1. Aktualności
  2. Świat

„Stodoła” czyli Arla Foods zakłada własną agencję kreatywną

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski

– To nowa epoka marketingu cyfrowego i zakupów w mediach Do tej pory większością naszej kreatywnej produkcji medialnej zajmowały się agencje z utalentowanymi pracownikami, które kupowały dla nas przestrzeń reklamową. Zmieniamy to teraz – mówi Thomas Heilskov, Dyrektor i Szef Działu Digital w Arla Foods.

– Musimy zbliżyć się do konsumentów i szybciej reagować na nowe trendy. „Stodoła” przyniesie naszą kreatywną produkcję i zakup przestrzeni reklamowej mediów bliżej centrum naszej działalności, a przez to bliżej konsumentom, dzięki czemu możemy szybciej reagować na trendy rynkowe.

Arla już w zeszłym roku zaczęła promować marketing cyfrowy w Szwecji. Nowe ambicje są oparte na pozytywnych doświadczeniach z tej inicjatywy. Jednak nowa agencja wewnętrzna nie oznacza, że Arla żegna się ze wszystkimi agencjami z którymi dotychczas współpracowała. „Stodoła” skupi się bowiem głównie na produkcji treści dla kanałów cyfrowych, formułowaniu koncepcji i strategii oraz zakupie mediów cyfrowych.

Nazwa została zainspirowana rolniczymi korzeniami firmy.

Dla Arli korzyść z ustanowienia „Stodoły” ma częściowo charakter finansowy. Firma wdraża bowiem program oszczędnościowy Calcium.

Nowa agencja będzie miała siedzibę w Sønderhøj w Viby w Aarhus, gdzie mieści się również główna siedziba Arli. Będzie ściśle współpracować z duńskimi i międzynarodowymi menedżerami marek Arla w zakresie twórczego rozwoju i zakupu mediów.