1. Aktualności
  2. Polska

Mlekpol (SM): Regionalne produkty są postrzegane jako zdrowsze i bardziej naturalne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)

– Jako lider w branży mleczarskiej Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol aktywnie obserwuje trendy zakupowe i te związane z żywieniem. Konsumenci stali się bardzo wymagający – szukają sprawdzonych, bezpiecznych i dobrych jakościowo artykułów – podkreśla Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w Mlekpol (SM). – Potrafią zweryfikować, czy produkty pochodzą ze sprawdzonego źródła oraz czy są produkowane z poszanowaniem naszej planety, a przy tym chętnie powracają do korzeni. Konsumenci postrzegają produkty regionalne jako zdrowsze i bardziej naturalne. Dlatego też produkty nabiałowe pod marką Mazurski Smak cieszą się rosnącą popularnością. Dbamy o to, by portfolio tego typu produktów sukcesywnie się powiększało.

– Polacy znają, cenią i chętnie sięgają po twarogi, masła, śmietany i świeże mleko, które charakteryzuje prosty i naturalny skład. W tym roku do rodziny Mazurski Smak dołączyła maślanka, ser Mazdamer oraz mleko UHT 3,2%. Marka Mazurski Smak jest obecna na rynku od blisko 15 lat. To linia produktów powstałych z najwyższej jakości polskiego mleka, od krów wypasanych w najczystszych rejonach Polski. Ich wyróżnikiem jest smak prawdziwego mleka, który kojarzy się z naturalnością, sielskością i spokojem, czyli z tym, czego konsument oczekuje od regionalnej specjalności. Marka została stworzona również z myślą o konsumentach, których tempo życia jest szybkie i tęsknią za rodzimymi smakami.

– Produkty Mazurski Smak mają swoją historię i powstają w zgodzie z naturą, z poszanowaniem tradycji. Konsumenci cenią sobie to, że regionalnemu charakterowi towarzyszy nowoczesne i praktyczne opakowanie. Pandemia sprawiła, że Polacy bardziej doceniają przygotowane w domu i wspólne jedzenie w rodzinnym gronie. Lubimy sięgać pamięcią do wspomnień, dlatego znane, dobre jakościowo, regionalne marki, nawiązujące do danych korzeni, tak bardzo zyskują zaufanie i stają się coraz bardziej popularne. W Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol wiemy, że jedzenie może być naturalne, zdrowe i pyszne. Dbamy o naszych konsumentów, dlatego tworzymy dla nich różnorodne, nowe produkty, które są dostosowane do zmieniającego się stylu ich życia – podsumowuje Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w Mlekpol (SM).

Ostatnie wiadomości o firmie