1. Aktualności
  2. Polska

Frąckowiak (ZPSiH): Detalistom zaczęło zależeć na produktach z czystą etykietą

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© frąckowiak (zpsih)

– Czysta etykieta, prosty i krótki skład jest teraz w modzie – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Frąckowiak (ZPSiH). – W zakresie serów smażonych Frąckowiak to jednak żadna nowość. Czysta etykieta to nasz atut od zawsze. To prawda, że jeszcze kilka lat temu był informacją, która nie powodowała zachwytu, gdyż czysta etykieta produktu była tak rzadka, że detalistom nie chciało się na to zwracać uwagi, a konsumenci nie wierzyli, że tak może jeszcze być. Na szczęście trend się odwrócił.

– Konsumenci są coraz bardziej świadomi zdrowotnie, zwracają uwagę na skład i z zainteresowaniem czytają etykiety, a jeśli tak, detalistom również zaczęło na tym zależeć. Na półkach pojawia się coraz więcej produktów z czystą etykietą. Producentom zaczęło zależeć i masowo starają się czyścić swe etykiety z nikomu niepotrzebnych dodatków. Znane sery smażone Frąckowiak w kubeczkach mają tylko dwa podstawowe składniki – twaróg i masło. To wystarczy, aby stworzyć domowy ser. Można powiedzieć, że rynek podąża za nami. Cieszymy się, że konsument stał się bardziej wymagający. Jakość i czysta etykieta są teraz w cenie. Oby te wartości były wyznacznikiem na kolejne lata i drogą dla następnych pokoleń – dodaje nasz rozmówca.

Ostatnie wiadomości o firmie