1. Aktualności
  2. Polska

Top Huszczak Humerczyk: Oznaczenie ChOG jest dostrzegane i doceniane przez konsumentów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© sopexa

– Moda na tradycyjne produkty w nowoczesnej formie oraz poszukiwanie wyrobów zdrowych, wysokiej jakości – to wszystko wpłynęło na wzrost wielkości sprzedaży i zmiany obszaru geograficznego zbytu naszego Wielkopolskiego Sera Smażonego ChOG – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Halina Huszczak, Właściciel firmy Top Huszczak, Humerczyk. – Konsumenci wracają dziś do produktów tradycyjnych. Nie oczekują rewolucji, wolą sprawdzone smaki i jakość. Sprawdzają się innowacje, które są nową formą znanej jakości – stąd nasz pomysł i realizacja nowatorskiego opakowania, w transparentnym kubku z kolorową folią, która umożliwia ponowne przykrycie po otwarciu.


– Umiejętnie łączymy innowacje z oswojoną klasyką, dzięki temu obecnie produkujemy Wielkopolski Ser Smażony ChOG w dwóch opakowaniach, w dwóch smakach z kminkiem i naturalny. Bierzemy pod uwagę wzrost świadomości konsumenckiej i przygotowywanie domowych potraw w oparciu o jak najmniej przetworzone produkty – dodaje Halina Huszczak.
– Jako rodzinna firma, utrzymujemy wysoki standard produkcji. Dbamy o zdrowie, lojalność naszych klientów oferując produkty najwyższej jakości, tylko z prawdziwego masła i twarogu. Nie chcemy konkurować ceną, ale wyłącznie jakością. Jesteśmy dumni, że najważniejszymi cechami naszych produktów są: doświadczenie i tradycja, zaufanie, smak i naturalność. Produkowany przez nas Wielkopolski Ser Smażony otrzymał unijne oznaczenie jakości Chronione Oznaczenie Geograficzne. Świadomość tego oznaczenia i idącej za nim gwarancji jakości jest coraz bardziej dostrzegana i oczekiwana zarówno przez konsumentów, jak i handlowców – podsumowuje Halina Huszczak, Właściciel firmy Top Huszczak, Humerczyk.