Branża Mleczarska 100 Firm

Aktualności: kraj - handel (strona 1 z 23)

© łowicz (osm)

Łowicz (OSM): Rozbudowujemy asortyment przekąsek

Dodano: 2021-10-27 16:28:02

– Coraz częściej, z większą dozą refleksji podchodzimy do przekąsek i wybieramy produkty o dobrze zbilansowanej wartości odżywczej – mówi Anna Siuda, Kierownik Marketingu w Łowicz (OSM). – Dzięki temu w posiłkach typu „szybkie” i „do przekąszenia” miejsce słodkich i wysokokalorycznych przekąsek zaczynają zajmować pożywne produkty mleczne. W portfolio Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu znajdziemy kilka pozycji asortymentowych, które świetnie nadają się na przekąskę. Do takich produktów należy serek wiejski, który w naszej ofercie dostępny jest w opakowaniu 150 g w trzech wariantach: klasycznym, lekkim o obniżonej zawartości tłuszczu i bez laktozy. Serek wiejski zawiera tylko naturalne składniki i wysoką zawartość białka, dzięki czemu jest sycący. Dla zwolenników bardziej słodkich smaków polecamy serki homogenizowane w kubkach 180 g o smaku: waniliowym, truskawkowym oraz stracciatella lub w kubkach 150 g bez laktozy w wariancie naturalnym lub waniliowym z pokruszoną laską wanilii.

czytaj więcej »

© grupa polmlek

Grupa Polmlek: Znak „Bez GMO” jest istotnym elementem komunikacji z konsumentem

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-10-27 15:43:19

– W portfolio Grupy Polmlek jest kilka produktów ze znakiem „Wyprodukowano bez stosowania GMO” – mówi Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek. – Co prawda w Polsce istnieje obowiązek znakowania produktów zawierających genetycznie modyfikowane organizmy, można zatem założyć, że brak takiej informacji oznacza, iż produkt jest wolny od GMO. Jednak przeciętny konsument nie śledzi nowelizacji rozporządzeń unijnych, dlatego oznakowanie znakami Bez GMO i Wyprodukowano bez stosowania GMO jest istotnym elementem komunikacji, dzięki któremu jako producenci ułatwiamy dokonanie wyboru wśród bogatego asortymentu na półce sklepowej. W przypadku produktów pochodzenia odzwierzęcego oznakowanie takie oznacza, że zwierzęta nie były karmione paszami zawierającymi GMO, lub została zachowana wymagana karencja, czyli odpowiedni okres żywienia paszami bez GMO.

czytaj więcej »

© sertop
© sertop

Sertop: Naszym kultowym produktem jest Złoty Ementaler

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-10-27 15:32:48

– Niewątpliwą chlubą naszej spółki jest Złoty Ementaler, kultowy serek topiony, produkowany od ponad 50 lat, cieszący się niesłabnącym powodzeniem wśród coraz to młodszych pokoleń – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – Jego kremowa konsystencja, lekko orzechowy smak oraz wysoka jakość sprawiają, że serek ten idealnie nadaje się nie tylko do smarowania kanapek, ale także do zapiekania i podgrzewania w zupach/sosach/zapiekankach, co pokazuje jego wszechstronne zastosowanie w kuchni. To właśnie ten produkt otoczony jest szczególną estymą wśród konsumentów oraz partnerów handlowych, także ze względu na wysoką rotację sprzedaży.

czytaj więcej »

Lazur (SZGPR) odświeżył szatę graficzną swoich serów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-10-25 10:23:35

– Już od dłuższego czasu przygotowywaliśmy się do zmiany grafiki opakowań naszych serów pleśniowych – mówi Katarzyna Szpera, Specjalista ds. Promocji w Lazur (SZGPR). – Nowa grafika, to przede wszystkim reakcja wobec zachodzących zmian trendów na rynku żywności, a także zmian w stylu życia konsumentów. Naszym głównym celem, który osiągnęliśmy poprzez wprowadzenie rewolucji wizerunkowej naszych opakowań, było stworzenie „jednej rodziny”, łatwo rozpoznawalnych na sklepowej półce, najwyższej jakości, polskich serów pleśniowych Lazur.

czytaj więcej »

© euroser dairy group

Euroser Dairy Group: Odnotowaliśmy duże wzrosty sprzedaży sera koziego w plastrach bio

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-10-18 09:51:42

– Na przestrzeni ostatnich lat obserwujemy na rynku detalicznym dynamiczny wzrost sprzedaży serów kozich zarówno w kraju, jak i za granicą – mów Forum Mleczarskiemu Handel Beata Wiącek, Brand Manager Euroser Dairy Group. – Wzrost znaczenia segmentu serów premium, zwiększona konsumpcja nabiału w okresie pandemii oraz prozdrowotne trendy sprzyjają dwucyfrowym wzrostom naszej marki Goat Farm. Zdrowe odżywianie dla coraz większej liczby Polaków stało się stylem życia. Konsumenci są bardziej świadomi, poszukują produktów o dobrym składzie, dlatego też pandemia zrewidowała składniki codziennych posiłków.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Rośnie otwartość Polaków na eksperymenty kulinarne z udziałem twarogów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-10-01 09:18:19

– Twarogi to asortyment, który znajdziemy na półkach każdego sklepu. Dobrej jakości twaróg to źródło cennych składników i bogactwo wartości odżywczych – komentuje zbliżający się sezon na twarogi sernikowe Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu Mlekpol (SM). – Twarogi to asortyment, który znajdziemy na półkach każdego sklepu. Dobrej jakości twaróg to źródło cennych składników i bogactwo wartości odżywczych. Można wykorzystać go w kuchni jako samodzielne danie lub jako bazę do tworzenia potraw słodkich, jak i wytrawnych. Szerokie możliwości zastosowania sprawiają, że twarogi to podstawa polskiej kuchni. Coraz większa otwartość Polaków na eksperymenty kulinarne sprawia, że chętnie sięgają po nowe przepisy i szukają pomysłów na wykorzystanie regionalnych i zakorzenionych w polskiej tradycji produktów właśnie takich jak twarogi. Często połączenie kilku prostych i naturalnych składników pozwala na stworzenie zaskakującej smakiem potrawy. Na te potrzeby konsumentów odpowiadają produkty pod marką Mazurski Smak oferując wszystko to, co bierze się z natury.

czytaj więcej »

© grupa polmlek

Grupa Polmlek: Zmiana nawyków żywieniowych konsumentów to dziś bardzo popularna deklaracja

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-09-30 22:07:38

– Aktualne trendy konsumenckie są mocno zróżnicowane i w zależności od sytuacji ewoluują w kierunku wspólnego gotowania i celebracji posiłków lub w kierunku żywności convenience – mówi Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek w wypowiedzi do listopadowego wydania Forum Mleczarskie Handel. – Oba kierunki mają wspólną cechę, bez względu na to, czy wybieramy samodzielne przygotowywanie dań od podstaw, czy sięgamy po wygodne przekąski i półprodukty, znacznie większą uwagę niż przed pandemią przywiązujemy do pochodzenia żywności, do jej walorów prozdrowotnych, do prostego składu. Zdrowie, odporność to główne priorytety dla większości konsumentów, dlatego zmiana nawyków żywieniowych to bardzo popularna deklaracja.

czytaj więcej »

Dynamiczny rozwój formatu Easy Auchan na stacjach BP

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2021-09-21 14:58:26

Auchan Retail Polska oraz BP poinformowały o rozszerzeniu swojej współpracy o kolejne lokalizacje sklepów Easy Auchan – jeszcze w tym roku pojawią się one na sześciu stacjach BP, trzech w Warszawie i trzech w Krakowie.

Realizacja zaplanowanych otwarć rozpocznie się 20 września br. uruchomieniem sklepu na stacji BP przy ulicy Grochowskiej 149 w Warszawie. Druga z warszawskich lokalizacji to stacja Kogut przy ulicy Jana Rosoła 68, która otwarta zostanie 4 października. Kolejne cztery sklepy Easy Auchan otworzą się na przełomie listopada i grudnia. 

Pod koniec 2020 r. BP i Auchan Retail Polska rozpoczęły strategiczną współpracę na polskim rynku, w ramach której na stacjach bp uruchomione zostały 3 sklepy w formacie convenience – pod szyldem Easy Auchan. Nowy format sklepów stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby dzisiejszego konsumenta. Oferuje praktyczne, szybkie i wygodne zakupy. O ich komforcie decydują m.in. korzystne godziny otwarcia – podobnie jak stacje benzynowe BP sklepy Easy Auchan są otwarte przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Polacy są lojalni wobec polskich marek masła. Chętnie korzystają z promocji opartych na wielosztukach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-09-02 09:07:00

– Spożycie masła jest silnie zakorzenione w polskiej kulturze – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu Mlekpol (SM). Świadomość jego naturalnych i zdrowotnych walorów powoduje, że jest to jeden z podstawowych produktów w koszyku zakupowym polskiego konsumenta. Oprócz tradycyjnej kostki o gramaturze 200 g nasi konsumenci, w zależności od potrzeb, sięgają również po większe porcje oraz te ulubione i kojarzące się z tradycją wytwarzania, w formie osełki 300 i 500 g. Widzimy, że Polacy są bardzo związani i mają zaufanie do rodzimych i znanych marek jak Łaciate, Mazurski Smak czy Rolmlecz.

czytaj więcej »

© torpol

Torpol: Jakość i bezpieczeństwo

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2021-08-30 09:33:10

W Torpol dbamy, aby proces produkcji worków nie niósł zagrożeń dla bezpieczeństwa żywności. Mamy świadomość, że właściwa ich identyfikacja pozwala uzyskać to, co powinno dawać wysokiej jakości opakowanie. Największym zagrożeniem dla opakowań dedykowanych żywności sproszkowanej, są najczęściej kontakty z zanieczyszczonymi powierzchniami linii produkcyjnych, powietrzem w pomieszczeniu produkcyjnym czy personelem.

Na cząstkach kurzu i kropelkach wody, umiejscowione mogą być komórki pleśni, drożdży, bakterii etc. Źródłem zanieczyszczeń mogą być również oderwane opiłki, pozostałości po środkach czyszczących czy strzępki z ubrań, dlatego w Torpol wykonujemy badania mikrobiologiczne, analizujemy ich wyniki, wzmacniając tym samym krytyczne punkty kontrolne na terenie zakładu produkcyjnego. Minimalizujemy udział czynnika ludzkiego i jego kontakt z opakowaniami, dbamy o odpowiednie przechowywanie gotowych wyrobów w czystych, suchych pomieszczeniach, właściwie przygotowujemy i zabezpieczamy do transportu.

czytaj więcej »

Euroser Dairy Group: Sery solankowe notują wzrosty sprzedaży w sezonie wiosenno-letnim

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-08-28 09:15:35

– Produkty z kategorii serów solankowych są chętnie kupowane przez konsumentów przez cały rok – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Paulina Westerby, Junior Brand Manager w Euroser Dairy Group. – Zauważamy jednak znaczny wzrost sprzedaży w tej kategorii w okresie wiosenno-letnim. Sery typu feta znane są głównie jako idealny dodatek do sałatek. Dlatego w okresie letnim, kiedy jest duży wybór świeżych, sezonowych warzyw, jak również są sprzyjające warunki do organizowania przyjęć na świeżym powietrzu, rośnie również popyt na sery solankowe.

– Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się nasza tegoroczna nowość – Grikios Grill Cheese, ser typu halloumi. Produkt wyśmienicie smakuje po podgrzaniu zachowując wewnątrz sprężystą strukturę, a z zewnątrz przybierając złocistą skórkę. Można przygotować go na ciepło, jako główny składnik potrawy, jak również dodatek do sałatek. Dlatego wpisuje się w sezonie grillowym jako jeden z głównych bohaterów każdego spotkania przy grillu jako zamiennik mięsa, dodatek do sałatek lub grillowanych warzyw oraz w wielu innych zestawieniach kulinarnych – dodaje Paulina Westerby.

czytaj więcej »

© hochland polska

Hochland Polska: Rynek przyjął bardzo pozytywnie wegańskie nowości Hochland

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-08-26 09:04:17

– Coraz więcej ludzi zmienia swoje nawyki żywieniowe i bardziej przekonuje się do produktów roślinnych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Szczególnie miłośnicy sera muszą stawić czoła brakowi naprawdę smacznej alternatywy dla sera. Produkty wegańskie pod marką SimplyV dostępne są w ofercie Hochland Polska już od kilku miesięcy. To nowość, która wyróżnia się przede wszystkim dobrymi walorami smakowymi – została więc przyjęta przez wielbicieli produktów z białek roślinnych bardzo pozytywnie. Użyta kremowa, aromatyczna baza migdałowa, w połączeniu z olejem kokosowym i innymi składnikami sprawia, że produkty smakują co najmniej tak dobrze jak ich mleczne odpowiedniki. Receptura jest prosta: bez dodatku soi, oleju palmowego, glutenu i laktozy.

czytaj więcej »

© temar (pph)

Temar (PPH): Nasz jogurt typu greckiego Greek Style jest rozpoznawalny na rynku tradycyjnym i sieciach

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-08-25 09:03:52

– Od wielu lat jesteśmy dystrybutorem oryginalnego jogurtu typu greckiego Greek Style – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aleksandra Makowska, Marketing Manager w firmie Temar (PPH). – Zainteresowanie tym produktem na rynku jest bardzo duże. Z wielu naszych produktów, Greek Style znajduje się sprzedażowo w zestawieniu TOP 10 i jest rozpoznawalnym brandem zarówno na rynku tradycyjnym jak również w sieciach handlowych dużego formatu. Nie zauważyliśmy spadku zainteresowania nawet w najtrudniejszym momencie pandemii. Dodatkowo mocno weryfikujemy składy i jakość produktów, które dystrybuujemy i chcemy tę jakość nieustannie podwyższać. Dlatego zdecydowaliśmy się od III kwartału br. przeprowadzić lifting Greek Style. Tradycyjny smak w nowym opakowaniu i z ulepszonym składem wkrótce będzie w sprzedaży.

czytaj więcej »

© mlekpol (sm)

Mlekpol (SM): Zdrowie i bezpieczeństwo priorytetem konsumentów napojów fermentowanych

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-08-23 10:51:36

– Zainteresowanie produktami fermentowanymi w Polsce sukcesywnie rośnie, jednak nie możemy mówić o dużych tendencjach wzrostowych – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu mleczarni Mlekpol (SM). – Sprzedaż tych produktów naturalnie zwiększa się w okresie wiosenno-letnim i jest ściśle związana z wysokimi temperaturami. Napoje takie jak maślanki, jogurty, kefiry, mleko zsiadłe czy chłodniki cieszą się wtedy największą popularnością, ponieważ doskonale gaszą pragnienie i zapewniają przyjemne orzeźwienie w upalne dni.

– Niewątpliwie wśród konsumentów rośnie świadomość walorów zdrowotnych tej kategorii produktowej. Doceniany jest ich smak, ale także wartości odżywcze i pozytywny wpływ na pracę jelit. W okresie pandemii, kiedy więcej czasu spędzaliśmy w domu, widoczne było zainteresowanie konsumenta produktami naturalnymi i prozdrowotnymi, co miało odzwierciedlenie w naszej sprzedaży. Dzisiaj priorytetem konsumentów jest nie tylko zdrowie, ale także bezpieczeństwo, dlatego chętniej sięgają po produkty wyprodukowane na bazie sprawdzonych, polskich surowców.

czytaj więcej »

© grupa polmlek

Fleksitarianie największą grupą dokonującą zakupów żywności wegańskiej w Europie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2021-08-17 13:35:55

– Grupa Polmlek posiada szerokie portfolio produktów dedykowanych dla wegan i wegetarian – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Joanna Kołodyńska, Dyrektor Marketingu Grupy Polmlek. – Jest to bardzo silnie rozwijająca się kategoria, a producenci na całym świecie widzą w żywności alternatywnej ogromny potencjał. Jest to niewątpliwie trend inspirowany nie tyle modą, co wzrostem świadomości konsumenckiej i koniecznością szukania proekologicznych rozwiązań na każdym etapie życia. Warto przypomnieć, że jeden dzień diety wegańskiej pozwala oszczędzić 1500 litrów wody, co odpowiada ilości wody zużywanej w ciągu dwóch tygodni standardowych kąpieli pod prysznicem jednej osoby. Produkcja żywności wyłącznie z komponentów roślinnych to także redukcja emisji CO2 do atmosfery, jest też znacznie wydajniejsza jeśli chodzi o użytkowanie terenu.

czytaj więcej »

copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij