Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Profil segmentacyjny to klucz do sukcesu rynkowego

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2019-12-27 11:59:29

© hochland polska

– Siłą naszych działań jest ich różnorodność, dopasowanie do grup docelowych, w wyniku czego osiągamy efekt synergii – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – O efektywności naszej komunikacji świadczą bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Wdrożenie wyraźnego profilu segmentacyjnego, łatwo odczytywanego przez klientów z grupy docelowej, jest kluczem do sukcesu, to optymalny kierunek działań na przyszłość w polskim mleczarstwie. Umiejętne analizowanie opinii detalistów pozwala jednocześnie definiować preferencje zakupowe Polaków i trendy rynkowe w FMCG. To właśnie detaliści najczęściej wskazują najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty.

– Działania marketingowe dla naszych produktów  koncentrują się wokół kilku kluczowych aspektów. Przede wszystkim jest to tworzenie unikalnej oferty produktowej. Jesteśmy liderem rynku i dlatego to my wyznaczamy trendy, kreując oryginalne smaki, opakowania i rozwiązania, jeśli chodzi o preferencje konsumentów i różnorodność wariantów smakowych. Natomiast w działaniach marketingowych koncentrujemy się na szerokim dotarciu do konsumentów, poprzez spójne i wielokanałowe kampanie. Mamy doskonałą dystrybucję i najwyższej jakości działania trade marketingowe – kreatywna ekspozycja w punktach sprzedaży ma ogromne znaczenie. Jesteśmy również obecni z przekazem w ramach kampanii telewizyjnych, prasowych, PR, w internecie i w social mediach. Dzięki tak szerokiej komunikacji, możemy dotrzeć do różnych grup docelowych i zainteresować je naszym produktem – wylicza Jacek Wyrzykiewicz.

– Produkty Hochland stawiane są na topowych miejscach w rankingu najlepiej dystrybuowanych dóbr konsumenckich w Polsce. Dla nas najważniejsze jest ciągłe udoskonalanie oferty poprzez odpowiedni dobór smaków, nowe kategorie, to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera. Aktualnie wyzwaniem jest znalezienie równowagi między racjonalnymi i emocjonalnymi argumentami. Od innych producentów serów w Polsce Hochland Polska odróżnia strategiczne podejście do konsumenta. Wszystkie sery Hochland mają jeden wspólny mianownik: bardzo wysoką jakość i, co za tym idzie, doskonałe walory smakowe. Naszym sposobem na dalszy rozwój jest zrozumienie, antycypowanie i kreowanie potrzeb konsumentów oraz jak najtrafniejsze realizowanie tych marzeń. Połączenie produktowej siły Hochland, z siłą marki oraz ze zrozumieniem konsumentów zabezpieczy kolejne lata rozwoju biznesu – dodaje nasz rozmówca.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2020-02-17) Hochland Polska: Produktów z czystą etykietą będzie coraz więcej
(2020-01-22) Hochland Polska: Almette Mini dla HoReCa
(2020-01-09) Hochland bada poziom zadowolenia lokalnych społeczności

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25