Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Mlekpol (SM): Polacy wracają do menu dzieciństwa w tym do twarogów

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2016-12-05 09:55:24

– Twaróg, potocznie nazywany białym serem, jest obecny w polskiej kuchni od pokoleń. Kiedyś robiony w domu, dzisiaj najczęściej zastępowany jest tym gotowym – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM). – Mlekpol (SM) oferuje konsumentom wyśmienity Twaróg Mazurski Smak w trzech wariantach tłuszczowych: chudy, półtłusty i tłusty. W swoim portfolio mamy także twaróg sernikowy. W 2016 r. z myślą o osobach nie tolerujących cukru mlecznego wprowadziliśmy twarogi bez laktozy, także w trzech wariantach tłuszczowych.

– Sezon na twarogi trwa cały rok. Zmienne jest zapotrzebowanie na stopień zawartości tłuszczu. Wiosną i latem konsumenci częściej wybierają twarogi chude, którymi uzupełniają np. sałatki. Twarogi tłuste zdecydowanie chętniej kupowane są jesienią i zimą. Najbardziej popularnym jest użycie plastra tłustego twarogu na poranną kanapkę w wersji słonej lub słodkiej. Tłusty twaróg sprawdza się także jako pełnowartościowa baza wszelkiego rodzaju past i dipów. Przez cały rok najchętniej kupowanym jest twaróg półtłusty, który zaspakaja potrzeby większości konsumentów. Zdecydowane wzrosty sprzedaży twarogów szczególnie tego tłustego odnotowujemy w okresie świątecznym zarówno przed świętami Wielkiejnocy jak i Bożego Narodzenia. Wtedy także konsumenci, częściej korzystają z udogodnienia jakim jest twaróg sernikowy – gotowy do przygotowania tego popularnego ciasta – wskazuje Ewa Gromadzka.
– Polacy po latach odejścia od tradycyjnej kuchni wracają do menu dzieciństwa. Jednym z bardziej poszukiwanych, prostych smaków, jest właśnie ten polskiego twarogu, czyli popularnego białego sera, bez którego nie było codziennego śniadania.
Przed laty najczęściej wykorzystywany był, jako uzupełnienie kanapek i baza serników. Dziś twarogi dodawane są do sałatek, dipów, past o różnych smakach. Największym powodzeniem wśród polskich konsumentów cieszą się twarogi tradycyjne, naturalne, bez dodatków – takie jakie kiedyś robiły nasze babcie. Mlekpol (SM) spełnia te oczekiwania. Twarogi Mazurski Smak, jak również linia twarogów bez laktozy, powstają z najlepszego polskiego mleka od krów wypasanych na podlaskich i mazurskich łąkach, najczystszych w Polsce – podkreśla nasza rozmówczyni.
– Warto przypomnieć konsumentom, że twaróg ze swej natury bogaty jest w magnez, potas, cynk, a także witaminy A, D, te z grupy B, a także witaminę młodości E.
Istotnym czynnikiem przy wyborze produktu jest możliwość wyboru wariantu tłuszczowego twarogu a także samo opakowanie, które łatwo się otwiera i zamyka nie narażając wyrobu na szybkie zepsucie. Oferowane przez Mlekpol twarogi dostępne są w różnych formach i gramaturach, w opakowaniach typu otwórz-zamknij oraz tradycyjnych kostkach do szybkiego spożycia.
W związku z coraz większym zainteresowaniem konsumentów twarogami, sieci handlowe chętnie uzupełniają swój asortyment nabiałowy właśnie tymi produktami. Twarogi Mlekpol (SM) dostępne są zarówno w kanale handlu nowoczesnego, jak i tradycyjnego – podsumowuje Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM).

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25