1. Aktualności
  2. Świat

Włochy: Granarolo podsumowuje wyniki promocji swoich produktów na Dalekim Wschodzie

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski

Grupa Granlatte Granarolo uczestniczy w programie Milk & Dairy wspieranym przez agencję Chafea (European Consumer, Health and Food Executive Agency). Sfinansowana ze środków europejskich promocja włoskich produktów mleczarskich skupia się na podkreśleniu wysokiej jakości i bezpieczeństwa produktu. Krajami docelowymi kampanii były Chiny, Korea Południowa, Libia i Nowa Zelandia, tradycyjnie słabo spenetrowane i mniej zainteresowane włoskimi produktami niż kraje europejskie.


Granarolo jest jedyną włoską firmą, która uzyskała certyfikat od chińskich władz państwowych na eksport mleka dla niemowląt. W pierwszym z trzech etapów programu obliczonego na trzy lata trwania, osiągnięto 62% założonych celów całego programu. W Chinach było to 71,9%, w Korei Południowej 119,4%, w Nowej Zelandii 17%, a z Libii – z czysto politycznych powodów i niestabilności – nie można przedstawić jeszcze wyników. Te pojawią się w ciągu najbliższych dwóch lat.