1. Aktualności
  2. Polska

Sertop: Polskie produkty są modne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

– Zainteresowanie polskich konsumentów produktami regionalnymi było mocno zauważalne już kilka lat temu. W chwili obecnej śmiało można powiedzieć, że jest to już moda żywieniowa, za którą podąża coraz większa grupa Polaków – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop. – W koszykach zakupowych współczesnego konsumenta znajduje się znaczna ilość polskich wyrobów, co świadczy dodatkowo o patriotyzmie gospodarczym.

– Polskie produkty zaczęły być po prostu modne, a sami konsumenci zwracają coraz większą uwagę na pochodzenie surowców użytych w ich produkcji. Doskonale jest to widoczne także w sprzedaży serów smażonych Sertop, o unikalnym smaku, wykonanych w 100% z polskiego mleka. Produkty te są znane większości gospodyń z rejonów Śląska i Wielkopolski, gdzie tradycja ich wytwarzania sięga kilku pokoleń – dodaje Aneta Będkowska.