1. Aktualności
  2. Polska

Mlekpol (SM): Wygoda dotyczy sklepu i produktu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski

– Tempo życia sprawia, że konsumenci oczekują już nie tylko wysokiej jakości produktu, dobrej ceny, ale także wygody – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol (SM). – Trend convenience dotyczy zarówno placówek handlowo-usługowych jak i produktu, w tym mleczarskiego. Wyroby Mlekpol (SM) ze swojej natury są proste i wygodne w użyciu. Nie wymagają przetworzenia, są gotowe bezpośrednio do spożycia. Convenience dotyczy także opakowań, w których produkt podany jest w jak najbardziej wygodny sposób. Ta wygoda zależy od potrzeb.


– Powodzeniem wśród konsumentów cieszą się zarówno opakowania o małej gramaturze, jak np. 10 ml śmietanki Łaciate idealne podczas konferencji, podróży czy w pracy, 100 g kostki masła ekstra Łaciate jako gotowa porcja np. do pieczenia ciasta w domu albo dla osób prowadzących samodzielne gospodarstwo domowe. Rodziny wieloosobowe znajdą w ofercie Mlekpol (SM) opakowania familijne serów dojrzewających, konfekcjonowanych w porcjach 1 kg, np. Królewski z Kolna, Edam lub Złoty Mazur. Wygodne stały się również opakowania serów konfekcjonowanych z systemem otwórz-zamknij, które ułatwiają zachowanie świeżości przechowywanego produktu. Dla wielbicieli serów typu holenderskiego Mlekpol (SM) wprowadził podwójne, wygodne opakowanie Edama i Goudy – 2x250 g. Zastosowana w opakowaniu folia z możliwością wielokrotnego otwierania i zamykania zapewnia świeżość sera na dłużej. Cieszącym się popularnością, wygodnym opakowaniem jest również to, do twarogów w klinku Mazurski Smak i twarogów bez laktozy – wylicza Ewa Gromadzka.
Coraz większym powodzeniem cieszą się wśród konsumentów wyroby mleczarskie pitne np. napoje fermentowane lub mleko smakowe, szczególnie lubiane przez dzieci.
Mleko Łaciate smakowe sprzedawane jest w małych, 250 ml porcjach w kartonikach ze słomką. Łaciate smakowe to świetny sposób na podanie dziecku zdrowej dawki energii w szkole, na spacerze, podczas zabawy – dodaje Ewa Gromadzka.
– Nowością Mlekpol (SM) są wprowadzone w maju jogurty Łaciate bez laktozy. To niepowtarzalne smaki lata w trzech orzeźwiających odsłonach. Dla konsumentów nietolerujących cukru mlecznego, pod marką Łaciate proponujemy jogurty pitne bez laktozy w smakach: jeżyna-malina, truskawka-czarna porzeczka i ananas-kokos. Wygodne 250 ml opakowanie świetnie sprawdza się w podróży, podczas wycieczek lub pikników – podsumowuje Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol (SM).