Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności: kraj - handel (strona 1 z 9)

Gminna Mleczarnia w Pierzchnicy będzie produkowała twarogi z użyciem transglutaminazy

Źródło: Pierzchnica (GM)   Dodano: 2018-11-23 08:40:53

Informujemy, że Gminna Mleczarnia w Pierzchnicy Sp. z o.o. zawarła umowę licencyjną dotyczącą sposobu wytwarzania sera twarogowego z dodatkiem transglutaminazy (PL 228081, EP 2645867) z właścicielami tego wynalazku, to jest Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie i firmą PMT Trading Sp. z o.o.

Zawarcie umowy licencyjnej unormowało stan prawny i zapewniło prawidłowe, wzajemne relacje pomiędzy producentem twarogów a właścicielami patentu.

czytaj więcej »

© žemaitijos pienas
© žemaitijos pienas

Zemaitijos pienas: Ekskluzywne sery Džiugas na polskim rynku

Źródło: Žemaitijos pienas   Dodano: 2018-11-07 08:53:10

Firma Žemaitijos pienas posiada w swoim portfolio znaną już przez polskiego konsumenta markę serów Džiugas. Na polskim rynku dostępne do tej pory były sery Džiugas o 4 różnych okresach dojrzewania: 12, 18, 24 i 36 miesięcy.

Od listopada dostępna jest w Polsce ekskluzywna i limitowana linia litewskich serów Džiugas: Twardy ser Džiugas Exclusive dojrzewający 60 miesięcy (5 lat), Twardy ser Džiugas Very Old VO dojrzewający 100 miesięcy (3300 dni) oraz Twardy ser Džiugas Extra Old XO dojrzewający 120 miesięcy (10 lat).

Te imponujące liczby świadczą o tym, że granice czasowe dojrzewania twardych serów są nieograniczone.

czytaj więcej »

Nowe inwestycje w spółdzielni Piaski (OSM)

Źródło: RoMedia   Dodano: 2018-10-31 13:58:25

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach podpisała umowę na dofinansowanie inwestycji w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
W ramach inwestycji zostanie wykonana rozbudowa hali produkcyjnej wraz z klimatyzacją, pomieszczenia magazynowe, komora termostatowa, najnowocześniejsza linia do produkcji napojów fermentowanych oraz instalacja fotowoltaiczna.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop rozwija sektor HoReCa

Źródło: Sertop / PR Club   Dodano: 2018-10-22 10:05:18

Tyski producent serków topionych zamierza poszerzyć współpracę z gastronomią w zakresie regionalnych produktów. – Dotychczas skupialiśmy się przede wszystkim na sprzedaży detalicznej, jednak w odpowiedzi na potrzeby rynku, chcemy zintensyfikować nasze działania także na rynku HoReCa – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop.

czytaj więcej »

© sertop

Sertop: Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na opakowania familijne serów topionych

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2018-10-19 09:44:39

– Serki topione mają ogromny potencjał w wydaniu konsumenckim ze względu na bardzo szerokie możliwości kulinarne. Produkty te nadają się nie tylko na kanapkę, ale także do przygotowania różnego rodzaju ciekawych potraw, takich jak zupy w postaci kremów, sosy serowe lub zapiekanki – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – To wszechstronne wykorzystanie sprawia, że konsumenci często wkładają sery topione do koszyka zakupowego także w wersji familijnej, w postaci np. 280 g krążków śmietankowych, wystarczających na przygotowanie posiłku nawet dla dużej rodziny.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Silnie komunikujemy kulinarne możliwości naszych serów

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2018-10-19 09:37:28

– Sery topione dla firmy Hochland to zasadniczy core biznesu – mówi Forum Mleczrskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Konsument serów topionych zmienia się i ewoluuje w stosunku do swojego odpowiednika sprzed kilku lat. Cały czas prowadzimy szereg działań, które mają na celu uczynienie serów topionych jeszcze bardziej atrakcyjnymi dla konsumentów. To, co wzbudza największą ciekawość naszych konsumentów, to sposób produkcji serów kremowych Hochland. Są konsumenci, dla których kaloryczność przy wyborze serów ma znaczenie, ale są też tacy, dla których to jednak smak jest decydującym kryterium wyboru. Coraz mocniej dają się odczuć trendy promujące naturalną żywność, bez udziału chemii i inżynierii genetycznej. Konsumenci oczekują produktów, które będą w pełni naturalne, a przez to bezpieczne dla zdrowia.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Spomlek (SM): Skarby Serowara to marka, która urosła w sezonie 2017 w stosunku do 2016 o 25%

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2018-10-12 09:30:36

Sprzedaż wysokiej jakości serów może być źródłem istotnego sukcesu sprzedażowego. Zapytaliśmy Dariusza Kozaka, Dyrektora Handlu i Marketingu w mleczarni Spomlek (SM) o pozycję firmy na rynku serów.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Nowy Zarząd firmy Lacpol (PHZ SM): życiorysy i dorobek

Źródło: Forum Mleczarskie za Lacpol (PHZ SM)   Dodano: 2018-10-11 09:45:04

Jak informowały we wrześniu media na początku miesiąca doszło do mian personalnych w zarządzie ważnej firmy mleczarskiej jaką jest Grupa Lacpol. Rada Nadzorcza odwołała Adama Łosia z funkcji Prezesa Zarządu.
Forum Mleczarskie otrzymało w tej sprawie poszerzoną informację o nowym Zarządzie.
Uchwała o powołaniu nowego Zarządu Przedsiębiorstwa Handlu Zagranicznego Spółdzielni Mleczarskich Lacpol (PHZ SM) została podjęta 4 września 2018 r. W skład nowego Zarządu weszli: Tomasz Flis, Prezes Zarządu oraz Lech Karendys, Wiceprezes Zarządu.

czytaj więcej »

© milktrade polska

Milk Trade Polska: Produkty „w drodze" są poszukiwane, a konsumenci kładą nacisk na racjonalne i zdrowe odżywianie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-10-05 11:07:00

– Obecne czasy nie tylko zmieniają nasz styl życia, ale także sposób odżywiania i każą szukać produktów do łatwego i szybkiego zastosowania w kuchni oraz w codziennym odżywianiu – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Marta Badocha, Przedstawiciel Milk Trade Polska. – To efekt tego, że Polacy coraz więcej czasu spędzają poza domem i żyją „na jednej nodze – w biegu”. Wszyscy spędzamy coraz więcej czasu w pracy, szkole, dlatego potrzebujemy produktów łatwych i wygodnych do spożywania „na pełnych obrotach i zawirowaniach czasowych”.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM) zrealizowały dostawę kilkudziesięciu kontenerów mleka do Chin

Źródło: Łowicz (OSM)   Dodano: 2018-09-26 11:31:03

To efekt owocnej i rozwijającej się współpracy z chińskim partnerem. 19 sierpnia br partner ten wizytował łowicką mleczarnię, a ranga wydarzenia była znacząca (prezes, dyrektor marketingu oraz dyrektor zakupowy). Strategiczny partner omówił z zarządem spółdzielni obecną współpracę i możliwości jej dalszego rozwoju. Rozmowy dotyczyły ambitnej i zakrojonej na szeroką skalę strategii rozwoju współpracy oraz możliwości rozszerzenia jej o kolejne asortymenty. Spotkanie oceniono jako bardzo konstruktywne. Na zdjęciu Arkadiusz Pisarek, Wiceprezes ds Handlu i Marketingu łowickiej mleczarni wraz z gościem z Chin.

czytaj więcej »

© ecd

Największa platforma e-Commerce dla handlu niezależnego w Polsce, zmienia życie właścicieli sklepów spożywczych

Źródło: Eurocash   Dodano: 2018-09-25 09:36:02

Wiedza o lokalnym rynku, w tym dane demograficzne, rankingi najlepiej sprzedających się produktów i podgląd gazetek konkurencji, najszybsza na rynku, „ucząca się” użytkownika wyszukiwarka towarów, inteligentne listy zakupowe, informacje o kampaniach telewizyjnych największych producentów FMCG czy możliwość zamawiania produktów bezpośrednio z interaktywnej gazetki promocyjnej – to tylko niektóre z funkcjonalności, które zmienią życie klientów Eurocash Dystrybucja, niezależnych przedsiębiorców prowadzących sklepy spożywcze w całej Polsce. Będzie to możliwe dzięki nowej platformie eurocash.pl, w którą Grupa Eurocash zainwestowała 15 mln zł.

czytaj więcej »

© žemaitijos pienas

Zemaitijos pienas: Wzrasta rola przekąsek

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-09-24 09:35:13

– Rośnie liczba konsumentów, którzy poszukują wygodnych, ale i zdrowych przekąsek – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Božena Stacevičiūtė, Head of Polish Market w Žemaitijos pienas, AB. – Staramy się dostosować do oczekiwań konsumentów, dlatego też w maju tego roku udoskonaliliśmy formułę twarogowych batonów Magija. Zamiast polewy kakaowej batoniki Magija oblane są teraz prawdziwą czekoladą, wytworzoną w 67% z najwyższej jakości ziaren kakao. Ze składu batonów wyeliminowany został olej palmowy. W naszych serkach nie ma konserwantów ani stabilizatorów. Aż do 82% produktu stanowi naturalny mleczny twarożek, który zawiera mnóstwo wartościowego białka mlecznego. To wszystko sprawia, że twarogowy baton Magija to wyjątkowa przekąska dla osób żyjących w pośpiechu, ale również dbających o zdrowy styl życia. Zmieniliśmy również szatę graficzną opakowania dzięki temu konsumenci z większą łatwością będą mogli rozpoznać swój ulubiony smak – wylicza Božena Stacevičiūtė.

czytaj więcej »

© forum mleczarskie

Tadeusz Romańczuk, Wiceminister Rolnictwa na posiedzeniu Rady Nadzorczej mleczarni Łowicz (OSM). Plany stworzenia holdngu.

Źródło: TM, lowiczanin.info   Dodano: 2018-08-30 11:38:39

Jak podaje internetowe wydanie Nowego Łowiczanina Wiceminister Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Przemysław Błaszczyk, członek senackiej komisji rolnictwa uczestniczyli w randze gościa na posiedzeniu Rady Nadzorczej. Jak podaje serwis uczestniczyli w obradach nt. utworzenia swego rodzaju holdingu handlowego, który skonsolidowałby różne, polskie podmioty rolnicze (nie tylko mleczarskie), takie jak spółdzielnie czy państwowe zakłady. Na razie jest to tylko pomysł nowego wiceministra, który wymaga szczegółowego omówienia przez parlamentarzystów – konkrety mają być ogłoszone już niedługo.

czytaj więcej »

Tesco Polska zamyka 13 placówek, zagrożonych jest 2 200 osób

Źródło: Tesco   Dodano: 2018-08-24 09:35:25

– Polska jest dużym i bardzo ważnym dla Tesco rynkiem. Mamy wobec naszych wszystkich interesariuszy – pracowników, klientów, dostawców i akcjonariuszy – obowiązek zapewnienia biznesowi stabilności i równowagi, które dają rynkową konkurencyjność. Polski rynek detaliczny dynamicznie się zmienia, między innymi przez ograniczenie handlu w niedziele, a to oznacza, że musimy przyspieszyć nasze plany upraszczania biznesu i skupienia się na tym, co najważniejsze dla klientów – powiedział Matt Simister, Prezes Tesco na Europę Środkową.

czytaj więcej »

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Sery wytwarzane technologią mieszaną pozostają bardzo popularne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2018-08-06 11:51:51

– Ser Salami to produkt, który zawsze znajdzie nabywcę bez względu na to, w jakiej formie jest sprzedawany – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Kierownik Działu Marketingu w Łowicz (OSM). – To jeden z najbardziej popularnych typów sera, bardzo lubiany ze względu na swój lekko pikantny smak i zwartą, sprężystą konsystencję.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25