1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Wyróżniamy się innowacyjnym podejściem do rynku

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Jedząc kanapkę z kremowymi serami topionymi, konsumenci coraz częściej zastanawiają się jak i z czego są zrobione i co decyduje o ich smaku – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. – Przeprowadziliśmy badania rynku z których wynika, że konsumenci nie do końca wiedzą z czego i w jaki sposób są one produkowane. To z kolei jest barierą dla całej kategorii, której Hochland jest liderem.


– Oferta serów topionych jest faktycznie duża. Hochland wyróżnia się na tle konkurencji przede wszystkim jakością, smakiem i innowacyjnym podejściem do rynku. Nasze produkty są odpowiedzią na nowe trendy i oczekiwania konsumentów. Dobre sery topione produkowane są z sera żółtego, prawdziwego masła i naturalnych dodatków w zależności od smaku – pieczarek, papryki itp. Ale wszystko zaczyna się od mleka. Firma Hochland skupuje mleko od ponad 600 lokalnych dostawców, którzy przestrzegają wyznaczonych przez firmę rygorystycznych standardów. Z tego mleka powstają sery żółte, stanowiące główny składnik kremowych serów Hochland. Do ich produkcji wykorzystuje się głównie cheddar, ale także inne gatunki: gouda, emmentaler i maasdamer. Następnie dodawane są naturalne składniki, w zależności od receptury, są to: ogórki, papryka, cebula, czosnek, szczypiorek, pietruszka, pieczarki czy borowiki – wylicza Jacek Wyrzykiewicz.
– Na każdym etapie produkcji sery przechodzą szereg kontroli, aby ich jakość była na najwyższym poziomie. Gotowy ser jest pakowany, a konsumenci mają do wyboru krążki, plastry, bloczki oraz kubeczki. Obecnie trwa długofalowa kampania edukacyjna, która towarzyszy wprowadzeniu nowych opakowań serów Hochland. Do udziału w kampanii zaproszono Annę Guzik. Ania oprócz tego, że jest znaną aktorką telewizyjną i teatralną, jest także zwolenniczką zdrowego odżywiania. Zawsze zwraca uwagę na to co trafia na jej talerz, dba o siebie i swoją rodzinę. W najnowszej reklamie Ania odkrywa tajemnicę smaku serów Hochland. Śledzi z jakich składników zrobiony jest ser Hochland, aby finalnie potwierdzić, że test jakości i smaku został zaliczony! – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.