1. Aktualności
  2. Polska

Eksel 2: Sery smażone rosną dzięki wizerunkowi produktu naturalnego i lokalnego specjału

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© eksel 2

– Sery smażone na dobre zagościły na stołach polskich konsumentów. Tegoroczny wzrost sprzedaży jest dowodem powrotu Polaków do wyrobów naturalnych i niskoprzetworzonych oraz wzrostu świadomości dotyczącej wagi zdrowego żywienia – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Monika Główczewska, Kierownik Działu Handlowego w firmie Eksel 2 Włodzimierz Grzywiński (PW PHU).

– Mimo, że sery smażone są naszym flagowym wyrobem od prawie trzydziestu lat, coraz częściej kontaktują się z naszą firmą klienci indywidualni, którzy mieli okazję spróbować naszych wyrobów jako specjałów lokalnych, podczas podróży lub odwiedzin u bliskich. Klienci ci pytając o dostępność naszych serów w rejonie ich zamieszkania są dla nas dowodem na sens kultywowania tradycji regionalnych oraz motorem do działania. Staramy się, za pośrednictwem Kupców, dotrzeć do nich z ofertą – opowiada nasza rozmówczyni.

– Obserwowanym przez nas, ciekawym zjawiskiem jest wyraźna różnica gustów smakowych w poszczególnych regionach Polski. Jednak przy różnorodnej ofercie kilku producentów serów smażonych obecnych na rynku od kilkudziesięciu lat, Klienci z pewnością każdego dnia odnajdują swój ulubiony smak oraz mają możliwość urozmaicenia swoich zakupów w kategorii serów – dodaje Monika Główczewska, Kierownik Działu Handlowego w firmie Eksel 2 Włodzimierz Grzywiński (PW PHU).