1. Aktualności
  2. Świat

Europejska potęga mleczarska sięga po produkty roślinne

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski

Arla Foods wchodzi w segment produktów roślinnych. Pod nową marką JÖRĐ wypuszczone na rynek będą trzy napoje owsiane. Wiadomo również, że marka parasolowa JÖRĐ skupiać będzie większą grupę produktów w 100% roślinnych o krótkiej etykiecie. Na razie produkty debiutują w Danii, Wielkiej Brytanii i Szwecji, ale w przyszłości Arla spodziewa się wprowadzić JÖRĐ również na inne rynki europejskie.

Napoje owsiane są produkowane ze składników organicznych w zakładzie produkcyjnym Arla w Esbjerg w Danii i są oparte wyłącznie na czystych składnikach rosnących w regionie skandynawskim. Napoje owsiane zawierają do 50% więcej owsa w porównaniu do konkurencyjnych produktów. Produkty dostępne będą w lodówkach.

– Coraz więcej europejskich konsumentów szuka produktów pochodzenia roślinnego. I wiemy, że konsumenci lubią nabiał i napoje roślinne jednocześnie. Dzięki naszej wyjątkowej wiedzy i sile innowacji wchodzenie na ten rynek, który sąsiaduje z kategorią mleka, jest naturalne. Naszym celem jest rozwinięcie kategorii o naturalną, skandynawską ofertę, która pasuje do codziennego życia europejskich konsumentów i postrzegamy to jako ekscytującą okazję biznesową – powiedział Hanne Søndergaard, Wiceprezesa ds. Globalnego Marketingu i Innowacji w Arla Foods.

Trzy napoje owsiane Arla łączą składniki roślinne w zupełnie nowy sposób, aby stworzyć unikalne kompozycje smakowe. Mają tylko 4-5 naturalnych składników.

Ostatnie wiadomości o firmie