1. Aktualności
  2. Świat

USA: Sprzedaż produktów markowych poprawia wyniki w czasach COVID-19

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski

W nieprzewidywalnym roku napędzanym pandemią, jedna z największych amerykańskich mleczarni Prairie Farms znacząco zwiększyła wolumen sprzedaży w prawie wszystkich kategoriach produktowych. Było to częściowo spowodowane znaczną zmianą nawyków na korzyść spożywania posiłków w domu. W przypadku produktów Prairie Farms z kategorii produktów do pieczenia / gotowania tj. masło, serek śmietankowy, bita śmietana, sprzedaż wzrosła o 60% w pierwszych miesiącach pandemii, przy wzroście rok do roku o prawie 40%. W kategorii lodów osiągnięto wzrost rzędu 40%.

– W miarę rozwoju kryzysu związanego z COVID-19 konsumenci zwrócili się do zaufanych i znanych marek, aby zaspokoić swoje potrzeby – skomentowała Rebecca Leinenbach, Wiceprezes ds. Marketingu i Komunikacji w Prairie Farms. – Przyjęte zachowania konsumenckie będą prawdopodobnie trwać w 2021 r., a my planujemy dalszy wzrost.

Prairie Farms Dairy to jedna z największych i odnoszących największe sukcesy spółdzielni mleczarskich na Środkowym Zachodzie i na Południu USA. W skład spółdzielni wchodzi ponad 800 członków, firma zatrudnia 8100 pracowników, posiada 51 zakładów produkcyjnych i ponad 100 placówek dystrybucyjnych. Jej roczna sprzedaż przekracza 3 mld USD. Z siedzibą w Edwardsville w stanie Illinois pokrywa siecią dystrybucji ponad 30% terytorium USA.