1. Aktualności
  2. Polska

Zott Polska: Konsumenci coraz bardziej świadomi wartości pierwszego posiłku

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© zott polska

– Obserwując panujące na polskim rynku trendy, możemy zauważyć, że konsumenci coraz częściej poszukują tzw. produktów żywnościowych typu „convenience food”, czyli przygotowywanych w taki sposób, aby łatwo i szybko były gotowe do konsumpcji. Z tego też powodu produkty „ready-to-eat” (gotowe do spożycia) oraz „ready-to-drink” (gotowe do picia) budzą coraz większe zainteresowanie konsumentów – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Anja Daniszewski, Specjalista ds. Komunikacji w Zott Polska.


– Zauważalna na rynku jest również popularność produktów śniadaniowych, ponieważ konsumenci są coraz bardziej świadomi istotności pierwszego posiłku w trakcie całego dnia. Śniadanie dostarcza organizmowi poranną dawkę energii, wpływając pozytywnie nie tylko na samopoczucie fizyczne, ale również psychiczne – wskazuje Anja Daniszewski.
– Jogobella Breakfast, nowość w ofercie firmy Zott, stanowi wyjątkową ofertę śniadaniową, która została przygotowana specjalnie na pierwszy i najistotniejszy posiłek. Jest to również rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy wolą indywidualną kombinację chrupiących płatków z ulubionym jogurtem Jogobella. Idealna na śniadanie jest również Jogobella do picia, orzeźwiająca propozycja, która wpisuje się w kategorie „ready-to-drink” oraz doskonale gasi pragnienie i jednocześnie dostarcza nam wielu niezbędnych składników odżywczych – dodaje Anja Daniszewski, Specjalista ds. Komunikacji w Zott Polska.