Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Aktualności

Inner Mongolia Yili Industrial wchodzi z kampanią napojów z kulkami alginianowymi

Źródło: Forum Mleczarskie za SIG   Dodano: 2016-09-05 09:48:26

© yili

Mleczarski gigant z Chin zatrudnił znanego aktora i piosenkarza Jay Chou, który znany jest fanom muzyki z kręgów R & B i rap, aby pomógł w promocji nowych napojów mlecznych UHT. Chiny obiegło muzyczne video, w którym chiński piosenkarz reklamuje napoje marki Baoquzhu zawierające kulki alginianowe wypełnione sokiem jabłkowym i truskawkowym. Przy próbie rozgryzienia, kulki eksplodują w ustach dostarczając przyjemnych doznań.

Kartoniki z napojem to pokaz innowacyjności mleczarni Yili oraz jej marketingowej machiny, która do promocji nowości zaprzęgła telewizję, czasopisma i social media. To przykład produktów z wartością dodaną skierowanych do młodzieży i młodych ludzi.
Technologię do nalewania drinksplus oraz kartoniki dostarczyła firma SIG Combibloc. Napoje Baoquzhu są pakowane w kartoniki combiblocSmall 250 ml.
Wprowadzenie produktu na rynek zajęło mniej niż dwa lata, co jak wskazują twórcy jest okresem dość krótkim jak na ten rodzaj innowacji i rozmiar rynku.

archiwum aktualności »
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25