Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Szwajcaria: Rośnie wrażliwość cenowa. Rośnie sprzedaż produktów private labels

Źródło: PLMA za Nielsen   Dodano: 2018-09-28 09:43:38

© forum mleczarskie

Jak podaje PLMA około 27% szwajcarskich kupujących zadeklarowało w badaniu Nielsen, że w 2017 r. kupiło więcej produktów marek detalistów. Co istotne, 57% kupujących porównuje ceny produktów marek własnych z cenami marek producentów.

Blisko dwie trzecie nabywców woli kupować produkty, które są w ofercie specjalnej. Badanie wykazało również, że 55% szwajcarskich kupujących jest gotowych płacić więcej za produkty wysokiej jakości, jednak wrażliwość na ceny również wzrasta. 52% konsumentów szwajcarskich potrafi podać cenę produktów codziennego użytku.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25