Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Torpol: Worki papierowe coraz częściej wyglądają jak opakowania konsumenckie

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2018-01-02 09:46:22

© torpol

– Klienci z branży mleczarskiej, wybierając opakowanie do swoich produktów, najczęściej kierują się kilkoma aspektami potrzeb i wymagań względem dostawcy. Według mnie przy wyborze worków papierowych z wkładką polietylenową najistotniejsze dla nich są cztery aspekty – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Monika Lipska, Dyrektor Handlowy w firmie Torpol. – Pierwszy to produktowa jakość. Dostawca opakowań przeznaczonych do kontaktu z żywnością musi być wiarygodny i sprawdzony. Certyfikowalność pochodzenia wszystkich surowców do wytwarzania opakowań jest sprawą nadrzędną. Pewność, że opakowanie jest wytwarzane zgodnie ze wszelkimi normami jakości oraz zbadane przez niezależne laboratoria jest podstawą zaufania do dostawcy. Deklaracja zgodności oraz pełna identyfikowalność opakowania jest podpisem prawnym dostawcy za produkt.

– Drugi aspekt to wizualna jakość. Klient często kupuje produkt oczami. Zazwyczaj sięgamy po produkty zapakowane w kolorowe, przyciągające wzrok opakowania. Niektórzy klienci reagują wręcz odwrotnie. Biorąc pod uwagę modę na eko, opakowanie z szarego papieru podpowiada im, że w środku jest produkt naturalny – wskazuje nasza rozmówczyni.– Worki papierowe z wkładką polietylenową pełnią funkcję opakowania, które najczęściej trafia do dalszego przetwórstwa przemysłowego. Coraz częściej jednak worek stanowi opakowanie konsumenckie. Dlatego klienci produkujący oraz pakujący proszkowane wyroby mleczne zwracają uwagę na bogatą kolorystykę worków. Zauważamy, że klienci uważnie obserwują, jakie są tendencje na rynkach, gdzie produkty proszkowane są później wysyłane. My oferujemy worki w barwach eko, jak również z bogatą grafiką, która trafia do docelowego odbiorcy – opowiada Monika Lipska.– Trzeci aspekt to jakość obsługi oraz elastyczność dostawcy. Jako dostawcy opakowania jesteśmy częścią produktu, po które sięga klient. To jak wykonane jest opakowanie, jaka jest łatwość jego użycia czy otwarcia oraz jak podoba nam się wygląd opakowania zależy w dużej mierze od producenta. Rozmawiając z odbiorcami słuchamy ich wymagań oraz wspólnie projektujemy opakowanie według ich potrzeb. Zawsze jesteśmy gotowi na kontrakty, które czasami zaskakują nas swoimi terminami. Aby sprostać tym czynnikom wciąż inwestujemy w narzędzia, które przyspieszają te procesy – wylicza Dyrektor Handlowy w firmie Torpol.– I kolejny, czwarty bardzo ważny aspekt, to cena. Cena = jakość. Nasze negocjacje z dostawcami papierów i granulatów wysokiej jakości, które nie pochodzą z recyklingu, a także farb i klejów, które są bezpieczne dla żywności, prowadzone są z myślą o zadowoleniu klienta. Audyty przeprowadzane przez klientów nie pozostawiają wątpliwości, że dostają oni produkt doskonałej jakości, po doskonałej cenie – podsumowuje Monika Lipska.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2019-12-18) Firma Torpol ponownie otrzymała tytuł Przedsiębiorstwo Fair Play
(2019-03-07) Torpol: Zwiększenie bezpieczeństwa żywności i przedłużenie trwałości produktu leży u podstaw naszych innowacji
(2018-12-21) Torpol: Nowe technologie budują naszą innowacyjność

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25