1. Aktualności
  2. Polska

Hochland numerem 1 i „Ulubioną Marką Polaków 2017”!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Marka Hochland została zwycięzcą tegorocznej edycji badania konsumenckiego „Ulubiona Marka Polaków 2017”, zrealizowanego przez instytut GfK Polonia, w kategorii Sery żółte.
Badanie przeprowadzone zostało przez Instytut GfK Polonia. Jego celem było zidentyfikowanie, które marki produktów FMCG zasługują zdaniem konsumentów na miano ulubionych. Przebadanych zostało 1040 marek produktów w ramach 137 kategorii FMCG. Badanie zostało przeprowadzone na łącznej próbie 1 tys. Polaków w wieku 18-65 lat, decydujących w sprawie zakupów dla swojego gospodarstwa domowego oraz używających badane kategorie produktowe.


W trakcie badania respondentom pokazywane były wyraźne i duże logotypy marek, dodatkowo podpisane nazwą marki na ekranie monitora. Marki pogrupowane zostały według kategorii produktowych i były rotowane w ich ramach (brak efektu pierwszeństwa i świeżości). To oznacza, że każda marka miała równe szanse podczas badaniem.
Rozpoznawalność marek na rynku serów jest duża, a marka Hochland ma najwyższą rozpoznawalność i najsilniejsze pozytywne kojarzenia w całej kategorii sera (znajomość na rynku sera dla Hochland to 85%, badanie Omnibus GfK Polonia, czerwiec 2016).
– Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w Polsce otrzymała dla serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy VLOG: „Wolne od GMO”, który również znalazł się na opakowaniach, a który zapewnia konsumentów, że produkt produkowany jest bez użycia technik genetycznych, dając tym samym Hochland Polska wyraźną przewagę nad konkurencją. Nowe plastry serów żółtych Hochland mają nową szatę graficzną opakowań, która komunikuje naturalność oraz kluczowe dla konsumentów benefity funkcjonalne: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim bez GMO. W kolejnych krokach zaplanowano intensywne wsparcie plastrów żółtych Hochland kampanią telewizyjną, on-line, PR oraz działaniami niestandardowymi – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.