Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

KeSeM (SM): Polscy doceniają twarogi

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2016-12-12 15:10:52

© kesem (sm)

– W naszej spółdzielni sprzedaż twarogów w ciągu roku jest w zasadzie powtarzalna – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jadwiga Gapińska, Zastępca Prezesa KeSeM (SM). – Wyjątkiem są Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia, gdzie wzrost sprzedaży jest wyższy o około 50% w okresach bezpośrednio poprzedzających święta.

Twaróg od niepamiętnych czasów był popularny w naszym kraju. Jest on bogactwem pełnowartościowego, łatwostrawnego i łatwo przyswajalnego białka, zawiera magnez, potas, cynk, a także witaminy A, D, z grupy B, a także E.
Nasze społeczeństwo coraz częściej i w szerszym aspekcie docenia wartość twarogów, włączając je systematycznie do codziennej diety. Dzisiaj nie wyobrażamy sobie świąt, okazjonalnych uroczystości lub ciasteczka do codziennej kawy, bez sernika z tradycyjnego twarogu. Mogłabym o tym produkcie mówić w nieskończoność, bo właśnie twaróg jest naszym sztandarowym produktem, jednym z lepszych w kraju, a w mojej ocenie najlepszym – wskazuje Jadwiga Gapińska.
– Chcąc zwiększać sprzedaż twarogów, w sieciach handlowych wprowadziliśmy opakowania ze stałą wagą. Ponadto zmniejszyliśmy gramaturę w dotychczasowych opakowaniach jednostkowych, dostosowując je do mniej licznych rodzin oraz singli. Od ponad roku do opakowania wykorzystujemy pergamin. Wniosek, klient oczekuje od producenta naturalnego opakowania, a my możemy mu to zagwarantować – dodaje nasza rozmówczyni.
– W sieciach, w których sprzedajemy swoje twarogi, obrót jest na poziomie stabilnym. Wyjątkiem są akcje promocyjne tzw. gazetki. Oczywiste jest, że nie na wszystkie proponowane promocje się zgadzamy. Wiąże się to z obniżeniem obowiązującej ceny. Nasze twarogi mają już swoją markę, a ona swoją wartość – podkreśla Jadwiga Gapińska, Zastępca Prezesa KeSeM (SM).

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25