Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Hochland Polska: Jesteśmy liderem segmentu serów topionych na poziomie 70%

Źródło: Forum Mleczarskie Handel   Dodano: 2016-10-17 13:29:50

© hochland polska

– Dzisiaj sery topione powracają do walki o podniebienia i to jest rola firmy Hochland, bo jesteśmy liderem w tej kategorii, 70% sprzedaży serów topionych w Polsce to serki Hochland – mówi Forum Mleczarskemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. – Hochland zbudował silną pozycję rynkową i zaufanie konsumentów dwiema cechami: smakiem i praktycznością. Sery Hochland są wyznacznikiem standardów jakościowych i sztandarową kategorią marki Hochland, utrzymującą pozycję lidera rynkowego od lat.

– W kwestii smaku, bezkompromisowe pozostaje hasło reklamowe „To jest pyszne”, natomiast format produktu, jak i opakowanie oddają praktyczność. W produkcie ważne są receptura i opakowanie, bowiem te dwie rzeczy budują preferencje konsumenckie. Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga po naturalne produkty. Właśnie na te potrzeby konsumentów odpowiadają sery topione Hochland, które zyskały poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są tylko z najlepszych, wysokiej jakości, wyselekcjonowanych składników. Nowe sery topione Hochland zyskały zupełnie nowy design opakowania. Nowoczesna grafika, apetyczność oraz naturalność to atuty, które budzą zainteresowanie konsumentów i zwracają uwagę w regale chłodniczym. Dodatkowo opakowania zawierają czytelną informację na temat braku zawartości konserwantów i obecności tylko wyselekcjonowanych składników oraz hasło „To jest pyszne”, które zachęca do zakupu! – dodaje Jacek Wyrzykiewicz.
– Topowe i najczęściej kupowane smaki to śmietankowy lub na przykład szynka. To właśnie najczęściej wybierane i kupowane smaki mają największą dystrybucję – proste prawo popytu i podaży. Jesteśmy cały czas zaangażowani w rozwój prowadzonych na rynku kategorii, wykorzystujemy ich wysoki potencjał. Nasza ostatnia nowość to Hochland „Na gorąco!” – oferta dla konsumentów ceniących wysoką jakość i doskonały smak, poszukujących pomysłów na smaczne i wygodne w przygotowaniu ciepłe posiłki. Nowa linia produktów odpowiada na istniejące potrzeby konsumentów. Hochland „Na gorąco!” na półce sklepowej wyróżnia się oryginalnym kartonowym opakowaniem. Nowa linia produktów jest dostępna w najbardziej popularnych wariantach smakowych: z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25