1. Aktualności
  2. Polska

Spomlek (SM): Skarby Serowara z kulinarnym ambasadorem

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Monika Czaplicka
© spomlek (sm)

Branża HoReCa dla Spomlek (SM) to obszar niezwykle istotny, w którym firma widzi duży potencjał na poziomie produktów premium. W związku z tym mleczarnia podjęła szereg działań, w celu rozwoju tego sektora. Najważniejszym jest współpraca z Jarosławem Walczykiem, Prezesem Fundacji Szefów Kuchni.
Kulinarne gusta Polaków zmieniają się. Poszukują oni nowych, często wyszukanych i nieodkrytych dotąd smaków. W bardzo szybkim tempie rozwija się również branża HoReCa.


Z badań dostępnych na rynku wynika, że ponad połowa naszego społeczeństwa korzysta z usług gastronomicznych, a liczba ta stale rośnie. Wynika to z nowych trendów, przyzwyczajeń i bogacenia się społeczeństwa. Nasze Skarby Serowara – sery ręcznie pielęgnowane, długodojrzewające doskonale komponują się w menu restauracji, dlatego poprzez działania marketingowe staramy się zachęcić szefów kuchni do wprowadzenia do kart dań naszych znakomitych serów – mówi Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Działu Marketingu i PR w Spomlek (SM).
Jarosław Walczyk tworzy receptury dla przemysłu spożywczego, udziela konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji, planuje zaplecza kuchenne. Zajmuje się kompleksowym wprowadzaniem produktów na rynek. Zasiada w jury znanych konkursów kulinarnych, bierze czynny udział w rozwijaniu świadomości i wiedzy o branży. Jest również Head Chef Akademii Bocuse d’Or Poland oraz laureatem licznych nagród kulinarnych. Pracował w restauracji Strefa, gdzie otrzymał rekomendacje – dwa symbole sztućców Michelin Guide – Main Cities of Europe 2016.