1. Aktualności
  2. Polska

Nowy Hochland Kanapkowy: serek z charakterem, kampania też z charakterem!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska
© hochland polska

Od czerwca wystartowała kampania telewizyjna rodziny nowych serów Hochland Kanapkowy, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu tj.: kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. Trwa także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR.


Kampania reklamowa trwać będzie 5 miesięcy od czerwca do października 2017. Głównym medium będzie TV, w której wyemitujemy prawie 30 000 spotów i billboardów sponsorskich, gwarantujących dotarcie do prawie 40 milionów widzów. W ramach działań zaplanowano obecność w internecie, mediach społecznościowych oraz na platformach VOD. Aby nikt nie przeoczył kampanii, zaplanowano działania także w 8 największych miastach z reklamą na rowerach miejskich.
Poniżej link do nowego spotu TV :
https://www.youtube.com/watch?v=djemoJGbFy8
oraz link do nowej strony www, na której sukcesywnie będą pojawiały się zabawy, animacje i quizy:
www.hochlandkanapkowy.pl
Kreację spotów przygotowała agencja GPD. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media.