Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Komunikaty prasowe

Hochland Polska wprowadza „Kodeks postępowania dla dostawców, klientów i partnerów handlowych”

Źródło: Hochland Polska   Dodano: 2016-12-12 14:34:44

© hochland polska

Rynkowych liderów charakteryzują takie elementy, jak: kompetencje, ambicja i uczciwość. Właśnie dobiegły końca prace nad „Kodeksem postępowania dla dostawców, klientów i partnerów handlowych Hochland Polska”. To ważny dokument, w oparciu o który podejmowane są działania w zakresie odpowiedzialnej współpracy z dostawcami, klientami i partnerami handlowymi, prowadzonej z uwzględnieniem solidnych wartości korporacyjnych.

W Hochland Polska podjęto szereg działań służących temu, by prowadzić działalność w sposób etyczny oraz z poszanowaniem pracowników, społeczeństwa i środowiska naturalnego. Dostawców, klientów i partnerów handlowych Hochland Polska traktuje jak część „rozszerzonego przedsiębiorstwa” i oczekuje w związku z tym spełnienia tych samych standardów z zakresu zrównoważonego rozwoju, które spełnia sam. Te standardy określono w „Kodeksie postępowania dla dostawców, klientów i partnerów Hochland Polska”. Dokument trafił do dystrybucji i jest aktualnie przekazywany zainteresowanym. Zasady Kodeksu postępowania znajdują odzwierciedlenie w procesie rozwoju, oceny i kwalifikacji wszystkich dostawców, klientów i partnerów handlowych.

Bardzo ważnym elementem jest uczciwe prowadzenie biznesu, w tym najbardziej podstawowym znaczeniu tego słowa. Działanie zgodne z wartościami opłaca się. To może nie gotowa recepta na sukces, ale kształtowanie harmonijnej współpracy i zaangażowania ludzi, dając im satysfakcję z pracy, która zajmuje większą część życia. To w dłuższej perspektywie wzrost efektywności produkcji, lepsze zaspokojenie potrzeb klientów, a w rezultacie wzrost zysków i wartość dodana. Nie ma alternatywy dla etyki i moralności w cywilizowanym społeczeństwie, a wszystko inne jest po prostu złe, stąd decyzja o wprowadzeniu „Kodeksu postępowania dla dostawców, klientów i partnerów handlowych Hochland Polska”. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

archiwum komunikatów »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25