Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Hochland zwyciężył w konkursie Golden Arrow w kategorii shopper marketing!

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2017-06-23 15:25:26

© hochland polska

„Język śląski czuje różnicę\" to najlepszy projekt w kategorii shopper marketing, przygotowany dla Hochland Polska przez agencję Just. Uroczysta gala w stołecznym Pin-Up Studio była rozdaniem nagród konkursu Golden Arrow oraz uhonorowaniem przez redakcję \"Media i Marketing Polska\" najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego. W 12. edycji jury przyznało 10 statuetek i 24 wyróżnienia.

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” ocenia efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla jury ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.
– Już sam fakt, że nasza regionalna aktywność „Język Śląski czuje różnicę” została nominowana do nagrody Golden Arrow w kategorii Shopper Marketing to dla nas duże wyróżnienie. Przyszło nam zmierzyć się z markami, które dysponują w tej kategorii wielokrotnie większymi budżetami BTL. Wcześniej otrzymaliśmy nagrodę Kamrat Ślōnskij Gŏdki, za działania na rzecz kultywowania i upowszechniania śląskiej mowy i kultury. W akcji „Język śląski czuje różnicę” reklamy wsparte swojsko brzmiącymi hasłami promują wśród Ślązaków pyszne sery topione Hochland. Kluczowy wkład w postaci sloganów reklamowych wniosło Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy Pro Loquela Silesiana. Akcja obejmuje Outdoor, POS-y, internet, handel tradycyjny i nowoczesny, a także gazetki promocyjne oraz aktywności PR. Kampania wystartowała w listopadzie ubiegłego i objęła teren całego Górnego Śląska. Golden Arrow w kategorii Shopper Marketing to potwierdzenie, że obraliśmy dobrą drogę, nie tylko z czysto biznesowego punktu widzenia. W czerwcu wystartowała kolejna odsłona projektu Śląsk – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Jury tegorocznego konkursu Golden Arrow obradowało pod przewodnictwem Artura Sikory, dyrektora marketingu Banku Zachodniego WBK. Ponadto w 12. edycji konkursu Golden Arrow zasiadali: Bartosz Cwojdziński, marketing manager, Nivea; Kinga Dobrzyń, zastępca dyrektora ds. usług komunikacji i przesyłek reklamowych w Biurze Rozwoju Oferty Produktowej Poczty Polskiej SA; Jacek Gliniak, general manager, Nairobia; Michał Grajewski, project director, Human2Human; Bartosz Grodny, marketing manager, Carlsberg Polska; Anna Gruszka, chief digital officer, IPG Mediabrands; Jarosław Kozak, head of sales, Google Poland; Mirosław Młynarczyk, client service director, Albedo Marketing; Maciej Olszanka, account supervisor, Unique One; Małgorzata Ołdak, country media manager, Ferrero Polska Commercial; Agnieszka Ryttel-Dyduch, marketing communications director, Vivus; Michał Sobolewski, B2C marketing director, Play; Marek Różycki, business director, Interactive Solutions; oraz Paulina Złotnicka, media & digital manager, Kompania Piwowarska.
Organizatorem konkursu Golden Arrow są VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenia Marketingu SMB.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25