1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Rynek serów topionych wzrósł o 4,9%

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Rynek serów topionych wzrósł w ciągu roku o 4,9% (wartość, Nielsen, MAT SEP 2020 vs. MAT SEP 2019) – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Hochland to marka numer jeden pod względem wartości sprzedaży z 52% udziałem w rynku serów w segmencie serów topionych (wartość, źródło: Nielsen, MAT SEP 2020). Ciągle wprowadzamy innowacje dotyczące produktów, składu i opakowań. Hochland sprzedaje w Polsce i produkuje je w zakładach w Kaźmierzu czy Węgrowie już od ponad 25 lat. W trudnym czasie pandemii, kiedy konsumenci poszukują informacji o pochodzeniu produktu, jasno podkreślamy w swoich działaniach, że nasze wyroby produkowane są na terenie Polski.

– W 2020 roku wprowadziliśmy na rynek z dużym powodzeniem Hochland, Naturalnie, że pyszny! – sery kremowe, które zawierają wyłącznie naturalne składniki. Eliminacja tzw. dodatkowych składników to znaczący trend, który powoduje, że producenci coraz więcej uwagi poświęcają produktom naturalnym. Marka Hochland jest niekwestionowanym liderem w kategorii serów topionych kremowych i prekursorem innowacyjnych propozycji rynkowych, które wychodzą naprzeciw zmieniającym się trendom konsumenckim. Obecnie na rynku pojawiły się zupełnie nowe sery kremowe w kubkach – zwraca uwagę na ten element nasz rozmówca.

– Hochland Naturalnie, że pyszny! to pierwszy w kategorii serów topionych produkt, który zawiera 100% naturalnych składników. Opakowanie sera kremowego Hochland Naturalnie, że pyszny! jest unikalne w całej kategorii. Wyróżnia się okrągłym kształtem, naturalną teksturą oraz nowoczesną grafiką. Badanie rynkowe dotyczące nowego opakowania serów nie pozostawia złudzeń – aż 96% konsumentów oceniło nowy design jako bardzo dobry. Hochland Naturalnie, że pyszny! w kubkach dostępny jest w pięciu pysznych wariantach: ze śmietanką, maasdamer, emmentaler, gouda oraz gouda z pomidorami i szczypiorkiem – wymienia Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie