1. Aktualności
  2. Polska

Mlekpol (SM): Produkty regionalne są postrzegane jako zdrowsze i bardziej naturalne

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)

– Jako lider w branży mleczarskiej Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol aktywnie obserwuje trendy zakupowe i te związane z żywieniem – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu mleczarni Mlekpol (SM). – Konsumenci stali się bardzo wymagający – szukają sprawdzonych, bezpiecznych i dobrych jakościowo artykułów. Potrafią zweryfikować, czy produkty pochodzą ze sprawdzonego źródła oraz czy są produkowane z poszanowaniem naszej planety, a przy tym chętnie powracają do korzeni. Konsumenci postrzegają produkty regionalne jako zdrowsze i bardziej naturalne. Dlatego też produkty nabiałowe pod marką Mazurski Smak cieszą się rosnącą popularnością.

– Dbamy o to, by portfolio tego typu produktów sukcesywnie się powiększało. Polacy znają, cenią i chętnie sięgają po twarogi, masła, śmietany i świeże mleko, które charakteryzuje prosty i naturalny skład. W tym roku do rodziny Mazurski Smak dołączyła maślanka, ser Mazdamer oraz mleko UHT 3,2%. Marka Mazurski Smak jest obecna na rynku od blisko 15 lat. To linia produktów powstałych z najwyższej jakości polskiego mleka, od krów wypasanych w najczystszych rejonach Polski. Ich wyróżnikiem jest smak prawdziwego mleka, który kojarzy się z naturalnością, sielskością i spokojem, czyli z tym czego konsument oczekuje od regionalnej specjalności. Marka została stworzona również z myślą o konsumentach, których tempo życia jest szybkie i tęsknią za rodzimymi smakami. Produkty Mazurski Smak mają swoją historię i powstają w zgodzie z naturą, z poszanowaniem tradycji. Konsumenci cenią sobie to, że regionalnemu charakterowi towarzyszy nowoczesne i praktyczne opakowanie. – dodaje Dykreor Handlu w mleczarni Mlekpol (SM).

– Pandemia sprawiła, że Polacy bardziej doceniają przygotowane w domu i wspólne jedzenie w rodzinnym gronie. Lubimy sięgać pamięcią do wspomnień, dlatego znane, dobre jakościowo, regionalne marki, nawiązujące do danych korzeni, tak bardzo zyskują zaufanie i stają się coraz bardziej popularne. W Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol wiemy, że jedzenie może być naturalne, zdrowe i pyszne. Dbamy o naszych konsumentów, dlatego tworzymy dla nich różnorodne, nowe produkty, które są dostosowane do zmieniającego się stylu ich życia – podkreśla Małgorzata Cebelińska.

Ostatnie wiadomości o firmie