Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Chr. Hansen Poland: Prozdrowotny styl życia, zainteresowanie dietetyką sprzyjają innowacjom

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes   Dodano: 2017-12-09 20:24:46

© chr hansen

– Rosnąca świadomość konsumentów na temat zależności pomiędzy dobrym stanem zdrowia a odżywianiem sprawia, że żywność funkcjonalna cieszy się coraz większym zainteresowaniem – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Monika Milej, Dyrektor Marketingu CEE w firmie Chr. Hansen Poland. – Zjawisku temu sprzyja także wzrost popularności medycyny wschodu, gdzie zwykło się przyjmować, że pożywienie powinno być lekarstwem.

– Do najpopularniejszej grupy produktów funkcjonalnych zaliczamy jogurty, soki i napoje owocowe multiwitaminowe. Prozdrowotny styl życia, zainteresowanie szeroko pojętą dietetyką, entuzjazm i poszukiwanie nowych produktów to nadzieja dla producentów na wprowadzenie innowacyjnych produktów na rynek. Idealnie wpisują się w ten trend fermentowane produkty mleczne, które naturalnie kojarzą się ze zdrowiem. Nazwy rozmaitych szczepów dobrych bakterii probiotycznych widać na półkach w chińskich i japońskich supermarketach – opowiada Monika Milej. – Niezwykle atrakcyjne wizualnie opakowania oraz niestandardowe kampanie marketingowe napędzają rynek. Według szacunków naszej firmy 30% jogurtów na rynku chińskim to jogurty funkcjonalne. Nowy trend to zwiększanie deklarowanej na opakowaniu liczby żywych bakterii zawartych w produktach mlecznych. Osobiście czekam i kibicuję polskim firmom we wprowadzaniu tego rodzaju produktów na rynek, ich popularność w innych krajach potwierdza duży potencjał komercyjny. Nie obędzie się jednak bez inwestowania w kampanię informacyjną, która dzięki mediom społecznościowym wcale nie musi być kosztowna, ale z pewnością kreatywna i strategicznie zaplanowana – dodaje nasza rozmówczyni.Więcej o żywności funkcjonalnej w Forum Mleczarskie Biznes 4/2017.


Ostatnie wiadomości o firmie:
(2019-04-25) Chr. Hansen: Innowacyjny koagulant umożliwia uzyskanie wzrostu wydajności produkcji o nawet 1%
(2019-02-20) Chr. Hansen Poland: Produkty bezlaktozowe cieszą się rosnącą popularnością
(2019-01-23) Firma Chr. Hansen została uznana za najbardziej zrównoważoną firmę na świecie

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25