1. Aktualności
  2. Polska

Piaski (OSM): Kontynuacja rebrandingu marki

Źródło: Piaski (OSM)
Autor: Monika Czaplicka

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piaskach, jako jeden z czołowych producentów nabiału kontynuuje swoje działania rebrandingowe. Po wprowadzeniu na rynek produktów w odmienionych szatach graficznych, właśnie uruchomiona została nowa strona internetowa firmy, na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat OSM w Piaskach oraz bogatą ofertę jej produktów.

Strona internetowa jest dla nas bardzo ważnym elementem komunikacji z naszymi klientami, umożliwiając im szybszy i pełniejszy dostęp do informacji o naszej firmie
i produktach – mówi Andrzej Grochoła, Brand Manager w Piaski (OSM). Nowa strona internetowa jest bardziej intuicyjna i dzięki odpowiednim funkcjonalnościom zwiększa komfort jej użytkowania. Ma być wizytówką firmy, która przeszła w ostatnim czasie liczne zmiany.
Uruchomienie nowej strony internetowej to dla nas znakomita okazja, aby nie tylko zaprezentować naszą bogatą ofertę wyrobów mlecznych, ale także pokazać zmiany, jakie dokonały się w tym roku w naszej spółdzielni, a jednocześnie wskazać kierunek, w którym firma chce podążać. Zależy nam w dalszym ciągu na zachowaniu tradycji i wysokiej jakości produkcji przy jednoczesnym otwarciu się na zmieniające trendy konsumenckie w branży mleczarskie. – dodaje Andrzej Grochoła.
Prowadzony od kliku miesięcy rebranding to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz większą uwagę zwracają na aspekt wizualny marki. Nowa strona internetowa jest
w jeszcze większym stopniu spójna z wizerunkiem Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej
w Piaskach, jako firmy dynamicznej, budzącej pozytywne skojarzenia, która jednocześnie oferuje swoim klientom wyłącznie tradycyjnie wytwarzane, najwyższej jakości, naturalne i świeże produkty z czystych ekologicznie terenów Lubelszczyzny. Do tej pory w nowych opakowaniach ukazały się na rynku: Zsiadłe Mleko, Kefir jak Dawniej, Mleko Naturalne 2,0% i 3,2%, Śmietana 9%, 12% i 18 %, Śmietana 30% Luksusowa oraz Śmietanka 30% przeznaczona do ciast i deserów.