Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Carrefour i Google będą blisko współpracować również w Polsce

Źródło: Carrefour Polska   Dodano: 2019-03-22 15:19:45

W nawiązaniu do globalnego partnerstwa strategicznego, Carrefour i Google zapowiedziały bliską współpracę w Polsce. Jej głównym celem jest wzmocnienie pozycji Carrefour w cyfrowych kanałach sprzedaży oraz zbudowanie lepszych doświadczeń zakupowych dla polskich konsumentów.

 - Jednym z priorytetów strategii Carrefour w Polsce jest zaoferowanie klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupów na rynku. Dlatego chcemy stworzyć dla nich wzorowe środowisko omnikanałowe, a także dążymy do bycia liderem w zakresie innowacji oraz sprzedaży żywności przez Internet. W dniu dzisiejszym, zrobiliśmy kolejny krok w tym kierunku, przenosząc globalne porozumienie Carrefour i Google, na poziom lokalny – powiedział Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska.

– Łączymy siły i nasze know-how, zarówno w obszarze digitalu, jak również handlu detalicznego, aby zrewolucjonizować polski rynek w trzech wymiarach: handlu internetowego, mobilnego oraz, aby wzmocnić pozycję naszej marki w internecie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści nie tylko polskim klientom, ale także całemu rynkowi detalicznemu w Polsce – dodał Rabatel.

Współpraca między Carrefour i Google na polskim rynku będzie koncentrowała się na trzech filarach ustanowionych na podstawie celów biznesowych Carrefour:

1) zwiększeniu zakupów i portfela mobilnych klientów Carrefour;

2) wsparciu sieci w staniu się ulubionym i preferowanym e-detalistą w Polsce, m.in. poprzez zautomatyzowaną komunikację czy nowe rozwiązania technologiczne;

3) digitalizację i zmaksymalizowanie oddziaływania marki Carrefour w internecie.

W ramach partnerstwa, Google udostępni sieci swój know-how oraz unikalne narzędzia w zakresie cyfryzacji, nowych technologii i sztucznej inteligencji, a Carrefour podzieli się swoim doświadczeniem w zakresie produktów, zarządzania sklepami tradycyjnymi i internetowymi oraz danymi pochodzącymi z kanałów online i mobilnych.

Google będzie również wspierać Carrefour w zakresie szkoleń i warsztatów dla pracowników sieci, rozwijając ich kluczowe kompetencje digitalowe oraz pomagając w szybszym zaadaptowaniu się do zmian w ramach transformacji cyfrowej sieci.

Globalne partnerstwo między Grupą Carrefour i Google zostało nawiązane w czerwcu ubiegłego roku. W jego ramach firmy zobowiązały się współpracować w 3 obszarach: 1) obecności Carrefour na nowej stronie internetowej Google oraz w ramach Asystenta Google we Francji, 2) stworzenia laboratorium innowacji Carrefour i Google oraz 3) przyspieszenie digitalizacji całej Grupy Carrefour.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2019-05-13) Carrefour z e-sklepem w Krakowie
(2019-02-15) Carrefour testuje nowe pomysły
(2019-01-24) Carrefour Polska podsumowuje 2018 rok

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25