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-10-16 10:01:09

– Włoszczowa (OSM) działa od 1936 r. i znana jest głównie z produkcji wysokiej jakości serów dojrzewających – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Mariusz Misztela, Dyrektor Działu Handlu i Marketingu we Włoszczowa (OSM). – Patrząc na udział poszczególnych gatunków serów, początkowo była to zdecydowana przewaga serów typu holenderskiego, jednak z czasem udział serów typu szwajcarskiego zwiększał się i obecnie stanowi blisko połowę produkcji.

– Sztandarowym serem typu szwajcarskiego jest ser Włoszczowski, który jest znany i ceniony zarówno w kraju, jak i za granicą. Charakteryzuje się aromatycznym, orzechowym smakiem oraz elastycznym miąższem, z regularnym oczkowaniem. Gamę serów dziurawych dopełniają: Edam Włoszczowski, Rajski z dziurami, Goudamer, Senior i Alpener, szczególnie cieszący się powodzeniem u klienta zagranicznego – wylicza Mariusz Misztela.

czytaj więcej »

Eurocash chce przejąć Frisco.pl

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2019-10-01 16:03:33

Jak dowiadujemy się w UOKiK, zgłoszenie dotyczy zamiaru przejęcia przez Eurocash z siedzibą w Komornikach kontroli nad spółką Frisco S.A. z siedzibą w Warszawie. Przejęcie kontroli nastąpiłoby poprzez nabycie przez Eurocash akcji w kapitale zakładowym Frisco (koncentracja w rozumieniu art. 13 ust. 2 pkt 2 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów).

czytaj więcej »

Biedronka pod lupą. W tle kara w wysokości 3% obrotów

Źródło: UOKiK   Dodano: 2019-09-26 13:41:00

W czerwcu 2019 r. UOKiK przeprowadził kontrolę w spółce Jeronimo Martins Polska (JMP). Zdobyte wówczas informacje i dokumenty dały podstawę do postawienia przedsiębiorcy zarzutu nieuczciwego wykorzystywania przewagi kontraktowej.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25