Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Obserwujemy większą popularyzację zdrowego trybu życia

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2018-06-18 09:34:41

© hochland polska

– Rośnie odsetek konsumentów, którzy sięgają po ser, jako alternatywę dla mięsa – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager, Hochland Polska. – Jesteśmy ciągle w biegu i cierpimy na permanentny niedoczas, potrzebujemy wygodnych i szybkich rozwiązań, stąd potrzeba poszukiwania przekąsek. Z drugiej strony oczekujemy, aby to, co jemy było naturalne, zdrowe, prawie jak z ogródka i jednocześnie smaczne. Pogodzenie tych rzeczy jest wielkim wyzwaniem.

– Najbliżej tej definicji są sery białe, które są zdrowe i smaczne, jednak brakuje im wygody. Mamy też sery żółte, które są wygodne, smaczne i bez konserwantów. Obserwujemy większą popularyzację zdrowego trybu życia. Zdrowe, odżywcze produkty żywnościowe są komplementarnym elementem tego trendu. Przy budowaniu oferty produktowej staramy się reagować na oczekiwania rynku. Staramy się na bieżąco dostosowywać i rozbudowywać obecną ofertę o produkty z kategorii sera, które z jednej strony wpasują się w nasze możliwości produkcyjne, a drugiej dadzą możliwość na rozwój rynku. Nasza pogoń za naturalnością i zdrowym trybem życia wpływa na wybór jednych kategorii produktowych, a eliminowanie innych – dodaje nasz rozmówca.
– Idealną propozycją na przekąskę mleczarską może być Kremowy serek twarogowy o niezwykle wyrazistym smaku oferowany w wersji Mini. Podzielony na 4 porcje jest gotowy, aby wyskoczyć na spacer, do pracy lub na wycieczkę. Hochland przygotował także całą gamę nowych produktów na sezon grillowo-sałatkowy, do wykorzystania także jako przekąski, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów. W ofercie proponowany jest Hochland Grillowy – sery pleśniowe – cztery warianty dwupaków z serem Camembert w różnych smakach oraz Hochland Grillowy – ser typu greckiego – dwa rodzaje sera z przyprawami w aluminiowych tackach, gotowych do położenia na grillu. Kolejnym elementem przygotowanej oferty jest doskonały Hochland Sałatkowy – ser typu greckiego – trzy różne odsłony uwielbianego przez wszystkich sera, najchętniej wykorzystywanego do sałatek, tak często towarzyszących potrawom grillowanym – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25