1. Aktualności
  2. Polska

Łowicz (OSM): Coraz więcej śmietany sprzedaje się w kanale nowoczesnym

Autor: Janusz Górski

– Na pewno w śmietanach mamy efekt sezonowości. Największy pik sprzedażowy przypada na święta Wielkiej Nocy, Bożego Narodzenia – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Agnieszka Czerbniak, Kierownik Działu Marketingu w Łowicz (OSM).


– Od kilku już lat widzimy alokację sprzedaży z kanału tradycyjnego do nowoczesnego. To cały czas ten sam klient, kupujący te same produkty, lecz w innym otoczeniu. Często kanał tradycyjny przegrywa ze sklepami mieszczącymi się w galeriach handlowych, posiadających duże parkingi i inne udogodnienia, na jakie sklep osiedlowy nie może sobie pozwolić.
– Największą popularnością cieszą się nasze śmietanki UHT o zawartości tłuszczu 12%, 30% i 36%. Są to produkty znane, bardzo dobre jakościowo, a w przystępnej cenie. Mamy też konsumentów, którzy bardzo sobie cenią naszą śmietanę ukwaszoną 15% – podsumowuje Agnieszka Czerbniak, Kierownik Działu Marketingu w Łowicz (OSM).