1. Aktualności
  2. Polska

Nowa kampania reklamowa Almette w toku!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Trwa nowa kampania reklamowa „Almette – 100% naturalnych składników, 100% przyjemności”. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Almette w dwóch najważniejszych dla konsumenta aspektach – naturalności i przyjemności smaku. Kampania została zaplanowana w: TV, kinie, prasie, internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Potrwa aż do sierpnia.


Nowy spot reklamowy w ramach kampanii zostanie wyemitowany ponad 43 000 razy, co zagwarantuje ponad 400 milionów kontaktów konsumenta z reklamą. Kampanię reklamową w kinie zaplanownao w dówch największych sieciach: Multikino i Cinema City, obejmie swoim zasięgiem 110 kin, 700 ekranów kinowych i ponad 3 miliony widzów. Kampania w Internecie to 250 milionów odsłon na 550 największych portalach, ponad 5 milionów odsłon na Facebooku i 3,5 miliona wyświetleń reklamy w VOD (video w internecie).
Z kolei działania w punktach sprzedaży obejmują branding wózków zakupowych, materiały przy półce (shelfstoppery, tacki), moduły aranżowane, promocje „buy&get” etc. Dodatkowo zaplanowano reklamę w prasie handlowej oraz szereg działań PR.
Nowy spot telewizyjny Almette można obejrzeć pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=5EeEMdj8cr8