1. Aktualności
  2. Polska

Radex: Klienci niechętnie zmieniają sprawdzone rozwiązania

Źródło: Forum Mleczarskie Biznes
Autor: Janusz Górski
© radex

– Najczęstszym problemem jest niepokój przed jakimikolwiek zmianami. Jeżeli klient nie ma problemów z dotychczasową technologią mycia to zmiana na podobną często jest nieuzasadniona – mówi Forum Mleczarskiemu Biznes Łukasz Goły, Dyrektor ds. Sprzedaży w Sektorze Napojowym w firmie Radex. – I właśnie tutaj, staramy się proponować naszym klientom Pakiet Media, który obejmuje szeroko rozumiane zarządzanie higieną w zakładzie, gdzie staramy się proponować nasze wszystkie rozwiązania oraz nasze wsparcie technologiczne, które pozwala nam się wyróżniać na tle firm działających w branży. Staramy się, aby korzyść ze zmian była zauważalna dla naszego klienta, a wysokiej jakości doradztwo i pełne wsparcie serwisowe to te czynniki, które dają naszemu klientowi gwarancje bezpieczeństwa!


– Podchodzimy do każdego klienta i każdej aplikacji w sposób bardzo szczegółowy, posiadamy narzędzia do bezinwazyjnej kontroli przepływów w procesach mycia CIP, które pozwalają nam określać prawidłowość mechaniki mycia. Sprawdzamy również poprawność uzyskiwanych stężeń, temperatur i czasu kontaktu. Dodatkowo, projektując i budując stacje mycia CIP, wiemy na jakie obszary zwracać uwagę i co ewentualnie zmienić, aby usprawnić procesy i generować oszczędności wody, ścieków, chemii i energii na stacjach, które posiada klient – wskazuje Łukasz Goły.
– Tak samo w procesach mycia zewnętrznego, wiemy jak prawidłowo szkolić personel w tych obszarach, aby optymalnie prowadził proces mycia. Dostarczany przez nas sprzęt jest bardzo prosty w obsłudze i generuje mniejsze zużycia mediów! – dodaje nasz rozmówca.
– Radex jest polską firmą, założoną przez Zbigniewa i Tomasza Nagay w 1989 roku. Obecnie w naszej ofercie posiadamy wszystkie możliwe aplikacje chemiczne wykorzystywane w procesach mycia i dezynfekcji. Dodatkowo staramy się rozszerzać nasz asortyment, aby kompleksowo zarządzać higieną w zakładach przemysłu spożywczego. Poza chemią, nasza oferta obejmuje urządzenia techniczne, smary spożywcze, produkty higieniczne i usługę mycia. Jako producent chemii, bardzo elastycznie podchodzimy do współpracy z naszymi klientami, modyfikując czasem formuły i tworząc nowe produkty dedykowane pod konkretną aplikację u naszego klienta.
Oczywiście, aplikacje, które najchętniej wykorzystywane są w mleczarniach to te, które gwarantują wysoką jakość mycia i pozwalają generować oszczędności mediów – i takie posiadamy w naszej ofercie – podsumowuje nasz rozmówca.