1. Aktualności
  2. Polska

Plastry Hochland ponownie w mediach!

Źródło: Hochland Polska
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

Silne wsparcie komunikacyjne wraca dla plastrów topionych Hochland. Ogólnopolska kampania, która promuje sery topione w plastrach 8+1, realizowana będzie od połowy września, potrwa do końca października i obejmie TV oraz kino.
W połowie września wystartowała reklama w kinach, która będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Zaplanowano obecność w jednych z największych sieci kin w Polsce: Cinema City i Multikino. Podczas trwania kampanii, w okresie do końca października, ponad 3 700 000 osób zobaczy spot reklamowy.
Z kolei kampanię telewizyjną zaplanowano od początku października we wszystkich głównych kanałach TV (TVN, TVP1, TVP 2, Polsat) oraz stacjach tematycznych (Discovery Channel, National Geographic). W trakcie trwania kampanii 84 % Polaków obejrzy reklamę prawie 10 razy.


– Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga po naturalne produkty. Właśnie na te potrzeby konsumentów odpowiadają plastry topione Hochland, które w ubiegłym roku zyskały poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są tylko z najlepszych, wysokiej jakości, wyselekcjonowanych składników: prawdziwych serów, wysokiej jakości dodatków i masła extra. Ciekawy design opakowań podkreśla najwyższą jakość i inspiruje do zastosowań kulinarnych – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska
Dodatkowo przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.