1. Aktualności
  2. Polska

Sertop – sukces masła klarowanego

Źródło: Sertop / PR Club
Autor: Janusz Górski
© sertop

Masło klarowane to produkt tyskiego producenta serków topionych, który tuż po wprowadzeniu na rynek odniósł spektakularny sukces. – Prawie wszyscy nasi kontrahenci posiadają już masło klarowane w swojej ofercie, dodatkowo, w chwili obecnej znajduje się ono także na półkach większości znanych konsumentom sieci handlowych – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop. – W samym marcu br, w okresie przedświątecznym dynamika sprzedaży masła klarowanego wyniosła ponad 176%, co tylko potwierdziło spory popyt na ten produkt.


Co zdecydowało o sukcesie masła? – Jego wszechstronne zastosowania oraz fakt, iż może ono być spożywane przez osoby z nietolerancją laktozy. To właśnie prozdrowotny trend i potrzeby konsumentów zadecydowały o tym, że masło klarowane Sertop dobrze przyjęło się na polskim rynku. Niewątpliwy wpływ na jego popularność miały i mają w dalszym ciągu akcje promocyjne oraz własny fanpage na portalu społecznościowym Facebook.