1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Naturalność kluczowym trendem w mleczarstwie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

–Tylżycki to jeden z najbardziej popularnych serów typu szwajcarsko-holenderskiego – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Ser Tylżycki produkowany przez Hochland swoją sławę zawdzięcza wyjątkowemu smakowi, konsystencji i najwyższej jakości. Nie zawiera konserwantów, stanowiąc jednocześnie bogate źródło cennego wapnia i składników odżywczych, jest bez laktozy.

–Wśród koneserów serowych powszechnie przyjmuje się, że ten sam produkt może smakować inaczej w zależności od sposobu jego cięcia, a cieńsze plasterki są postrzegane jako produkt o bogatszym smaku, stąd w naszych opakowaniach znajdują się cieńsze plastry, które smakują dużo lepiej niż dotychczasowy produkt. Do wyprodukowania 1 kg żółtego sera potrzeba aż 10-12 litrów mleka.
–Analiza trendów konsumenckich w Polsce i Europie jednoznacznie wskazuje na siłę naturalności! Konsumenci chcą produktów spożywczych bardziej naturalnych, mniej przetworzonych, wyprodukowanych ze znanych im składników. Opakowania serów żółtych Hochland Tylżycki komunikują naturalność oraz dobroczynny skład produktu! Polacy na nowo odkrywają przyjemność płynącą z gotowania, a wspólne gotowanie z rodziną lub znajomymi oraz wymiana przepisów kulinarnych stały się dla wielu codziennością i miłą formą spędzania wolnego czasu. Hochland przygotował nowe propozycje dla fanów gotowania kultowych dań na ciepło w domowym zaciszu. Więcej inspiracji na stronie www.hochland.pl. – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.