Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Konsument serów chętnie sięga po innowacyjne produkty

Źródło: Forum Mleczarskie   Dodano: 2017-08-21 09:38:14

© hochland polska

– Struktura sprzedaży serów typu holenderskiego na przestrzeni lat niewiele się zmienia, to nadal jedne z najpopularniejszych serów w strukturze sprzedaży względem serów typu szwajcarskiego i holendersko-szwajcarskiego – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Jednym z najbardziej znanych serów typu holenderskiego jest ser Gouda. Marki serów twardych charakteryzują się wysokim poziomem lojalności. Konsument chce przede wszystkim zdrowszy, świeższy i bardziej naturalny produkt. Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy. Konsument jest również coraz bardziej wykształcony, uważniej patrzy na składniki produktu, na jego walory funkcjonalne, jak np. większy udział białka lub wapnia, brak alergenów lub składników zmodyfikowanych genetycznie. Chętnie próbuje innowacyjne produkty, ale równie szybko powraca do swojego standardu, jeśli nie są one dostatecznie zróżnicowane i wartościowe – podkreśla nasz rozmówca.

– Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga po naturalne produkty. Firma Hochland Polska ma w swojej ofercie sery żółte Gouda w plasterkach w praktycznych opakowaniach typu „otwórz-zamknij” w wariantach Gouda i Gouda z ziołami. Sery Gouda produkowane przez Hochland swoją sławę zawdzięczają wyjątkowemu smakowi, konsystencji i najwyższej jakości. Sery żółte Hochland nie zawierają konserwantów, antybiotyków i tłuszczów roślinnych, są jednocześnie bogatym źródłem wapnia, o czym konsumenci są informowani na opakowaniach, co potwierdza naturalność produktów – mówi Jacek Wyrzykiewicz.
– Soczyste kolory opakowania i apetyczna propozycja podania smakowitych serów sprawiają, że w każdym budzi się apetyt. Najwięcej serów żółtych Hochland w plasterkach Gouda sprzedaje się w supermarketach, których znaczenie dynamicznie rośnie, następnie w małych i średnich sklepach spożywczych, a najsłabiej w dużych sklepach spożywczych i kioskach. Ekspozycje serów można uporządkować i uatrakcyjnić poprzez umieszczenie na półce regału specjalnie przygotowanych wkładek do lad chłodniczych. Warto zaplanować zorganizowanie w sklepie promocji bądź degustacji – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25