Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Hochland zwyciężył w konkursie Kreatura 2017

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2017-11-24 09:24:37

W tegorocznej edycji konkursu Kreatura „Język śląski czuje różnicę\" to najlepszy projekt w kategorii materiały promocyjne POS, przygotowany dla Hochland Polska przez agencję Just. 23 listopada 2017 r. odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie niezależnej kreacji Kreatura 2017. W tym roku zgłoszono 132 projekty, spośród których do nagród nominowano 60 prac. Ostatecznie jury konkursowe przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień.

Wcześniej kampania Hochland Polska „Język śląski czuje różnicę\" otrzymała już nagrodę Golden Arrow w kategorii shopper marketing oraz Kamrat Ślōnskij Gŏdki, za działania na rzecz kultywowania i upowszechniania śląskiej mowy i kultury. W akcji „Język śląski czuje różnicę\" reklamy wsparte swojsko brzmiącymi hasłami promują wśród Ślązaków pyszne sery topione Hochland. Kluczowy wkład w postaci sloganów reklamowych wniosło Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy Pro Loquela Silesiana. Akcja obejmuje Outdoor, POS-y, internet, handel tradycyjny i nowoczesny, a także gazetki promocyjne oraz aktywności PR. Kampania wystartowała w listopadzie 2016 roku, a w czerwcu tego roku miała miejsce kolejna odsłona projektu Śląsk! Otrzymane wyróżnienia to potwierdzenie, że obrano dobrą drogę, nie tylko z czysto biznesowego punktu widzenia.
Tym razem w konkursie Kreatura 2017 wśród zwycięskich kreacji największą grupę stanowiły projekty zrealizowane dla marek z branży piwnej. Kreaturami nagrodzono pięć kampanii z tego sektora, z czego trzy zostały przygotowane dla marek Specjal i Królewskie należących do Grupy Żywiec SA. Uznanie jury w kategorii sektor bankowy zdobyły projekty zrealizowane dla Credit Agricole, ING Banku Śląskiego i PKO Banku Polskiego, z kolei w sektorze FMCG – The Lorenz Bahlsen Snack-World, Hochland Polska i Żywca Zdrój. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę \"Porter Podbity Śliwką” zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo. Konkurs niezależnej kreacji Kreatura jest organizowany od 1996 r. przez „Media & Marketing Polska” wydawany przez VFP Communications. Wręczenie statuetek odbyło się w warszawskim Pin-Up Studio.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25